والله القبول دا نعمة بجد ، ربنا يديمه عليكي 🥹🤍.
حقكك عليا أنا 🤍.
بس انتي حاولي تقربي منه ،صحبيه هتبقى صعبه شويه بس حقيقي ناس كتيره حكتيلي ولما قولتلهم كدا العلاقة اتحسنت ، وحاولي تعملي كل حاجه عاوزه وبهدوء ، لكن والله العظيم هو بيحبك جداً ، لكن فيه ناس تعرف تبين حبها للواد لكن للبنت لأ ، ودا غلط طبعاً جداً ، بس والله حقيقي بيحبك ولو اخدتي خطوة ناحيته هياخد خطوات صدقيني🤍.
حقكك عليا أنا 🤍.
بس انتي حاولي تقربي منه ،صحبيه هتبقى صعبه شويه بس حقيقي ناس كتيره حكتيلي ولما قولتلهم كدا العلاقة اتحسنت ، وحاولي تعملي كل حاجه عاوزه وبهدوء ، لكن والله العظيم هو بيحبك جداً ، لكن فيه ناس تعرف تبين حبها للواد لكن للبنت لأ ، ودا غلط طبعاً جداً ، بس والله حقيقي بيحبك ولو اخدتي خطوة ناحيته هياخد خطوات صدقيني🤍.
🥰3😢2
يا ربّ صلِّ على النبيِّ محمدٍ ﷺ
في كلّ وقتٍ من صباحٍ أو مساء
يا ربّ صلِّ عليه ما قمرٌ سرى
في ليلةٍ، أو لاحَ فجرٌ بالضِّياءْ.🦋
في كلّ وقتٍ من صباحٍ أو مساء
يا ربّ صلِّ عليه ما قمرٌ سرى
في ليلةٍ، أو لاحَ فجرٌ بالضِّياءْ.🦋
🥰4🕊1
ثق بأن الله حين يرى قلبك مكسوراً ، سيعوضك عوضاً يليق بصبرك ، فلا تحزن رب العباد يراك
صلاة الفجر والدعاء لأخواتنا ف غزة والسودان وكل المسلمين المستضعفين ف كل مكان 🤎.
صلاة الفجر والدعاء لأخواتنا ف غزة والسودان وكل المسلمين المستضعفين ف كل مكان 🤎.
🥰6
الإيمانُ ليسَ أن تدعو فيُستجاب لك .. فتؤمن
فذاك إيمانٌ مشروط !
الإيمان الحقيقي هو أن تدعو ، فتُسدّ في وجهك الدروب ،وتدعو فيسبقك الصحب ، وتدعو فتُدمي أقدامك أشواكَ الطريق ،
فما تزيد أن تقول : ربّي ما ألطفك أيُّ خيرٍ تُريده بي ؟
ثمًّ ما زلت تدعو! حتى يجبر الله كسرك
ويجازيكَ أضعاف الأجور لأجل صبرك .. وظنك برحمته خيرًا ولن يُخيِّبك.
فذاك إيمانٌ مشروط !
الإيمان الحقيقي هو أن تدعو ، فتُسدّ في وجهك الدروب ،وتدعو فيسبقك الصحب ، وتدعو فتُدمي أقدامك أشواكَ الطريق ،
فما تزيد أن تقول : ربّي ما ألطفك أيُّ خيرٍ تُريده بي ؟
ثمًّ ما زلت تدعو! حتى يجبر الله كسرك
ويجازيكَ أضعاف الأجور لأجل صبرك .. وظنك برحمته خيرًا ولن يُخيِّبك.
🥰3🍓2
بطل يصديقي تعيش دور الضحية ، دور الضحية دا عمره م كان صح ، واللي عايش دور الضحية عمره ما ينفع يبقى قدوة ولا يبقى صاحب بيت .
❤5
طول م انت مفكر أنه العالم كله ضدك ، وانك ضحية المجتمع وكلام كله هري ،هتفضل ف مكانك ، هتفضل ضعيف .
❤4👏1
طول ما انت فاشل والله م حد هيعبرك ، الأفلام اللي ف دماغك ، والماضي اللي لسه عايش فيه دا ، هيخيلك ورا دايما .
❤4👏1
قوم يسطا عشان ابنك ولا بنتك ف المستقبل ، ف الانترفيو م يسألهوش ع مؤهلاته ، لأ يسأله يقولوه بابا عامل ايه ؟
ماما عامله ايه ؟
ماما عامله ايه ؟
❤4👏1
خليك واثق مية ف المية أنه تعبك مبيروحش هدر أبدا ، وحتى لو تعبت ف حاجة ومأخدتهاش ، ربنا شيلك تعبك ف حاجه تاني احلى وافخم ، ربنا كريم وعدل🤍.
❤5👏1
وامنن عليّ بقُرّة عينٍ غير مُنقطعة ، وبقلبٍ سليم وفكرٍ رحيم وكامل التسليم لكل أقدارك يارب🤍 .
🥰4🍓1