ماذا بعد! 🖤
636 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
بلووووووووك☺️☺️☺️😂
عندي إقتناع تام إن إللي بيساعد الناس ربنا بيسخرلُّه إللي يساعده، الخير عبارة عن دايرة لو دخلتها هتلف وترجعلك،everything comes with a price، عايز تفرح يبقي لازم تفرح حد، عايز ربنا يستجيب دعوتك إدعيها لحد محتاجها، عايز تنجح يبقي لازم تتمني النجاح لغيرك، بـ كُل بساطة ساعد هتتساعد 💕
🥰2
يحتاج الإنسان أن يختبئ في إنسان.
1
يستاا الحوار دا مفيش غير حالين يأما بلوك يأما حظر🙂😂دا واد سيمب ي بنتي والله وقفلي اي طريق واي حاجه تخليكي تغضبي ربك الحل الأمثل بلوووك بلوك بلوك 🚶‍♀
إن شاء الله هتنجحي ويجبر بخاطرك ويفرح قلبك والله ربنا قادر على كل شئ ويقول ل شئ كن فيكون 🤍انتي بس فكك من الكميا دي ماده وعدت ركزي ف اللي جاي بقا وسبيها ع ربك🤍
عاوزه اتكلم ف نقطه مهمه جدا...
من فتره طويله كنت فاتحه الفيس وبقلب عادي لقيت ف أسك ل يوتيوبر بيقول طرق شق*ط البنات؟! ف انا جايلي فضول ادخل اشوف الردود لقيت معظمها ادخل اقولها عيونك حزينه لي؟! وكلام من دا ف أنا هتكلم ف نقطتين
1-هما قالوا عيونك حزينه لي وكدا دي طريقه مشهوره بالنسبالهم دا لانو البنت حساسه وضعيفه ف لما يقولها عيونك حزينه لي ف هي هتقول دا حاسس بيا وبتاع وهتيجي معاه سكه هي ممكن فعلاً تيجي معاه سكه بس دي سوري ف اللفظ البنات السهله الرخيصه أنما البنت الجدعه مش هيفرق معاها هو قال اي بلوك فوراً..
2-اللي دايقني انو الأسك أخد لايكات كتيره ف وقت صغير خالص وهو أصلا محتوى مش كويس والأسكات دي منتشره بشكل غريب اوووي واحنا اللي خلينها أنتشر احنا اللي شجعنا الاشكال دي ب اللايك انها تكمل ف دا محتوى.. دا مش محتوى كويس خالص بالمره لو انتوا واخدين بهزار وكدا والله غلط جداً واحد يبقى محترم وملهوش ف حاجات زي كدا هياخدوا الفضول يدخل يشوف بيشق*ط البنات ازاي او طفل صغير قاعد ع النت جاله فيديو زي دا هيحب يشوفوا حب الاستطلاع موجود فينا ف أكيد هيتفرج وهينشأ ع الحاجات الزباله دي.. عاوز تقدم محتوى قدم محتوى هادف وحلو حتى لو هتهزر يبقى نطاق الهزار ف الحدود ومش خارج.. الموضوع دا بقا منتشر اوووي والتيك توك دا ودانا ف داهيه والله العظيم وبقيت حاجه تخنق اوووي والله الصراحه..

اتعود تنشر ع اي أك ليك ع اي app يبقى محتوى هادف وكويس متحطش حاجات خارجه او ملهاش لازمه أو تكتر من الأغاني محدش والله هيحذف دا بعد ما تموت دي هتفضل ذنوب جاريه... شوف الفرق الشيخ الشعراوي أو عبد الباسط عبد الصمد رحمهم الله والفرق ما بين أي ممثل أو مغني
دول حسنات جاريه والناس بتسمعهم وسيرتهم طيبه..
والممثلين او المغنين سيئات جاريه وأي حد يسمعلهم بياخد سيئات ومحدش مسح ليهم أي حاجة وهتفضل سيئات دايمه معاهم...
أتعود متمشيش مع القطيع خليك فريد اتعود تفيد الناس تنزل فيديو قرآن تكتب اسم الشيخ لعلى وعسى حد ارتاح ليه راح عمل سيرش وجابه وسمع كل دا بثواب وحسنات ليك...
دي نقطه مهمه أووووي وكنت عاوزه اتكلم فيها من زمان 🤍
👍21👏1
‏أنا هَكذا دائماً أُجاهد على إنكار ما أشعُر بِه.
😂😂💔يعني حكا*ك واد بتاع بنات ومش سالك كدا 🚶‍♀
ــ شايفين السمَا الواسعة ديي ؟!!

