أنا فى الأيام دي مفيش جوايا غير أمنية من ربنا إنه يعوضني عن كل حاجة خسرتها وأي حد خد من روحي ومشي، عن كل حلم حلمت بيه وماتحققتش لأي سبب كان، عن طاقه ومجهود إتبذل في تحقيق أي شئ، عن عشمي اللي ماكنش في مَحله في ناس كتير، الحمد لله. ومحتاجة فعلاً من ربنا إنه يريح بالى ويراضينى♥
❤5
ممكن اللي عامل كتم للقناه يشيل الكتم لان القناه من غير اعلانات والكتم "mute" بيأثر ع القناه وبيبوظها يسكاكر 🤎"".؟
👍8
خير يجماعه مبتعملوش ريأكت ع الخمسين بوست ال بشيرهم ف الدقيقه لى حاسه انكم زهقتوا🙂!
😁5❤1
أنا اعرف ناس عامله فونها أنجلش ولما تحصل مشكله كبيره ف الفون تقلبه عربي وهتقولي مين الناس دي بص ع أول كلمه!
😁6
- الواجب صفحة ٢٠ يا حلوين
🇺🇸:ok
🇸🇦:حسنا
🇪🇬:
يعني صفحه ٢٠ واجب بس يا ميس ؟!
يعني يا ميس منحلش ٢١ ؟
مش لاقى الكتاب يا ميس !
يا ميس الواجب صفحه كام؟
يعني فين صفحة ٢٠ دي ؟
طب وصفحة ١٩ ؟!
أيوه يعني الواجب صفحة ايه برضو؟
مش لاقى الشنطة اللى فيها الكتاااب يا ميس !
يعني نحل الصفحة كلها يا ميس ؟
هو مفيش واجب النهاردة؟؟
نحل ف الكتاب ولااا ف الكراسة يا ميس !!
بالرصاص ولااا بالجاف يا ميس!!
🇺🇸:ok
🇸🇦:حسنا
🇪🇬:
يعني صفحه ٢٠ واجب بس يا ميس ؟!
يعني يا ميس منحلش ٢١ ؟
مش لاقى الكتاب يا ميس !
يا ميس الواجب صفحه كام؟
يعني فين صفحة ٢٠ دي ؟
طب وصفحة ١٩ ؟!
أيوه يعني الواجب صفحة ايه برضو؟
مش لاقى الشنطة اللى فيها الكتاااب يا ميس !
يعني نحل الصفحة كلها يا ميس ؟
هو مفيش واجب النهاردة؟؟
نحل ف الكتاب ولااا ف الكراسة يا ميس !!
بالرصاص ولااا بالجاف يا ميس!!
😁9
اللهم صل على سيدنا محمد عدد انفاس البشر اللهم صل على سيدنا محمد عدد اوراق الشجر اللهم صل على سيدنا محمد عدد امواج البحار اللهم صل على سيدنا محمد عدد حبات الرمال صلى الله عليه وسلم ♥️
❤4
ي غاليه الدنيا مش هتوقف عليها لي تحطي نفسك ف علاقه مهلكه بالشكل دا! لي تقليلي من نفسك بالشكل دا!
الواحد لازم يكون ف اي علاقه مرتاح نفسي سواء صداقه او حب او او العلاقات معموله للونس والراحه مش اللي تجيب تعب نفسي وجسدي لي تستحملي كل دا؟! مش هتموتي من غيرها والله ولا هي ولا غيرها خلي عندك عزيمه كدا وقوي قلبك وسبيها مع نفسها لحد ما تعرف قيمتك وبعد كدا تجيلك وهي اللي تتمنالك الرضا..
اصلا من طبع الانسان كدا لما يلاقي حد مدلوق عليه يدلع بقا ويتقل ويذل أمه لي تقبلي كدا! انتي غاليه ولازم تكوني غاليه ف اي علاقه❤️
الواحد لازم يكون ف اي علاقه مرتاح نفسي سواء صداقه او حب او او العلاقات معموله للونس والراحه مش اللي تجيب تعب نفسي وجسدي لي تستحملي كل دا؟! مش هتموتي من غيرها والله ولا هي ولا غيرها خلي عندك عزيمه كدا وقوي قلبك وسبيها مع نفسها لحد ما تعرف قيمتك وبعد كدا تجيلك وهي اللي تتمنالك الرضا..
اصلا من طبع الانسان كدا لما يلاقي حد مدلوق عليه يدلع بقا ويتقل ويذل أمه لي تقبلي كدا! انتي غاليه ولازم تكوني غاليه ف اي علاقه❤️