ماذا بعد! 🖤
640 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
قبل أن ينظّفوا بيوتهم، نظّفوا بيوت الله.

سلام لغزة واهلها سلام لتراب البلاد المقدس🤍.
🥰4🍓3
حسبي الله (لينا دور امتى ؟)
🥰3😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اللهم بارك بجد🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍.
🥰5🍓4
واحده بتقول كنت بتكلم مع تيتا وسألتها: أختار راجل على أساس إيه ؟
قالتلي: "اختاري اللي يختارك في الزحمة، مش اللي لقاكي متاحة، اللي يتمسك بيكي وسط كل العروض.. ده الحب الحقيقي"، اللي ميستغناش عنك حتى لو الدنيا قدامه مليانة اختيارات، اللي يشوف فيكي راحته وسعادته وأمانه،
اللي يكون فخور بيكي قدام الكل ويقول: "دي اختياري ومفيش زيها، الحب مش كلام، الحب قرار وصدق ووجود ثابت ♥️.
🥰5😘3
‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾
‏- سُبحان الله .
‏- الحَمد لله .
‏- لا إله إلا الله .
‏- الله أكبر .
‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
‏- سُبحان الله و بِحمده .
‏- سُبحان الله العَظيم .
‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
🥰32😍1🍓1
أكيد اتفضلي🤍.
🥰3🌚1
‏موهبه إنكار المشاعر دي لعبتي المفضله أي شعور بحس بيه بعمله Hide.
😢2😭1
مفيش حد هييجي بعد سنين يشكرك علي تنازلك عن شيء يخصك أو حق من حقوقك لأجله .

تنازلك بعد مرور فترة من الزمن بيتم احتسابها ع انها اختياراتك الشخصية ليس إلا.
🥰3🫡2
🔒 هذه همسة سرية للجميع يمكن للجميع رؤيتها
🥰4😭2
عاملي فيها بارع في التخلي، وأنت عبيط مش عارف تتخطى حاجه.
😭7💔3😢1
و أنت بتدعي ربنا بشيء شايفه بعيد أوي أو مستحيل ، و تقول أصله مش منطقي .. ما الظروف كلها باينة
‏افتكر بس قول الله ..

‏” قَالَ رَبُّكَ هُوَ عَلَيَّ هَيِّنٌ وَقَدْ خَلَقْتُكَ مِن قَبْلُ وَلَمْ تَكُ شَيْئًا “
‏كل مستحيل هيـن علي ربك القدير 🤍.
🥰4🍓3
الألم كل الألم يا صالح، أنك غُدرت، أن الذي قتلك ابن مدينتك اليتيمة، أنك لم تمت كما تمنيت على يد عدوك الذي تربص بك عشرين شهرًا، ولم تُقتل في غارة بالخطأ وسط تجمع صغار مثلك تحبهم ويلتفون حولك، ولم تقنص في لحظة تهور من لحظاتك التي تعاند فيها القناص، ولم تمت بجوع أو عطش أو مرض طوال عامين من الإبادة، وإنما قتلوك يا صالح، قالك الخونة في غزة، هوياتهم غزة، ولهجاتهم غزة، وقلوبهم تدين بدين إسرائيل، وبيد من يهللون لهم بالخارج ويرونك نكرة، قتلك نشطاء المستعربين يا صالح.. يفضح عرضهم يا رب .

حقيقي حسبي الله ونعم الوكيل ف كل خاين❤️‍🩹.
💔4😢2😭2
بالله من سيعمرها بعدكم ؟
💔6😭2
يُصطفىٰ منّا الشَريفُ والصّالحُ !❤️‍🩹
💔6😢3
حرقة قلبي عليه لا توصف ، دموعي بتنزل لوحدها وكأنه أعرفه ومن أهلي !

مش عارفه اقول ايه يعني ربنا فرح قلبه بالنصر قبل استشهاده ، وكان ف معقتده أنه خلاص كدا خلصت ويعيش بسلام ف يستشهد !!.

مقهوره من ناحية أنها مش أعدائنا من الخونه !!
من المستعربين !!
ليه طيب ليه ؟
دا الواحد كان بيشوف ابتسامته هي اللي بتحسسني أنه غزة هتعود من تاني ، وجوده كان يفكرك بوجود أنس الشريف و أبو عبيده !

اللهم لا اعتراض ع قضاء الله ، الله يصبر أهلك ويلهمهم الصبر والسلوان .

ف الجنه ي صالح ف الجنه ي شهيد الأمه❤️‍🩹.
💔5😭3😢2
أعدم ب 7 رصاصات !!

7 رصاصات ع صالح ؟
ب أي قلب ؟
اللهم القصاص ، يا رب الرد من عندك ع الخونة ب أشد وأشد وأشد العذاب ❤️‍🩹.
💔3😭3😢1
أنا تقريباً بعيط العياط اللي بحرقه دا عليه ، عشان فاكره كويس فرحته ساعة النصر ف الفيديو وأنه أنا قولت بالنص كدا " الحمدلله نجوت منهم ي صالح" !!

كان ف مخيلتي أنها خلاص كدا الأنسان هيرتاح ويشوف اخواتنا بسلام وبتعمير العزيزه غزة❤️‍🩹.
😭5💔2
تقيله والله أنها جايه بعد الشعور بالأمان والفرحه .
💔6😭3
ربنا يقويك وتقدر ❤️‍🩹.
😢4💔2
مكنتش مستعده خالص لشهيد تاني .
وبالأخص صالح .
يا رب الجنة له والصبر والسلوان لنا ولأهله واحبته ❤️‍🩹.
💔5😭3😢2
عشان الضغوطات أكيد ، وكل م تيجي تتعصبي استغفري ربنا كتير واذكري الله ، هوني ع نفسك .
💔7😢2