ماذا بعد! 🖤
640 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
انتوا مش متخيلين أنا مرعوبه ازاي من نومة القبر ❤️‍🩹.
😢7
كلهم هيسبوك ويقفلوا الباب.

وانت هتبقى وحدك ، ولا جاه ولا مال ولا بنون ولا جمال .

عملك بس !
😢52
من مات قامت قيامته !

يعني انت مش ف القبر نايم بس !

لأ دا قيامتك وحسابك بدأ .
😢4😭1
يا رب هون علينا وقتها ، يا رب اجعل نومتنا هنية ، يا رب عاملنا يكون صالح .
5
يا رب صاحب عاملنا يكون طيب ❤️‍🩹.
5😁1
اللهم أني أعوذ بك من الكفر والفقر وأعوذ بك من عذاب القبر يا رب يا رب ❤️‍🩹.
6
سيبك من اللي بيحصل هنا ي صديقي ، متقولش أنا لسه صغير ، ولا تقول ابقى بكرا اعمل ، احنا مش ضامنين بكرا .
7
صلي ، صلي لو بتحب نفسك بجد ، صلي لو عاوز تعيش حياتك بجد ، صلي عشان يكون دارك نعيم .
5
صلي بالله عليك ، صلي انت مش قد العذاب .

كفايه تأجيل كفايه ، يمكن يجي اليوم اللي ميبقاش فيه تأجيل تاني ، ولا وقت للتوبة ولا وقت لأي عمل .
4
بطلع من حياتهم ، وبزعل جداً من نفسي أنه كنت حاطه حاجة مش ف مكانها ، وكل ما احن افتكر حرقة قلبي وخيبة ظني وقتها ، وحقيقي بذكر الله كتير جداً وبدعي وبنعزل عن الناس فترة كدا ، وبرجع تاني امارس حياتي.
😢4🫡1
أولا بالله كنت نايمه ، ولسه فاتحه دلوقت ، ف أنا آسفه ع التأخير ، ثانياً انا شايفه أنه بابا مش متشدد خالص دا الطبيعي وربنا ، هو ايه اللي لما مش بتكلم ولاد التيم يبقى تشدد ؟
ايه الهبل دا ، هو الطبيعي البنت تبقى كدا ، ولا تخرج ولا تتعامل معاهم إلا ف الضرورة القصوى ، وانتي تقفلي ع الموقف اللي حصل ، قوليله حصل خير وانتوا عارفيني كويس ،بتاع ايه انت تهزر ويبقى قصدك ولا مش قصدك ؟
تقفلي ع الحوار عشان ميخدوش حجة ويقعد يتكلم فهماني ، ولا صاحبه ولا كدا .

ويسلم اللي رباكي يعسوله والله ❤️.

وانا مستنيه باقي الحكايات بقى❤️.
4🥰1
رزقني الله وإياكم تمام الأشياء و وضوحها .. ولا جعلنا عالقين بالمنتصف ولا مرهَقين برماديَّتها أبدًا :))

وأتمَّ علينا التوفيق ؛ لأن لا جهدًا ولا سعيًا يُضاهي أن تكون خطواتنا مُسددةً مباركةً بعونه.

وأعدنا لـ نُسخ نفتقد خفَّتها ، وصالَحنا مع زمان سلب منا نصيبًا من الطمأنينه..وأخلَف علينا كل غائبة لنا بخير ..

وآنسَنا .. وآوانا .. ورزقَنا .. وسترَنا .. وعافَانا.

آمين آمين :))
🥰4🍓1
سورة الواقعة ،مفشلتش ف مرة أنها تخليني أعيط، كل مرة وأنا بقرأها أعيط بحرقة وكأني أول مره أقرأها والله .
4🥰1
فيها من هما أصحاب اليمين ( يا رب يجعلنا منهم ) و أيه جزائهم 🥹🤍.
4🥰1
وفيها من هما أصحاب الشمال (يا رب ابعدنا عنهم) وأيه جزائهم ، والايات المرعبه ❤️‍🩹.
😢5
‏﴿رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ
لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ﴾🤍
🥰4🍓1
🔒 هذه همسة سرية للجميع يمكن للجميع رؤيتها
🥰5😇2