﷽
إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى
النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا
عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا ﷺ💗.
إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى
النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا
عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا ﷺ💗.
🥰3🕊1
البيئة المتوترة توهمك أن الإنفعال طبعك حتى تكتشف في البيئة الآمنة أنك هاديء !
❤2🥰1🫡1
اكتشفت مؤخرا ، أنه انت مش ضامن بنسبة واحد ف المية ، أنه شخصك المفضل يفضل معاك دايما .
❤4😢2
السيرة ، هي عمر الإنسان الثاني .
ويا رب يجعلنا سيرتنا طيبة ، وسبب ف مغفرة ربنا لينا.
ويا رب يجعلنا سيرتنا طيبة ، وسبب ف مغفرة ربنا لينا.
😢5❤1
كلهم هيسبوك ويقفلوا الباب.
وانت هتبقى وحدك ، ولا جاه ولا مال ولا بنون ولا جمال .
عملك بس !
وانت هتبقى وحدك ، ولا جاه ولا مال ولا بنون ولا جمال .
عملك بس !
😢5❤2
من مات قامت قيامته !
يعني انت مش ف القبر نايم بس !
لأ دا قيامتك وحسابك بدأ .
يعني انت مش ف القبر نايم بس !
لأ دا قيامتك وحسابك بدأ .
😢4😭1
سيبك من اللي بيحصل هنا ي صديقي ، متقولش أنا لسه صغير ، ولا تقول ابقى بكرا اعمل ، احنا مش ضامنين بكرا .
❤7
صلي ، صلي لو بتحب نفسك بجد ، صلي لو عاوز تعيش حياتك بجد ، صلي عشان يكون دارك نعيم .
❤5
صلي بالله عليك ، صلي انت مش قد العذاب .
كفايه تأجيل كفايه ، يمكن يجي اليوم اللي ميبقاش فيه تأجيل تاني ، ولا وقت للتوبة ولا وقت لأي عمل .
كفايه تأجيل كفايه ، يمكن يجي اليوم اللي ميبقاش فيه تأجيل تاني ، ولا وقت للتوبة ولا وقت لأي عمل .
❤4
أولا بالله كنت نايمه ، ولسه فاتحه دلوقت ، ف أنا آسفه ع التأخير ، ثانياً انا شايفه أنه بابا مش متشدد خالص دا الطبيعي وربنا ، هو ايه اللي لما مش بتكلم ولاد التيم يبقى تشدد ؟
ايه الهبل دا ، هو الطبيعي البنت تبقى كدا ، ولا تخرج ولا تتعامل معاهم إلا ف الضرورة القصوى ، وانتي تقفلي ع الموقف اللي حصل ، قوليله حصل خير وانتوا عارفيني كويس ،بتاع ايه انت تهزر ويبقى قصدك ولا مش قصدك ؟
تقفلي ع الحوار عشان ميخدوش حجة ويقعد يتكلم فهماني ، ولا صاحبه ولا كدا .
ويسلم اللي رباكي يعسوله والله ❤️.
وانا مستنيه باقي الحكايات بقى❤️.
ايه الهبل دا ، هو الطبيعي البنت تبقى كدا ، ولا تخرج ولا تتعامل معاهم إلا ف الضرورة القصوى ، وانتي تقفلي ع الموقف اللي حصل ، قوليله حصل خير وانتوا عارفيني كويس ،بتاع ايه انت تهزر ويبقى قصدك ولا مش قصدك ؟
تقفلي ع الحوار عشان ميخدوش حجة ويقعد يتكلم فهماني ، ولا صاحبه ولا كدا .
ويسلم اللي رباكي يعسوله والله ❤️.
وانا مستنيه باقي الحكايات بقى❤️.
❤4🥰1