إلى كل من قصّر في هذه الأيام المباركة، في خير أيام الدنيا، اليوم مضى النصف وأمامك النصف الأخير، فأرجوك لا يفوتك!
اركض بقلبك اليوم ولا تيأس، إيّاك أن يمنعك تقصيرك من المسارعة والمجاهدة وما يدريك!
لربما يرى الله صدقك ومجاهدتك ومحاولتك فينظر إليك نظرة رضا ورحمة لا تشقى بعدها أبدًا..🖤
اركض بقلبك اليوم ولا تيأس، إيّاك أن يمنعك تقصيرك من المسارعة والمجاهدة وما يدريك!
لربما يرى الله صدقك ومجاهدتك ومحاولتك فينظر إليك نظرة رضا ورحمة لا تشقى بعدها أبدًا..🖤
❤1🥰1
عن الاستقرار يُقال
''اذا كان الشخص الذي تبكي معه هو ذاته الذي تضحك معه فقد استقر قلبُك ‘’🖤
''اذا كان الشخص الذي تبكي معه هو ذاته الذي تضحك معه فقد استقر قلبُك ‘’🖤
❤2🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لما ابقى قاعده مع صحابي و امسك الموبايل الاقي missed call 20 من بابا
😁2
ألطف حاجة ممكن تحصل لأي حد ان يلاقي حد بيدعمه نفسياً واقف جنبه و مش شايف خنقته ونكده وحابب يسمعو دايماً و يهون عليه حتى لو ب حاجة بسيطة ويخليك تتكلم من غير متحس نفسك تقيل وتخرج الكلام اللي جواك ويبقا فاهمك ومقدر اللي بتمر فيه.🖤
❤2
أنا لا أملكُ أعمالًا كافيةً أرجوكَ بها،
ليس معي إلَّا إيماني بكَ،
وحُبّي الشديد لَك،
وأملي في عَطفك،
وشيءٌ في صدري أتوق لرؤيته حقيقة،
وأنا الّتي أنتَ بها أعلم.💕
ليس معي إلَّا إيماني بكَ،
وحُبّي الشديد لَك،
وأملي في عَطفك،
وشيءٌ في صدري أتوق لرؤيته حقيقة،
وأنا الّتي أنتَ بها أعلم.💕
❤2👍1
أنتي بتقولي انك توبتي إليه خلاص امشي ف الطريق دا وخلي ع لسانك الذكر دايما وربنا غفور رحيم وعاوزه تبعدي عن أي ذنب قيام الليل والله بيريح وبيدلك دايما ع الطريق الصواب عن تجربه والله والاستغفار عظيم جداً وخلي توبتك من القلب والعقل واقطعي اي حاجه تخليكي ترجعي لذنوبك وانسي الماضي وابداي من جديد وقرأي قرآن كتيررر🤍🤍
👍2
ماذا بعد! 🖤
ما أكرمك يا الله 🥺♥♥♥♥♥♥♥
شوفي كرم ربنا علينا ورحمته الواسعه ويبدل ذنوبنا الي حسنات🥺🤍🤍🤍🤍🤍🤍🖇ربنا غفور غفار ورحمته وسعت كل شئ🤍🤍🤍
❤1