ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
بتبقى عامل بلاوي الدنيا وتروح تقول يا رب وتعيطي ، بيتقبلك يصديقي ❤️‍🩹.
💔5😭1
قوم اتوضى ،وصلي الفروض كلها ، أو الفرض اللي مكسل عليه ، أو القيام ، المهم صلي ، اعمل الحاجه اللي هتنفعنا دنيا وآخرة والله ❤️‍🩹.
💔5😭1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ربنا رحيم جداً والله🥹❤️‍🩹.
🥰5
يارب اطـرح البركـة فـي جميــع أمـور حيـاتي،
اهدني واصلح أمري واجعلني من أصحاب الجنة،
اسعدني ووفقني وكن معي، قل لأحلامي كُن فتكون، ثبت قلبي على طاعتك ورضاك يا أرحم الراحمين🤍.
🥰5👍1🕊1
"ربّ إنّي لِما أنزلتَ إليّ من خيرٍ فقير".
يا واسعَ الجُود، لا تُهذبني بالمنع !
4👍1🥰1
أخاك جائع موجوع لا تغفل عنه ❤️‍🩹.

السودان 2025❤️‍🩹.
💔5👍1😭1
تعالوا أصيح ، انتوا خلاص بقيتوا ولاد خالتي😂🤍.

حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .
🥰6🌚1
الاسكراب دا ، عندي من فتره طويله جداً ، كنت ماشيه عليه وتمام ، ف لقيت سكراب تاني ، ف جبته وركنت دا .
6
بعد ما ركنته ، بالرغم أنه كان بيخلي فعلاً بشرتي سفتي ومنعشه كدا ، ونتيجة مرضيه من حيث بردو سعره العبيط .
5
المهم الاسكراب التاني اللي بقيت بأستخدمه ، خلص ، ف رجعت للأسكراب القديم اللي قدامك .
6
ف حطتيه النهارده كدا ع وشي ، وشي حرقني جامد جدا، ومقدرتش حتى اعمل حركه دائريه ولا اخليه دقيقه واحده ع وشي ، وغسلته فوراً.
4
ف المخزى من الموضوع اللي يبان تاف جداً.

(اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).
👏32
بيبقى معاك وتفضل تديه كل حاجه وتراضيه ، وبعد كدا يشوف إنسان تاني ف يسيبك ويمشي.
6👏1
بالرغم أنه انت كنت قايم بدورك و زيادة ومقصرتش .
5👏1
ف يرجعلك تاني بقى لما الإنسان التاني يكرفله.
5👏1
ف انت بسذاجتك بتتعامل تاني معاه وتديله كل حاجه تاني .

لكن الاسكراب هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الاسكراب لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !
4👏1
ف لو سمحت خليك زي الاسكراب ، مترجعش ولا تتعامل تاني مع الإنسان اللي سابك ورجعلك لما ملاقيش زيك !
5👏1
مش عيب يبقى الاسكراب عرف يرد كرامته ومكانته وانت مش عارف ؟😂
😁5😢1
يا رب يكون وصل المخزى من الموضوع

(دمتم سالمين).
😁6
ايه الكلام دا بقى اللي يخليني اعملكم كل يوم فقرة ؟😂♥️♥️♥️♥️♥️.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ♥️.
طب الحمدلله أنه فهمتي معنى كلامي وأنه الموقف فعلاً فرق معاكي ، حقيقي لازم نقدر نفسنا ف اي علاقه ولازم نحافظ ع سلامنا النفسي .

ثانكس يعسوله تسلمي♥️🦋.
🥰4🍓1
صلاة الفجر كالحرب لا ترى فيها إلّا الأشداء المخلصين

من صلّى الفجر فهو في ذمة الله
وهل هناك أفضل من أن تكون في ذمة الرحمن وحمايته ، فتشعر بالأمن والطمأنينة والسكون🤎 .

صلاة الفجر يا صُحبه والدعاء لأخواتنا 🤎.
🥰5🕊2