ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
للأسف ضحكت 😂😂😂😂💔.
الزمالك اصلا بيعلبوا مع انبي والشوط الأول قرب يخلص والتعادل سلبي.
😁3
هل يجب علينا الانهيار أمامهم ليعرفو أننا لسنا بخير🖤..
3🤔2
ياجماعه للي دبلتها مدفياها ياريت تبعتلي هدوم الشتا بتاعتها.
😁5
أنا فى الأيام دي مفيش جوايا غير أمنية من ربنا إنه يعوضني عن كل حاجة خسرتها وأي حد خد من روحي ومشي، عن كل حلم حلمت بيه وماتحققتش لأي سبب كان، عن طاقه ومجهود إتبذل في تحقيق أي شئ، عن عشمي اللي ماكنش في مَحله في ناس كتير، الحمد لله. ومحتاجة فعلاً من ربنا إنه يريح بالى ويراضينى
5
لما تكون كداب وكل شوية تحلف برحمة جدك
جدك :
😁4
طب تمام... 🙂😂
😁4
ممكن اللي عامل كتم للقناه يشيل الكتم لان القناه من غير اعلانات والكتم "mute" بيأثر ع القناه وبيبوظها يسكاكر 🤎"".؟
👍8
خير يجماعه مبتعملوش ريأكت ع الخمسين بوست ال بشيرهم ف الدقيقه لى حاسه انكم زهقتوا🙂!
😁51
أنا اعرف ناس عامله فونها أنجلش ولما تحصل مشكله كبيره ف الفون تقلبه عربي وهتقولي مين الناس دي بص ع أول كلمه!
😁6
- الواجب صفحة ٢٠ يا حلوين
🇺🇸:ok
🇸🇦:حسنا
🇪🇬:
يعني صفحه ٢٠ واجب بس يا ميس ؟!
يعني يا ميس منحلش ٢١ ؟
مش لاقى الكتاب يا ميس !
يا ميس الواجب صفحه كام؟
يعني فين صفحة ٢٠ دي ؟
طب وصفحة ١٩ ؟!
أيوه يعني الواجب صفحة ايه برضو؟
مش لاقى الشنطة اللى فيها الكتاااب يا ميس !
يعني نحل الصفحة كلها يا ميس ؟
هو مفيش واجب النهاردة؟؟
نحل ف الكتاب ولااا ف الكراسة يا ميس !!
بالرصاص ولااا بالجاف يا ميس!!
😁9
طيب ودا يتكشف عليه ازاي بجد😂.
🥰4
اللهم صل على سيدنا محمد عدد انفاس البشر اللهم صل على سيدنا محمد عدد اوراق الشجر اللهم صل على سيدنا محمد عدد امواج البحار اللهم صل على سيدنا محمد عدد حبات الرمال صلى الله عليه وسلم ♥️
4
بصي ي غاليه اوعي تقبلي ع نفسك أبداً انو حد يعاملك بمزاجه انتي مش قليله ولا كمان هتموتي من غيرها اللي يقدرك قدريه وشليه فوق راسك كمان اللي مش يقدرك ولاا تشغلي بالك بيها..

هي ممكن لقيت حد تاني ومتونسه بيه اصلا اللي بيحب بجد مش هيخلي الطرف التانيه يحس انو تقيل عليه اصلا.
ي غاليه الدنيا مش هتوقف عليها لي تحطي نفسك ف علاقه مهلكه بالشكل دا! لي تقليلي من نفسك بالشكل دا!
الواحد لازم يكون ف اي علاقه مرتاح نفسي سواء صداقه او حب او او العلاقات معموله للونس والراحه مش اللي تجيب تعب نفسي وجسدي لي تستحملي كل دا؟! مش هتموتي من غيرها والله ولا هي ولا غيرها خلي عندك عزيمه كدا وقوي قلبك وسبيها مع نفسها لحد ما تعرف قيمتك وبعد كدا تجيلك وهي اللي تتمنالك الرضا..
اصلا من طبع الانسان كدا لما يلاقي حد مدلوق عليه يدلع بقا ويتقل ويذل أمه لي تقبلي كدا! انتي غاليه ولازم تكوني غاليه ف اي علاقه❤️
انتي لسه بتقولي من رأيك؟! ابعدي ي وليه انتي واعملي بلوك الدنيا مش هتوقف افهي راحتك النفسيه ف كل شئ والعلاقات معموله للأنس مش للتعب اللي يشتريكي اشتريه ولا تقفلي سوشيال ولا حاجه انتي زي الفل وهي اللي مش شبهكك ربنا هيبعتلك ناس شبهكك ويعوضكك ❤️
اتقدملها معنديش غير كدا هو دا الحل معنديش اي أوبشن تاني🚶‍♀
انتي لو كنتي قدامي كنت اديتك ست سبع كفوف كدا 😂💔 بقولك ابعدي ي بنتي انتي عملتي حاجات كتير عشانها وهي مش مقدره بالله حرام عليكي نفسك افهمي انتي غاااااالييييييه والعلاقه دي ف اهانه ليكي ابعدي مش هتموتي كن غيرها.
حاضر ي بروو
🤎.
1