ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
يارب اطـرح البركـة فـي جميــع أمـور حيـاتي،
اهدني واصلح أمري واجعلني من أصحاب الجنة،
اسعدني ووفقني وكن معي، قل لأحلامي كُن فتكون، ثبت قلبي على طاعتك ورضاك يا أرحم الراحمين🤍.
🥰5👍1🕊1
"ربّ إنّي لِما أنزلتَ إليّ من خيرٍ فقير".
يا واسعَ الجُود، لا تُهذبني بالمنع !
4👍1🥰1
أخاك جائع موجوع لا تغفل عنه ❤️‍🩹.

السودان 2025❤️‍🩹.
💔5👍1😭1
تعالوا أصيح ، انتوا خلاص بقيتوا ولاد خالتي😂🤍.

حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .
🥰6🌚1
الاسكراب دا ، عندي من فتره طويله جداً ، كنت ماشيه عليه وتمام ، ف لقيت سكراب تاني ، ف جبته وركنت دا .
6
بعد ما ركنته ، بالرغم أنه كان بيخلي فعلاً بشرتي سفتي ومنعشه كدا ، ونتيجة مرضيه من حيث بردو سعره العبيط .
5
المهم الاسكراب التاني اللي بقيت بأستخدمه ، خلص ، ف رجعت للأسكراب القديم اللي قدامك .
6
ف حطتيه النهارده كدا ع وشي ، وشي حرقني جامد جدا، ومقدرتش حتى اعمل حركه دائريه ولا اخليه دقيقه واحده ع وشي ، وغسلته فوراً.
4
ف المخزى من الموضوع اللي يبان تاف جداً.

(اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).
👏32
بيبقى معاك وتفضل تديه كل حاجه وتراضيه ، وبعد كدا يشوف إنسان تاني ف يسيبك ويمشي.
6👏1
بالرغم أنه انت كنت قايم بدورك و زيادة ومقصرتش .
5👏1
ف يرجعلك تاني بقى لما الإنسان التاني يكرفله.
5👏1
ف انت بسذاجتك بتتعامل تاني معاه وتديله كل حاجه تاني .

لكن الاسكراب هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الاسكراب لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !
4👏1
ف لو سمحت خليك زي الاسكراب ، مترجعش ولا تتعامل تاني مع الإنسان اللي سابك ورجعلك لما ملاقيش زيك !
5👏1
مش عيب يبقى الاسكراب عرف يرد كرامته ومكانته وانت مش عارف ؟😂
😁5😢1
يا رب يكون وصل المخزى من الموضوع

(دمتم سالمين).
😁6
ايه الكلام دا بقى اللي يخليني اعملكم كل يوم فقرة ؟😂♥️♥️♥️♥️♥️.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ♥️.
طب الحمدلله أنه فهمتي معنى كلامي وأنه الموقف فعلاً فرق معاكي ، حقيقي لازم نقدر نفسنا ف اي علاقه ولازم نحافظ ع سلامنا النفسي .

ثانكس يعسوله تسلمي♥️🦋.
🥰4🍓1
صلاة الفجر كالحرب لا ترى فيها إلّا الأشداء المخلصين

من صلّى الفجر فهو في ذمة الله
وهل هناك أفضل من أن تكون في ذمة الرحمن وحمايته ، فتشعر بالأمن والطمأنينة والسكون🤎 .

صلاة الفجر يا صُحبه والدعاء لأخواتنا 🤎.
🥰5🕊2
اللهم زد إنشغالي بنفسي
ولا تشغلني بخلقِك
واجعل ف قلبي الرضا والسكينه.
🥰4🍓1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«لقد أفسد المنشاوي علي أذني؛ فلا أكاد أسمع القرآن من غيره»

- أبو إسحاق الحويني.
🥰7
والله يجماعه ، اوقات وانا بسمع المنشاوي ، بحس بعجز رهيب عن التعبير ع شعوري والراحة اللي بكون فيها وأنا بسمعه 🥹.

هو ازاي كدا ؟
بحسه صوت من الجنة والله !
بحب صوته جداً لدرجة اوقات كنت بتمنى اكون موجوده وقت ما كان عايش واقعد جنبه واسمعه ، واعرف شخصيته التحفه🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍.
🥰7