Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα♡🧸'')
"اتجوزت بالركعتين، جبت طب بالركعتين، والأول على الدفعة امتياز بالركعتين، انا كُل حاجة ف حياتي جاتلي بالركعتين دول.
قيام الليل."
- حازم شومان.♥
قيام الليل."
- حازم شومان.♥
🥰5❤2😘2
اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.
❤5🥰2🕊2
أسألُك أن تصُب القبُول علىٰ دعوتِي صبًّا صبًّا،
ولا تردَّني!
لا أنا ولا قلبي !
يا ربّ يا وهَّاب !💗
ولا تردَّني!
لا أنا ولا قلبي !
يا ربّ يا وهَّاب !💗
🥰5😘3
بصراحة مفيش حاجة بت melt my heart قد ان حد يبقي بيحكيلي حاجة خاصة جدا عنه و في نص الكلام يقوم قايلي "أنا بحكيلك عشان انت بتفهمني و مش هت- judge me ولا هتغير طريقتك معايا ولا هتشوفني حد وحش" و يكمل حكايته في منتهي السلام و الطمأنينة.
❤3😘2🥰1
في ناس لازم تتعامل معاهم زي اخر درج في الدولاب
ايوه اللي بتقفله برجلك ده !
ايوه اللي بتقفله برجلك ده !
🫡3😁2
أهتموا بالتفاعل شويه ، عشان هو اللي بيعرفني أنكم بتقرأو 🤍.
وكمان الاتشانل من غير إعلانات ولا حاجه ف شيلوا الميوت عشان السين بتاع الاتشانل يرجع 🤍.
و شكراً لوجودكم🫵🤍.
وكمان الاتشانل من غير إعلانات ولا حاجه ف شيلوا الميوت عشان السين بتاع الاتشانل يرجع 🤍.
و شكراً لوجودكم🫵🤍.
🥰5❤2😘2
واحده بتقول كنت بتكلم مع تيتا وسألتها: أختار راجل على أساس إيه ؟
قالتلي: "اختاري اللي يختارك في الزحمة، مش اللي لقاكي متاحة، اللي يتمسك بيكي وسط كل العروض.. ده الحب الحقيقي"، اللي ميستغناش عنك حتى لو الدنيا قدامه مليانة اختيارات، اللي يشوف فيكي راحته وسعادته وأمانه،
اللي يكون فخور بيكي قدام الكل ويقول: "دي اختياري ومفيش زيها، الحب مش كلام، الحب قرار وصدق ووجود ثابت ♥️.
قالتلي: "اختاري اللي يختارك في الزحمة، مش اللي لقاكي متاحة، اللي يتمسك بيكي وسط كل العروض.. ده الحب الحقيقي"، اللي ميستغناش عنك حتى لو الدنيا قدامه مليانة اختيارات، اللي يشوف فيكي راحته وسعادته وأمانه،
اللي يكون فخور بيكي قدام الكل ويقول: "دي اختياري ومفيش زيها، الحب مش كلام، الحب قرار وصدق ووجود ثابت ♥️.
🥰5😘3
﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾
- سُبحان الله .
- الحَمد لله .
- لا إله إلا الله .
- الله أكبر .
- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
- سُبحان الله و بِحمده .
- سُبحان الله العَظيم .
- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
- سُبحان الله .
- الحَمد لله .
- لا إله إلا الله .
- الله أكبر .
- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
- سُبحان الله و بِحمده .
- سُبحان الله العَظيم .
- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
🥰3❤2😍1🍓1
مفيش حد هييجي بعد سنين يشكرك علي تنازلك عن شيء يخصك أو حق من حقوقك لأجله .
تنازلك بعد مرور فترة من الزمن بيتم احتسابها ع انها اختياراتك الشخصية ليس إلا.
تنازلك بعد مرور فترة من الزمن بيتم احتسابها ع انها اختياراتك الشخصية ليس إلا.
🥰3🫡2