في فيلم X لارج احمد حلمي كان عايز يتجوز دنيا سمير غانم وهو عمل معاها كل حاجه حلوه وفي الاخر سابته علشان كان عنده عيب انه تخين مع انه هو ماسبهاش لما كانت عندها عيوب كتيير من ضمنها انها عصبيه واستغلاليه وبتاعه طلبات كتيير وفعلا سابته علشان العيب ده وكان ف اصعب ظروف وكان فعلا محتاجلها جدا
بس لما بعد عنها عرف ينزل من وزنه ويصلح العيب ده وقدر يثبت انه بيها او من غيرها قدر ينجح وينزل من وزنه !
ولو تبص بقا ف اخر الفيلم هتلاقيه بيقولها..
مش فاكرك عرفيني بنفسك ،انتي مين؟
ومتجوزهاش برضوا في الاخر علشان موقفتش جمبه وسابته ومستحملتهووش رغم انه استحملها وحبها
الفكره من كل دا
اللي ماواقفش جمبك فتره احتياجك ده سواء صاحبك او حبيبك فدا محبكش ولا يستاهلك.
الحاجة اما بتيجي متآخره يبقي ملهاش لازمه
اعرف قيمه اللي ف ايدك قبل مايضيع منك ♥️
بس لما بعد عنها عرف ينزل من وزنه ويصلح العيب ده وقدر يثبت انه بيها او من غيرها قدر ينجح وينزل من وزنه !
ولو تبص بقا ف اخر الفيلم هتلاقيه بيقولها..
مش فاكرك عرفيني بنفسك ،انتي مين؟
ومتجوزهاش برضوا في الاخر علشان موقفتش جمبه وسابته ومستحملتهووش رغم انه استحملها وحبها
الفكره من كل دا
اللي ماواقفش جمبك فتره احتياجك ده سواء صاحبك او حبيبك فدا محبكش ولا يستاهلك.
الحاجة اما بتيجي متآخره يبقي ملهاش لازمه
اعرف قيمه اللي ف ايدك قبل مايضيع منك ♥️
🥰6❤2👏1
مش بحب اتكلم عن نفسي كتير كفايه لما اتولدت كانوا بيكلموني وانا مش برد عليهم من كتر الكاريزما 😎.
😁5
وكل صباحٍ أستفتِحُ فيه بذكرك؛ امنحني القُوَّةَ أنْ لا تتعثَّرَ خُطايَ في مسيري.🤍
❤6
2016 : بخاف اركب مواصلات لوحدي .
2022 : بحمّل مع السواق عشان الحق اروح الجامعة .
2022 : بحمّل مع السواق عشان الحق اروح الجامعة .
😁7
كل ما أمشي ف مكان فالكلية مش بييجي فدماغي غير جملة أحمد مكي "كلهم مأنتمين يمورجن"
😁6
"أن تزُول مخاوفنا
وكل شيء نقف في مُنتصفهِ.
أن نغدُو
مملوئين بالسكينة
واليقين."🤍
وكل شيء نقف في مُنتصفهِ.
أن نغدُو
مملوئين بالسكينة
واليقين."🤍
❤4
ماما بتسلم عليكم وبتقولكوا الى عايز خلفة يجى يتفرج ع الهنا الى هيا فيه.
😁3
يحلق الشوارب واللحيه ويحدد الحواجب وعامل تنظيف بشره
ويقول النظافه من الايمان
لا ياعيني انت ايمان نفسها..!
ويقول النظافه من الايمان
لا ياعيني انت ايمان نفسها..!
😁4
جماعة انا مبحبش استفسر واسأل كتير علشان بخاف ان اللي قدامى ميكونش عاوز يحكى حاجه مثلاً
فـ ده مش عدم إهتمام .. ده إحترام لخصوصياتكم
وشكراً
فـ ده مش عدم إهتمام .. ده إحترام لخصوصياتكم
وشكراً
👏6
العمر أقصر من أن تحيط بكلّ ما تشتهي، ولو حزت أموال الدنيا كلّها.
القناعة، تحوز لك ذلك كلّه.🤍
القناعة، تحوز لك ذلك كلّه.🤍
❤3