ماذا بعد! 🖤
640 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
مِن حُسن الود أن يتوقفَ الجِدال عندما يحتَل الحزن عين الطرَف الآخر.
🥰62
أهتموا بالتفاعل شويه ، عشان هو اللي بيعرفني أنكم بتقرأو 🤍.

وكمان الاتشانل من غير إعلانات ولا حاجه ف شيلوا الميوت عشان السين بتاع الاتشانل يرجع 🤍.

و شكراً لوجودكم🫵🤍.
🥰52😘2
كل ما تأخرت كان الجبر أعظم، أخر طريق الصبر جبر ، ربنا كريم ومبنساش عبده أبدا ، ادعي ربنا وأدعي بيقين ، ولا تيأسوا من روح الله 🤍🦋.
🥰3🍓2
خفة دمهم تحفه بجد😂💗.
🥰5😁5
‏لا أراهُ
شيءَ مستحيلًا
و الله ربي
وربِّ المعجزات.

صلاة الفجر 💗.
🥰6😘2👍1
🔒 هذه همسة سرية للجميع يمكن للجميع رؤيتها
7🥰2❤‍🔥1😘1
الجو فخم فخم فخم قلبي يا برد قلبي يا كونچستال.
😁6
قبل أن ينظّفوا بيوتهم، نظّفوا بيوت الله.

سلام لغزة واهلها سلام لتراب البلاد المقدس🤍.
🥰4🍓3
حسبي الله (لينا دور امتى ؟)
🥰3😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اللهم بارك بجد🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍.
🥰5🍓4
واحده بتقول كنت بتكلم مع تيتا وسألتها: أختار راجل على أساس إيه ؟
قالتلي: "اختاري اللي يختارك في الزحمة، مش اللي لقاكي متاحة، اللي يتمسك بيكي وسط كل العروض.. ده الحب الحقيقي"، اللي ميستغناش عنك حتى لو الدنيا قدامه مليانة اختيارات، اللي يشوف فيكي راحته وسعادته وأمانه،
اللي يكون فخور بيكي قدام الكل ويقول: "دي اختياري ومفيش زيها، الحب مش كلام، الحب قرار وصدق ووجود ثابت ♥️.
🥰5😘3
‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾
‏- سُبحان الله .
‏- الحَمد لله .
‏- لا إله إلا الله .
‏- الله أكبر .
‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
‏- سُبحان الله و بِحمده .
‏- سُبحان الله العَظيم .
‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
🥰32😍1🍓1
أكيد اتفضلي🤍.
🥰3🌚1
‏موهبه إنكار المشاعر دي لعبتي المفضله أي شعور بحس بيه بعمله Hide.
😢2😭1
مفيش حد هييجي بعد سنين يشكرك علي تنازلك عن شيء يخصك أو حق من حقوقك لأجله .

تنازلك بعد مرور فترة من الزمن بيتم احتسابها ع انها اختياراتك الشخصية ليس إلا.
🥰3🫡2
🔒 هذه همسة سرية للجميع يمكن للجميع رؤيتها
🥰4😭2
عاملي فيها بارع في التخلي، وأنت عبيط مش عارف تتخطى حاجه.
😭7💔3😢1
و أنت بتدعي ربنا بشيء شايفه بعيد أوي أو مستحيل ، و تقول أصله مش منطقي .. ما الظروف كلها باينة
‏افتكر بس قول الله ..

‏” قَالَ رَبُّكَ هُوَ عَلَيَّ هَيِّنٌ وَقَدْ خَلَقْتُكَ مِن قَبْلُ وَلَمْ تَكُ شَيْئًا “
‏كل مستحيل هيـن علي ربك القدير 🤍.
🥰4🍓3
الألم كل الألم يا صالح، أنك غُدرت، أن الذي قتلك ابن مدينتك اليتيمة، أنك لم تمت كما تمنيت على يد عدوك الذي تربص بك عشرين شهرًا، ولم تُقتل في غارة بالخطأ وسط تجمع صغار مثلك تحبهم ويلتفون حولك، ولم تقنص في لحظة تهور من لحظاتك التي تعاند فيها القناص، ولم تمت بجوع أو عطش أو مرض طوال عامين من الإبادة، وإنما قتلوك يا صالح، قالك الخونة في غزة، هوياتهم غزة، ولهجاتهم غزة، وقلوبهم تدين بدين إسرائيل، وبيد من يهللون لهم بالخارج ويرونك نكرة، قتلك نشطاء المستعربين يا صالح.. يفضح عرضهم يا رب .

حقيقي حسبي الله ونعم الوكيل ف كل خاين❤️‍🩹.
💔4😢2😭2
بالله من سيعمرها بعدكم ؟
💔6😭2
يُصطفىٰ منّا الشَريفُ والصّالحُ !❤️‍🩹
💔6😢3