ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
يارب نجحنا كلنا فالترم اللي شغال مع نفسه ده .
4
‏{كُلٌّ يَجْرِي لأَجَلٍ مُّسَمًّى}
3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🤍🤍🤍🤍🤍🖇.
2
- فضلوا يقولوا عليا اجتماعيه اجتماعيه لحد ما جالي توحد.🚶‍♀
😢4
أي السؤال دا؟؟ 🙂😂

اصلي صلاه الجمعه ف الجامع.. والفجر كمان.. اروح ازور الكعبه طبعا وحدي عادي مش هيبقى في مشكله.. هعتمد علي نفسي ف الفلوس وهساعد اهلي واخواتي.. اخلي اغلب وقتي يا ف الجامع او ف الشغل وكنت كمان اخد ماما افسحها نرجع كدا ع تلاته الفجر وكمان اروح ألعب ماتش كورا ساعه ونص كدا 🙂😂
🥰1
نفسي شعري يبطل جدعنه و ميشغلش نفسه بحالتي النفسيه .
😢3
ع أساس خلاص رايحه العب! 🙂😂💔
😁3
خير يا جماعة هو كل ما اكلم واحدة واتس الاقيها حاطة صورة خطيبها هتشبهوني.
😁5
بطلي ظن
😁7
لما تظهر بوستاتي ليكي أبقي اعملي ريأكت ي كاريزما مش مرات أبوكي أنا! 🦦
😁11
انا واحده بعشق النكش وبحب انكش اي حد حتي الزيت برش عليه مايه عشان استفزه .
😁9
ألاه انت بتغلط فينا ولا بتغلط فينا؟! 🙂😂
سبنا ليك الشطاره انتو ولا نافعين ف حاجه خالص بجد..
احنا شطار اوووي نقدر نكون businesswomen وف نفس الوقت ستات بيوت ممتازه😎.
😁4
في فيلم X لارج احمد حلمي كان عايز يتجوز دنيا سمير غانم وهو عمل معاها كل حاجه حلوه وفي الاخر سابته علشان كان عنده عيب انه تخين مع انه هو ماسبهاش لما كانت عندها عيوب كتيير من ضمنها انها عصبيه واستغلاليه وبتاعه طلبات كتيير وفعلا سابته علشان العيب ده وكان ف اصعب ظروف وكان فعلا محتاجلها جدا

بس لما بعد عنها عرف ينزل من وزنه ويصلح العيب ده وقدر يثبت انه بيها او من غيرها قدر ينجح وينزل من وزنه !

ولو تبص بقا ف اخر الفيلم هتلاقيه بيقولها..
مش فاكرك عرفيني بنفسك ،انتي مين؟
ومتجوزهاش برضوا في الاخر علشان موقفتش جمبه وسابته ومستحملتهووش رغم انه استحملها وحبها

الفكره من كل دا
اللي ماواقفش جمبك فتره احتياجك ده سواء صاحبك او حبيبك فدا محبكش ولا يستاهلك.
الحاجة اما بتيجي متآخره يبقي ملهاش لازمه

اعرف قيمه اللي ف ايدك قبل مايضيع منك ♥️
🥰62👏1
ألاوائل إن شاء الله 🚶‍♀
😁3
• قلبٌ عَلى الله اتَّڪل ، حاشَاهُ أَن يُهزَم 🖤.
🥰21
بقيت أخاف اعمل حاجات اندم عليها في وقت تاني...🖤
😢5
- ‏ﻟﻤﺎ ﺣﺪ ﻣﻦ صُحابي ﻳﻜﺘﺐ ﻛﻼﻡ ﺣﺐ ﻭﺍﻛﻮﻥ ﻋﺎﺭفه ﻫﻮ كاتبُه ﻟﻤﻴﻦ.
😁6
مش بحب اتكلم عن نفسي كتير كفايه لما اتولدت كانوا بيكلموني وانا مش برد عليهم من كتر الكاريزما 😎.
😁5
اسمي دينا وقت المصلحه اسمي دندون أو دودي.
1
.
😢3