ي غاليه الدنيا مش هتوقف عليها لي تحطي نفسك ف علاقه مهلكه بالشكل دا! لي تقليلي من نفسك بالشكل دا!
الواحد لازم يكون ف اي علاقه مرتاح نفسي سواء صداقه او حب او او العلاقات معموله للونس والراحه مش اللي تجيب تعب نفسي وجسدي لي تستحملي كل دا؟! مش هتموتي من غيرها والله ولا هي ولا غيرها خلي عندك عزيمه كدا وقوي قلبك وسبيها مع نفسها لحد ما تعرف قيمتك وبعد كدا تجيلك وهي اللي تتمنالك الرضا..
اصلا من طبع الانسان كدا لما يلاقي حد مدلوق عليه يدلع بقا ويتقل ويذل أمه لي تقبلي كدا! انتي غاليه ولازم تكوني غاليه ف اي علاقه❤️
الواحد لازم يكون ف اي علاقه مرتاح نفسي سواء صداقه او حب او او العلاقات معموله للونس والراحه مش اللي تجيب تعب نفسي وجسدي لي تستحملي كل دا؟! مش هتموتي من غيرها والله ولا هي ولا غيرها خلي عندك عزيمه كدا وقوي قلبك وسبيها مع نفسها لحد ما تعرف قيمتك وبعد كدا تجيلك وهي اللي تتمنالك الرضا..
اصلا من طبع الانسان كدا لما يلاقي حد مدلوق عليه يدلع بقا ويتقل ويذل أمه لي تقبلي كدا! انتي غاليه ولازم تكوني غاليه ف اي علاقه❤️
انتي لو كنتي قدامي كنت اديتك ست سبع كفوف كدا 😂💔 بقولك ابعدي ي بنتي انتي عملتي حاجات كتير عشانها وهي مش مقدره بالله حرام عليكي نفسك افهمي انتي غاااااالييييييه والعلاقه دي ف اهانه ليكي ابعدي مش هتموتي كن غيرها.
هه مش عندي حاجه اسمها اكراش اصلا ولا من الكليه ولا غير الكليه اي هو دا؟! وع فكره اتسألت السؤال دا قبل كدا وقولت انا أصلا مش عارفهم اكراش اي وقرف اي؟!
محدش يبعت انو معجب بحد ولا كلام دا عشان هطنش زي ما بطنش مسجات كتير تمام مش مأذونه انا هنا معجب بحد وبتحبه تروح تتقدم وسهل تعرف مكانها خلصانه!
ومحدش يبعت حاجات دي خالص.
محدش يبعت انو معجب بحد ولا كلام دا عشان هطنش زي ما بطنش مسجات كتير تمام مش مأذونه انا هنا معجب بحد وبتحبه تروح تتقدم وسهل تعرف مكانها خلصانه!
ومحدش يبعت حاجات دي خالص.
ماذا بعد! 🖤
امم
إستيعابك أنَّ الدُّنيا فانيَة يجعلك تتغاضي عن أمورٍ كثيرةٍ جِداً ولا تُبدي فيها أي ردَّة فعل.
👏2
"لنا فى قيام الليل ادعيه لا نبوح بها إلا لله ولنا فيه سكينة ليست فى شئ غيره"🤍✨
"قيام الليل"🤍
"قيام الليل"🤍
ي راحتي النفسيه🥺💕💕💕💕💕💕ان قرءان الفجر كان مشهودا💕💕💕💕
عظميه صلاه الفجر 🌚💕💕💕💕.
عظميه صلاه الفجر 🌚💕💕💕💕.
ناس كتير فاكرة إن المسيح الدجال كائن غريب و عنده عين واحدة في نص راسه و شكله مرعب ، والحقيقة إنه مش كده خالص هو حد عادي جدا زينا ، بني آدم طبيعي يعنى 👀..
تابعوا البوستات هتكلم عنه ♥️....'
تابعوا البوستات هتكلم عنه ♥️....'
❤2
ماذا بعد! 🖤
ناس كتير فاكرة إن المسيح الدجال كائن غريب و عنده عين واحدة في نص راسه و شكله مرعب ، والحقيقة إنه مش كده خالص هو حد عادي جدا زينا ، بني آدم طبيعي يعنى 👀.. تابعوا البوستات هتكلم عنه ♥️....'
هيمشي معاه نهرين واحد أكنه جنة مية جميلة جدا ، و واحد نار ملتهبة جدا ، الرسول قال انهم العكس جنته نار و ناره جنة ، ووصانا لو اتعرضنا ليه وقالنا نختار نغمض عنينا و ننزل راسنا ونشرب من النار هنلاقيها مية باردة و حلوة جدا .
و دي وصية مهمة جدااا ♥️✨
و دي وصية مهمة جدااا ♥️✨
❤3