ماذا بعد! 🖤
640 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
تخيل إنك لو قولت الذكر ده ربنا يغفرلك الذنوب حتى لو كانت من الكبائر

استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه🤍.
🥰4😘1
والله قمة الجاذبية ،إنك تكون في قمة طبيعتك.
🥰4🌚1
‏لذة الاستيعاب بأنك بالغت في شيءٍ لم يستحق ثم أعدته إلى مكانهِ الذّي يُناسبه، لذة لا يُمكن نِسيانها.
🥰5😍2
🥹.
🥰4🍓1
كل يوم في الوقت دا مبحسش بحاجه غير الجوع بجد🫵.
😁4😭2
مش لازم يكون شكلك حلو كل يوم ع فكرة🤍.
🥰4👏1
ربنا يشغلني بنفسي للدرجة اللي تخليني معرفش حاجة عن حد ، الله يجعل ذهني خالي من الناس ويجعل بالي منشغل بي فقط في عفو وعافية 🤎.
🥰4🍓21

﴿ وَفِي أَنفُسِكُمْ ۚ أَفَلَا تُبْصِرُونَ﴾
4🥰2😘1
"كَتَبَ رَبُّكُمْ عَلَىٰ نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ"

لا أدري أيهما أكثر طمأنينة

لفظ "الرّحمة"، أم "ربكم" الذي نسبنا إليه رغم معاصينا🤍.
🥰6🕊1
انهي خالص معاه ، وخدي فترة واتعافي🤍.
👏2👍1
اللَّهُمَّ صَلِّ على محمدٍ عددَ ما ذَكَرَك الذاكرون
وصَلِّ على محمدٍ عددَ ما غَفَلَ عن ذِكرك الغافلون
وصَلِّ على محمدٍ في الأولين والآخرين
وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين🤍.
🥰3😘1
إنا لله وإنا إليه راجعون ❤️‍🩹.
💔7😢2
يا رب ندخل الجنة

الإنسان ضاقت به الدنيا رغم اتساعها، والعزاء الوحيد لقلبه أنها فانية، ونعوذ بالله أن نشقى هنا وهناك
نسأل الله من فضله، وأن نكون ممن يُساقون إلى الجنة زمرًا.

"وَسِيقَ الذينَ اتَّقوْا رَبَّهُمْ إِلى الْجَنَّةِ زُمَرًا"

اللهُمَّ ونحن يا رب : ))
😢3💔3
لما تشوف الواحد ميت قدام عينك ، وأنه مفهوش أي حاجه ولا خدش بسيط فيه ؟

وتكلمه وميرودش ، دا أصعب وأشد حاجه ممكن تمر بيها❤️‍🩹.
💔8😢2
يارَبِّ إِن عَظُمَت ذُنوبي كَثرَةً
فَلَقَد عَلِمتُ بِأَنَّ عَفوَكَ أَعظَمُ❤️‍🩹.
6😢1
جميل جداً، اللّه يرزقنا أحنا كمان🤍.
🥰61
‏كل ألفاظ الوداع مُرة، والحروُب مُرة، والمَوت مُر، والشوق مُر، وكل شيءٍ يسرق الإنسان من الإنسان مُر !❤️‍🩹
😢4💔2
الدنيا بتكون حلوه جداً ، لحد ما أقعد مع نفسي.
😢3😭2
معلومة اكتشفت إن فيه ناس كتير متعرفهاش ..

في السور اللي بتبدأ بقول الله عز وجل "ألر" وهما "يونس، هود، يوسف، إبراهيم، الحجر"

المفروض بنقول ألف لام را .. مش بنقول ألف لام راء

همزة الراء لا تنطق فَـ بتقول را بس
وهكذا في العموم في الحروف اللي بتنتهي بالهمزة.

- صدقة لي ولِمَن بعدي🤍.
3🥰3😘2
وهل تعرف شيئًا ؟
الألم ليس في غيابك
بل في أنني ما زلت أبحث عنكِ في كل التفاصيل

رغم يقيني أنكِ لن تعودي أبدًا.
💔4😢3
بحس العيون القلوب ، وكل واحد وقلبه 💗."
😘3🥰2