ماذا بعد! 🖤
636 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
*لما اخويا يتخانق معايا و افتكر ان ليا عنده فلوس*
=
😁7
ي جدعان بالله عليكم راعوا شعور الناس الكلمه بتفرق وربي ف ناس بتبقى ع اخرها ومحتاجه كلمه لطيفه عشان تعدي باقي يومها ف يريت تكون انت الشخص دا...
ازرع الورد ف قلب غيرك عشان غيرك يجي يزرعه عندك... كل حاجه بتترد ي جميل...🖤
5
كأنها تمرر يديها على روحي في كل مرة نتحدث ، من فرط الارتياح الذي تشعرني به 🖤
3
يقولون الحب اعمى.... وهو يقول اصابني العمى حين احببت.. 🖤
4
طلع البعيد عن العين الاقرب للقلب... ولو طالت المسافات.. زاد الشوق والاشتياق... 🖤
4
حتى وأن سقطّت أحلامك في بئر يوسف ، ستمّر قافلة العزيز.🦋
3
من الأشياء المريحة بالدنيا أن الرزق والنصيب والتوفيق كله من الله سبحانه، كلام الناس كله في كِفَّة، وتدابير الربُّ في كفَّةٍ أخرى لا يُعيقها عائق🖤
تصبحوا ع خير ي عباد رب الخير 🦋🖤
3
"صباح الخير"
نبدا اليوم بدعوة حلوه ..
"اشهدك يالله بانك اكرمتني وسترتني واعطيتنى من فضلك،وانعمت عليا بكرمك وجودك ،واحمدك ع كل مرض غفر ذنب وكل ابتلاء رفع مقام،وكل عسر جاء معه يسر ،وكل منع كان نفسه هو عين العطاء،واسالك سترا وعفوا وقربا إليك وأسألك العوض عن كل سوء رايته ، وأسألك أن تحفظلي والدي .. وأسألك حفظا لكل من استودعته عندك يالله فانت خير المستودعين ،، وأسألك لطفا وجبرا ورحمة ،،، وأسألك في كل يوم نقاء لقلبي وأسألك أن كنت ع خطأ فباعد بيني وبين هذا الخطأ كما بعدت بين المشرق والمغرب فأنت تعلم ولا اعلم ... وفي خاتمة دعائي اسالك ان لا تريني شرا ف اهلي ومن احببت .. اللهم أجعل يومي قبل يومهم فلا تعذبني بمرارة الفقد يالله 💜
4
أَهْرُبُ مِنْكَ، لَكِنْ فِي النِّهَايَةِ أَجِدُكَ فِي دُعَائِي .🖤🖇
🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فاكت 😂😂😂😂
😁4
تقابلنا صدفه
وتحدثنا صدفه
وتعارفنا صدفه
واحب كل منا الاخر صدفه
فما اجمل الصدف في قصص الحب🖇
4
‏هدوء الأنفآس لاَيَعنيِ حَتماً أننا بخَيْر ..رُبماَآآ نكَوُن ..أمواآتْ
ولكَن : لمَ نُدفن بٓعدْ🍂

وجع بالروح !! 🥀🍂
😢4
مش مطلوب منك تفضل متمسك بشخص وهو دماغه ضايعة ومش مستوعب حجم تعبك معاه ، مش مطلوب تفضل تشرح وتبرر وتاخد من صحتك ونفسيتك ومفيش خطوة جد أساسا من اللي قصادك ، مش مطلوب ده يحصل علشان تبقي قصادة بتعمل مجهود وتراضيه وهو مبيعملش ربع الجهد دة ليك ،
كرامتك اهم حاجه عندك متجيش عليها علشان خاطر حد🍂
4
البلوك الحقيقي هو بلوك القلوب ‎ماتوصلش حد بتحبه انه يعملك بلوك من قلبه بلوكات الفيس والواتس بتتعمل وتتفك ألف مرة.لكن بلوك القلب ده الوحيد لما بيتعمل مابينفعش يتفك أبدا مدي الحياه .🍂🥀
4
‏أنا نفسي تحصلي معجزه بجد ، مش معجزه اوي بس نفسي جدًا اجرب احساس اني اتنطط من الفرحه بحاجه مكنتش أتوقع إنها تحصل ، او إني اروح اصلي وانا بعيط من "الفرحه" ان ربنا استجابلي ، اكيد احساس حلو وان شاء الله اجربه في يوم من الايام .❤️
6
لا احب اظهر الحب يكفي انه ف اعماق قلبيي لك.. 🦋
4🥰1
لا تكن قاسيا غليظا فتفقد روحك، وإن فقدتها فلم يعد شيء يبقى صالحا لك لتحيا به.🖤
3👏2
اللي يمشيلك خطوه امشيله خطوه زيها.. اصلا المبالغه بتعوجهم.. 🤝🖤
👍4
لو كل العالم سابك... انا هبقالك... 🖤
👍2
ابويا فاضله ركعه وحده أول م يخلص اطلبني منه..😂.
😁8