ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
يسطا هو بيفرحني بطريقة يخلي قلبي ڪلو فراشات .🦋🦋
🥰4
هتلاقوا زيي فين كلامي حلو و أرد بسرعة و بهزر مع الكل إنتوا لقيتوني فين أصلا .🌚😂❤️
😁4
‏لكي لا تصاب بالجنون أو الاكتئاب من هذه الأحداث الغريبة المتصاعدة، حافظ على أورادك وصلواتك ومناجاتك وثقتك بربك.
3
"قمة القوة الآن هي ان تحافظ على قواك العقلية وسط جميع الضغوط النفسية من حولك ..
2
المهم يكون بيعرف يطمني عشان انا على طول خايفة .
2
بنام عادي والله بس فعلاً الفتره دي مش مرتبه نومي 😂بقوم اصلي انزل بوستات ارجع انام تاني يوجد فقدان شغف اوووي 🚶‍♀
خليك ورا حلمك مهما المنبه قعد يرن🦦
😁2
بمووووووت والله بس سووو كيووت😂
😁4
​"
صباح الخير
اللهم نهاراً جديداً مملوءاً بالأجر مصحوباً بالعافية ومختوماً بالمغفرة باذن الله 🤍🤍🤍🤍🖇
🥰3
يَتعانقون بـِ دُعاء ، يَحمون بَعضهم بـِ صَدقة ، يَهتمون بِـ بَعضهم فِي سُجودهم ، هَؤلاء هُم المُتحابون حقاً ‌♥️
🥰2
استغفرالله العلي العظيم واتوب اليه عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ♥️
🥰3
انا زعلي وحش يعني ممكن اكلمك من غير ايموشنات و اناديك باسمك الحقيقي واشيل الأيموشن من جنب اسمك و ابهدلك حقيقى يعنى!!🚶‍♀
👍21
بستغرب من شخصيتي العاقلة اللي بتطلع لما بنصح حد اللي هو انتي فين يا روحي وحياتنا بتتدمر !👩‍🦯
👍1
‏لو مَعندكش صُحاب فِـ غيرك مَعندوش أهل
لو مش مَعاك فلوس فِـ غيرك مش لاقي ياكل
لو مش عاجبك شكلك فَـ غيرك عندهُ تشوهات
لو عجزت فِـ غيرك تحت الأجهزة بين الحياة والموت، حَياتك مِش طويلة عشان تخلق فِـ دماغك أوهام تخليك تكتئب أفرح وعيش وقول الحمد للّٰه كل دقيقه
1🥰1
إمرأة تحمل في عينيها دجلة والفرات ولا تريدني
أن أغرق.!
👏21
حاولت مرارًا أن أخبرك
أن القلوب لا تظل على حالها
أن الحب وحده لا يكفي
وأن العِناد سيكون
بداية النهاية بالنسبة لنا
أخبرتك أن الصبر يَنفد
بعد طول الهجر
وأن كل الذين يقفون إنتظارًا
لابد أن يأتي يومًا سَتخور قواهم
وتتعب أقدامهم ويرحلون..
"حاولت ولكنك بكل أسف لم تُصغي"💔
3
مفاجأه مش كده!! 🙂😂
😁5
‏"ولأني أعلم مدي تأثير الكلمة علي الروح؛ فاللهم إجعلني لين القول حتي في أسوأ حالاتي♥️."
3
‏مفيش ظروف تقدر تخلي الواحد يخلف وعده ، غير ان الوعود كلها من البدايه كانت مزيفه .🤎
👏21
أحتاج
إلى
من
يخبرني
بأنني
لستُ
سيئ،
لست
وحيد
وأنه
يحبني
كما
أنا.
👍31
‌‌‏أعجبـتني إجابة شخص لهذا السـَؤال
ماهو الصعب ؟ وماهي القسوة ؟ وماهي قمـة الإحتيـآج ؟
فأجاب آلصعـَب : أن تكسب شخصاً واحـداً وتخسـَر الـكل لإجله..
والـقسوة : أن يترككً هـذا الـشخص وتتـذكر أنـك تركت الكل لإجله.
وفي شدة إحتيـاجك له لـن تجدﮪ ،
ولكـن تجد حولـك من تركتهـَم من أجله 🥀🖤
👍3