أسألُ اللّٰه لڪم سعادة بحجمها ..

فقط أمـّنوا و ابتَسِموا🌚 '
4
‏{فَلَا تَعْلَمُ نَفْسٌ مَّا أُخْفِيَ لَهُم مِّن قُرَّةِ أَعْيُنٍ}
2
‏احساس إنك اتغفلت ف مشاعرك واهتمامك وانبهارك بتمسكك بـ الشخص دا مؤذيه وكافيه جدا انها تخليك تفقد الثقه ف اى علاقه سواء صحاب او ارتباط فحاول تقلل انبهارك عشان متتكسرس ..❤️
2
زي السكر ف الشاي🙂
وانا مالي انا😂عادي قوله عاوز أخطب وادخل ف الموضوع علطول الدوغري حلو
😁2
‏"يا ابنَ آدمَ لَوْ بَلَغَتْ ذُنُوبُكَ عَنانَ السَّماءِ ثُمَّ اسْتَغْفَرْتَنِي غَفَرْتُ لكَ ولا أُبالِي" | 🖤

مش أي شيخ تسمعيله ربنا عالم بينا وبيقبلنا دايما ومش بيرد حد خائب ابدا وانا الله يحب التوابين 🤍 ومن التائب من الذنب لا ذنب له... ربنا عز وجل رؤوف بينا وعارف قد اي أحنا ضعاف والانفس ضعيفه.. أنتي بس قربي منه.. ف انا ضعيف ولكني قوي مع الله متسبيش نفسك لشيطان وأفكاره السيئه أنتي بس أبدأ صفحه جديده وارمي الماضي ومتكرريش الغلط تاني واجتهدي وسعي ف طريق الله طمني قلبك ربنا عز وجل بيدنا مفاتيح كتيره اووووي استغفري كتير وهمسح ذنوبك واستمري ع صلاة قيام الليل هيثبتك ع الطريق الصح وهبعدك عن أي ذنب وأقرأي كتير عن رحمه الله عز وجل ومفيش أعظم من القرآن.. إنا الله غفور غفار🤍أبشري وتفاءلي وطمنب قلبك ي جميله🤍 وانا كمان بحبك 🤍
1
أدعيله الدعاء دليل ع الحب الحقيقي 🤍
وربنا يهون عليه أي صعب ... ورن عليه فون دايما وكلمه ومتسبهوش لوحده وقف جنبه وربنا يحفظكم لبعض وميحرمكوش من بعض ابدا 🤍
1
مهم🤍
1
بعرف كل حاجة الا اني امسك دموعي في وقت زعلي فجاة بلاقي دموعي تنزل بجد بروفيشنال عيوطة .
2
بنت عن بنت تفرق
"مش گل نجمه فى السماء بتلمع"
رحِم اللَّه إمرأه سَمِعت قول ربها:
"وَلَا يُبْدِين زِينَتهُنَّ" فأطاعت🤍
2
يحتاجُ الوَاحد مِنا إلىٰ مَن يُخبرَه دائمًا أنه جَميل ويُحبه وحُزنه لَا يَهون علىٰ قَلبُه ، يَحتاج الواحد مِنا إلىٰ أن يَطمئن 🤎
2
‏ماذا لو جبَركَ اللهُ في العشرِ ‏وكانَ العيدُ عيدين!🤍
2
ماذا بعد! 🖤
1/مبارك عليك ومن نجاح لنجاح إن شاء الله 2/حاضر هسألك💞
سألت حد عارف ف تفسير الاحلام قالي دا بيعبر ع خير جيه ولو ع مقبله ع الجواز ممكن يكون عريس هيتقدملها او هتتخطب قريبا هو ع العموم خير وف الاخر الله ورسوله اعلم🤍🤍+أسفه لو اتأخرت عليكي بس والله غصب عني🤍
2
من سار بين الناس جابرا للخواطر ادركه الله في جوف المخاطر❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🖇
2