Why does money entitle a title ?
ليه واحد قد أبويا يقولي حضرتك يا فندم لمجرد إنه غلبان ؟!
الألقاب لغة إحترام تنال بالمقامات و السن لا بالمال
"إِنَّ أَكۡرَمَكُمۡ عِندَ ٱللَّهِ أَتۡقَىٰكُمۡ"
ليه واحد قد أبويا يقولي حضرتك يا فندم لمجرد إنه غلبان ؟!
الألقاب لغة إحترام تنال بالمقامات و السن لا بالمال
"إِنَّ أَكۡرَمَكُمۡ عِندَ ٱللَّهِ أَتۡقَىٰكُمۡ"
🥰3😢2
واحد بيقول أنه قعد تلات أيام يصلي ع النبي بالصلاة الإبراهيميه ،فحقق الله له أمنية سنين 💗.
اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد ، اللهم بارك على محمد وعلى ال محمد كما باركت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد 💗💗💗💗💗💗.
اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد ، اللهم بارك على محمد وعلى ال محمد كما باركت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد 💗💗💗💗💗💗.
🥰3🕊2
من نص ساعة بالظبط ، وافق الملعون نتنياهو ع وقف إطلاق النار.
أطفأها الله ي غزة🤍.
أطفأها الله ي غزة🤍.
❤4🤝3
نتمنى فعلاً يوقفوا إطلاق النار ووقف الحرب ، لا عهد لهم ولا ذمة ، أذاقهم الله أشد وأشد العذاب .
اللهم أنزل ع قلوب أخواننا ف غزة السلام والاطمئنان والسكينه.
أسأل الله الثبات لهم 🤍.
اللهم أنزل ع قلوب أخواننا ف غزة السلام والاطمئنان والسكينه.
أسأل الله الثبات لهم 🤍.
🥰5😘2
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα♡🧸'')
"اتجوزت بالركعتين، جبت طب بالركعتين، والأول على الدفعة امتياز بالركعتين، انا كُل حاجة ف حياتي جاتلي بالركعتين دول.
قيام الليل."
- حازم شومان.♥
قيام الليل."
- حازم شومان.♥
🥰5❤2😘2
اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.
❤5🥰2🕊2
أسألُك أن تصُب القبُول علىٰ دعوتِي صبًّا صبًّا،
ولا تردَّني!
لا أنا ولا قلبي !
يا ربّ يا وهَّاب !💗
ولا تردَّني!
لا أنا ولا قلبي !
يا ربّ يا وهَّاب !💗
🥰5😘3
بصراحة مفيش حاجة بت melt my heart قد ان حد يبقي بيحكيلي حاجة خاصة جدا عنه و في نص الكلام يقوم قايلي "أنا بحكيلك عشان انت بتفهمني و مش هت- judge me ولا هتغير طريقتك معايا ولا هتشوفني حد وحش" و يكمل حكايته في منتهي السلام و الطمأنينة.
❤3😘2🥰1
في ناس لازم تتعامل معاهم زي اخر درج في الدولاب
ايوه اللي بتقفله برجلك ده !
ايوه اللي بتقفله برجلك ده !
🫡3😁2
أهتموا بالتفاعل شويه ، عشان هو اللي بيعرفني أنكم بتقرأو 🤍.
وكمان الاتشانل من غير إعلانات ولا حاجه ف شيلوا الميوت عشان السين بتاع الاتشانل يرجع 🤍.
و شكراً لوجودكم🫵🤍.
وكمان الاتشانل من غير إعلانات ولا حاجه ف شيلوا الميوت عشان السين بتاع الاتشانل يرجع 🤍.
و شكراً لوجودكم🫵🤍.
🥰5❤2😘2