ماذا بعد! 🖤
640 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
‏حابه أجدد حبي و تقديري لأي بني آدم سوي في هذا العالم ، بيحب لأخيه ما يحبه لنفسه و بيعرف يشوف الحلو فالآخرين💗.
🥰4😘1
الخطه التمام والكلام المظبوط 🤍.
🥰3👏1
“اللهُم هب لكل قلب حاجته ، أمنيته ودعواته”🤍
🥰4🍓1
لا أُجيدُ المنافسة، ستجدني دائمًا
في الطُرقِ الخالية، أتسابقُ مع نفسي التي كنتُ عليها بالأمس..
عيني لا تلمح غيري.
🥰41🍓1
الجدع الي وقف مع الكل ، جه وقف لوحده فالاخر.
💔4😢1
يارب سيّر خُطاي لدربٍ يألفه قدمي ، اجعلني دائماً بالمكان الذي يسعني، يشبهني، مكان لا يُقلّلُ من خفّتي ولا أضيق فيه🤎.
🥰5
راسمة حياة حنينة جداً في خيالي ، يارب اعيشها في عفو وعافيه.
🥰6😘2
فيه نوع من حفظ الأمانات عظيم، انه المرء يستأمن أحد على مشاعره ومخاوفه وأحزانه، ويجده جدير بهذه الأمانه، يحفظ سره ويطمأن خوفه ويحترم حزنه.
اللحظات التي تلمس فيها أمانه الشخص تجاه هذه المشاعر، وإنه في هذا العالم حقا شخص أمين على ما في القلب، شعور جميل وآمن في عالم تضيع فيه الأمانات.
🥰5🍓1
إنك تلاقي حد أمين ع الصغيرة قبل الكبيرة دا شئ عظيم جداً ، ف يا رب نلاقي الشخص اللي يخاف ع مشاعرنا وأسرارنا وأمانات قلبنا🤍.
🥰5🍓1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ، يا ربي بجد انا مصدومه ،حقكك والله تخافي ، مش عارفه ممكن نعمل ايه ، بس برأيي ، تاخدي الفون من غير ما هي تحس ، وتاخدي اسكرينات لحاجات مهمه زي صورك اللي اخدتها تمام ، بعد كدا تعملي لفونها سوفت وير ، اتعملي طريقة السوفت وير ، أو تكسري الخط ، اعملي اي حاجه تخليها تفصل عن الحاجة دي وتحاول تتسوعب اللي بيتعمله ، ولو بعد كدا رجعت ولا حاجه واجهيها، عارفه انها صعبه عليكي جداً جداً ، بس هتعملي ايه طيب ، ولا لو مثلاً عندك خالتك قريبة منك جداً ، قوليلها ، بس الافضل اعملي الحاجه الاوله اللي قولتلك عليها ،وربنا يستر حقيقي ويهديها ، الوضع صعب موت .
😢2🥰1💔1
اللَّهُمَّ صَلِّ على محمدٍ عددَ ما ذَكَرَك الذاكرون
وصَلِّ على محمدٍ عددَ ما غَفَلَ عن ذِكرك الغافلون
وصَلِّ على محمدٍ في الأولين والآخرين
وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين🤍.
4🕊2🥰1
تخيل إنك لو قولت الذكر ده ربنا يغفرلك الذنوب حتى لو كانت من الكبائر

استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه🤍.
🥰4😘1
والله قمة الجاذبية ،إنك تكون في قمة طبيعتك.
🥰4🌚1
‏لذة الاستيعاب بأنك بالغت في شيءٍ لم يستحق ثم أعدته إلى مكانهِ الذّي يُناسبه، لذة لا يُمكن نِسيانها.
🥰5😍2
🥹.
🥰4🍓1
كل يوم في الوقت دا مبحسش بحاجه غير الجوع بجد🫵.
😁4😭2
مش لازم يكون شكلك حلو كل يوم ع فكرة🤍.
🥰4👏1
ربنا يشغلني بنفسي للدرجة اللي تخليني معرفش حاجة عن حد ، الله يجعل ذهني خالي من الناس ويجعل بالي منشغل بي فقط في عفو وعافية 🤎.
🥰4🍓21

﴿ وَفِي أَنفُسِكُمْ ۚ أَفَلَا تُبْصِرُونَ﴾
4🥰2😘1
"كَتَبَ رَبُّكُمْ عَلَىٰ نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ"

لا أدري أيهما أكثر طمأنينة

لفظ "الرّحمة"، أم "ربكم" الذي نسبنا إليه رغم معاصينا🤍.
🥰6🕊1