"ربّ إنّي لِما أنزلتَ إليّ من خيرٍ فقير".
يا واسعَ الجُود، لا تُهذبني بالمنع !
يا واسعَ الجُود، لا تُهذبني بالمنع !
❤4👍1🥰1
تعالوا أصيح ، انتوا خلاص بقيتوا ولاد خالتي😂🤍.
حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .
حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .
🥰6🌚1
بعد ما ركنته ، بالرغم أنه كان بيخلي فعلاً بشرتي سفتي ومنعشه كدا ، ونتيجة مرضيه من حيث بردو سعره العبيط .
❤5
المهم الاسكراب التاني اللي بقيت بأستخدمه ، خلص ، ف رجعت للأسكراب القديم اللي قدامك .
❤6
ف حطتيه النهارده كدا ع وشي ، وشي حرقني جامد جدا، ومقدرتش حتى اعمل حركه دائريه ولا اخليه دقيقه واحده ع وشي ، وغسلته فوراً.
❤4
ف المخزى من الموضوع اللي يبان تاف جداً.
(اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).
(اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).
👏3❤2
بيبقى معاك وتفضل تديه كل حاجه وتراضيه ، وبعد كدا يشوف إنسان تاني ف يسيبك ويمشي.
❤6👏1
ف انت بسذاجتك بتتعامل تاني معاه وتديله كل حاجه تاني .
لكن الاسكراب هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الاسكراب لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !
لكن الاسكراب هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الاسكراب لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !
❤4👏1
ف لو سمحت خليك زي الاسكراب ، مترجعش ولا تتعامل تاني مع الإنسان اللي سابك ورجعلك لما ملاقيش زيك !
❤5👏1
صلاة الفجر كالحرب لا ترى فيها إلّا الأشداء المخلصين
من صلّى الفجر فهو في ذمة الله
وهل هناك أفضل من أن تكون في ذمة الرحمن وحمايته ، فتشعر بالأمن والطمأنينة والسكون🤎 .
صلاة الفجر يا صُحبه والدعاء لأخواتنا 🤎.
من صلّى الفجر فهو في ذمة الله
وهل هناك أفضل من أن تكون في ذمة الرحمن وحمايته ، فتشعر بالأمن والطمأنينة والسكون🤎 .
صلاة الفجر يا صُحبه والدعاء لأخواتنا 🤎.
🥰5🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«لقد أفسد المنشاوي علي أذني؛ فلا أكاد أسمع القرآن من غيره»
- أبو إسحاق الحويني.
- أبو إسحاق الحويني.
🥰7
والله يجماعه ، اوقات وانا بسمع المنشاوي ، بحس بعجز رهيب عن التعبير ع شعوري والراحة اللي بكون فيها وأنا بسمعه 🥹.
هو ازاي كدا ؟
بحسه صوت من الجنة والله !
بحب صوته جداً لدرجة اوقات كنت بتمنى اكون موجوده وقت ما كان عايش واقعد جنبه واسمعه ، واعرف شخصيته التحفه🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍.
هو ازاي كدا ؟
بحسه صوت من الجنة والله !
بحب صوته جداً لدرجة اوقات كنت بتمنى اكون موجوده وقت ما كان عايش واقعد جنبه واسمعه ، واعرف شخصيته التحفه🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍.
🥰7
{لَا تَدْرِي لَعَلَّ اللَّهَ يُحْدِثُ بَعْدَ ذَٰلِكَ أَمْرًا}
صلاة الفجر 🤍🦋.
صلاة الفجر 🤍🦋.
❤5🥰1