من مات قامت قيامته !
يعني انت مش ف القبر نايم بس !
لأ دا قيامتك وحسابك بدأ .
يعني انت مش ف القبر نايم بس !
لأ دا قيامتك وحسابك بدأ .
😢4😭1
سيبك من اللي بيحصل هنا ي صديقي ، متقولش أنا لسه صغير ، ولا تقول ابقى بكرا اعمل ، احنا مش ضامنين بكرا .
❤7
صلي ، صلي لو بتحب نفسك بجد ، صلي لو عاوز تعيش حياتك بجد ، صلي عشان يكون دارك نعيم .
❤5
صلي بالله عليك ، صلي انت مش قد العذاب .
كفايه تأجيل كفايه ، يمكن يجي اليوم اللي ميبقاش فيه تأجيل تاني ، ولا وقت للتوبة ولا وقت لأي عمل .
كفايه تأجيل كفايه ، يمكن يجي اليوم اللي ميبقاش فيه تأجيل تاني ، ولا وقت للتوبة ولا وقت لأي عمل .
❤4
أولا بالله كنت نايمه ، ولسه فاتحه دلوقت ، ف أنا آسفه ع التأخير ، ثانياً انا شايفه أنه بابا مش متشدد خالص دا الطبيعي وربنا ، هو ايه اللي لما مش بتكلم ولاد التيم يبقى تشدد ؟
ايه الهبل دا ، هو الطبيعي البنت تبقى كدا ، ولا تخرج ولا تتعامل معاهم إلا ف الضرورة القصوى ، وانتي تقفلي ع الموقف اللي حصل ، قوليله حصل خير وانتوا عارفيني كويس ،بتاع ايه انت تهزر ويبقى قصدك ولا مش قصدك ؟
تقفلي ع الحوار عشان ميخدوش حجة ويقعد يتكلم فهماني ، ولا صاحبه ولا كدا .
ويسلم اللي رباكي يعسوله والله ❤️.
وانا مستنيه باقي الحكايات بقى❤️.
ايه الهبل دا ، هو الطبيعي البنت تبقى كدا ، ولا تخرج ولا تتعامل معاهم إلا ف الضرورة القصوى ، وانتي تقفلي ع الموقف اللي حصل ، قوليله حصل خير وانتوا عارفيني كويس ،بتاع ايه انت تهزر ويبقى قصدك ولا مش قصدك ؟
تقفلي ع الحوار عشان ميخدوش حجة ويقعد يتكلم فهماني ، ولا صاحبه ولا كدا .
ويسلم اللي رباكي يعسوله والله ❤️.
وانا مستنيه باقي الحكايات بقى❤️.
❤4🥰1
رزقني الله وإياكم تمام الأشياء و وضوحها .. ولا جعلنا عالقين بالمنتصف ولا مرهَقين برماديَّتها أبدًا :))
وأتمَّ علينا التوفيق ؛ لأن لا جهدًا ولا سعيًا يُضاهي أن تكون خطواتنا مُسددةً مباركةً بعونه.
وأعدنا لـ نُسخ نفتقد خفَّتها ، وصالَحنا مع زمان سلب منا نصيبًا من الطمأنينه..وأخلَف علينا كل غائبة لنا بخير ..
وآنسَنا .. وآوانا .. ورزقَنا .. وسترَنا .. وعافَانا.
آمين آمين :))
وأتمَّ علينا التوفيق ؛ لأن لا جهدًا ولا سعيًا يُضاهي أن تكون خطواتنا مُسددةً مباركةً بعونه.
وأعدنا لـ نُسخ نفتقد خفَّتها ، وصالَحنا مع زمان سلب منا نصيبًا من الطمأنينه..وأخلَف علينا كل غائبة لنا بخير ..
وآنسَنا .. وآوانا .. ورزقَنا .. وسترَنا .. وعافَانا.
آمين آمين :))
🥰4🍓1
سورة الواقعة ،مفشلتش ف مرة أنها تخليني أعيط، كل مرة وأنا بقرأها أعيط بحرقة وكأني أول مره أقرأها والله .
❤4🥰1
وفيها من هما أصحاب الشمال (يا رب ابعدنا عنهم) وأيه جزائهم ، والايات المرعبه ❤️🩹.
😢5
﴿رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ
لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ﴾🤍
لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ﴾🤍
🥰4🍓1