مستني ايه تاني ؟
هتخسر ايه تاني ولا هتنزل ايه تاني اكتر من المكانه المهينه اللي انت فيها ي تارك الصلاة ؟
هتخسر ايه تاني ولا هتنزل ايه تاني اكتر من المكانه المهينه اللي انت فيها ي تارك الصلاة ؟
💔5😭1
هتصلي من الاسبوع الجاي ؟
طيب هتصلي من بكرا ؟
طب اديني دليل واحد أنه ليك عمر ل بكرا يسطا ؟
طيب هتصلي من بكرا ؟
طب اديني دليل واحد أنه ليك عمر ل بكرا يسطا ؟
💔5😭1
قوم صلي ، قوم صلي الهلس اللي هنا ف الدنيا مش هينفعك يصديقي ، قوم صلي ربنا مش هيردك ابدا مكسور.
💔5😭1
قوم اتوضى ،وصلي الفروض كلها ، أو الفرض اللي مكسل عليه ، أو القيام ، المهم صلي ، اعمل الحاجه اللي هتنفعنا دنيا وآخرة والله ❤️🩹.
💔5😭1
يارب اطـرح البركـة فـي جميــع أمـور حيـاتي،
اهدني واصلح أمري واجعلني من أصحاب الجنة،
اسعدني ووفقني وكن معي، قل لأحلامي كُن فتكون، ثبت قلبي على طاعتك ورضاك يا أرحم الراحمين🤍.
اهدني واصلح أمري واجعلني من أصحاب الجنة،
اسعدني ووفقني وكن معي، قل لأحلامي كُن فتكون، ثبت قلبي على طاعتك ورضاك يا أرحم الراحمين🤍.
🥰5👍1🕊1
"ربّ إنّي لِما أنزلتَ إليّ من خيرٍ فقير".
يا واسعَ الجُود، لا تُهذبني بالمنع !
يا واسعَ الجُود، لا تُهذبني بالمنع !
❤4👍1🥰1
تعالوا أصيح ، انتوا خلاص بقيتوا ولاد خالتي😂🤍.
حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .
حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .
🥰6🌚1
بعد ما ركنته ، بالرغم أنه كان بيخلي فعلاً بشرتي سفتي ومنعشه كدا ، ونتيجة مرضيه من حيث بردو سعره العبيط .
❤5
المهم الاسكراب التاني اللي بقيت بأستخدمه ، خلص ، ف رجعت للأسكراب القديم اللي قدامك .
❤6
ف حطتيه النهارده كدا ع وشي ، وشي حرقني جامد جدا، ومقدرتش حتى اعمل حركه دائريه ولا اخليه دقيقه واحده ع وشي ، وغسلته فوراً.
❤4
ف المخزى من الموضوع اللي يبان تاف جداً.
(اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).
(اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).
👏3❤2
بيبقى معاك وتفضل تديه كل حاجه وتراضيه ، وبعد كدا يشوف إنسان تاني ف يسيبك ويمشي.
❤6👏1
ف انت بسذاجتك بتتعامل تاني معاه وتديله كل حاجه تاني .
لكن الاسكراب هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الاسكراب لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !
لكن الاسكراب هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الاسكراب لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !
❤4👏1
ف لو سمحت خليك زي الاسكراب ، مترجعش ولا تتعامل تاني مع الإنسان اللي سابك ورجعلك لما ملاقيش زيك !
❤5👏1