ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
طب والله ربنا رحيم بشكل لا توصف رحمته حروف اللغة العربيه بأكملها🥹💗.
🥰63
البنت ماتسعاش ورا حدّ..
البنت يتمّ قصدها سعيًا.")😚
😘5🥰21
أبقى ماشيه في الشارع عادي فجأة يصعب عليا الناس وظروفهم ومفيش حد أقابله غير لما أحط نفسي مكانه، وأنا أصلاً مش عارفه أحل مشاكلي ومحتاجه ثيرابيست.
😢6😁2
رجعت للفترة اللي كنت بهرب منها .
😢4💔3
💗.
🥰3😘2
ماذا بعد! 🖤
💗.
وجود ماما ❤️‍🩹، ادعولي يدوم وجودها وتبقى جنبي دايما وميحرمنيش منها ❤️‍🩹.
😢43
في بعض الأحيان يجب
أن تبني من حولك جداراً
للعزلة لا لتبعد الناس عنك
بل لترى من سيهدم
الجدار لكي يراك..
🥰3👏3
...
😢4👀1
أدعوا لأبن عمي يطلع بالسلامه ، داخل العمليات دلوقت❤️‍🩹.
3😢2
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα♡»)
" سيدنا موسي مكنش عارف ربنا هيشق البحر إزاي علشانه، بس كان واثق إن ربنا معاه "

- مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.
3🥰2🕊1
أنا مش قادره أكمل والله .
💔5
والله ما قادره❤️‍🩹.
💔5
قد بان في وجهِ الصبور بُكاه❤️‍🩹.
💔3😢2
أرضَ عنّا
وأستجبّ لنا
وقرَّ أعيُننا بكُل دُعاء لا يعمله أحدٌ سواك ياربّ.
🥰4🍓1
السلام عليكم 💗.

حقيقي أنا بشكر كل الناس اللي دخلت سألت عليا وع ماما ، تسلموا يخواتي والله 🥹💗.
🥰4😘1
النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جداً جداً ، حبيبة قلبي البيست فريند كانت بتكلمني ومتابعه معايا الوضع وكدا ، ف عارفني أنه مأكلتش عشان زعلانه ، وهي ف منطقه بعيده جداً عني ، ومعرفتش حاجه هنا ، طلبتلي أوردر عشان عارفني بحب أكل فاست فود جداً ( ف راويه أخرى معفنه بحب الاكل الغير صحي🙈😂 ) واديته فوني وعنواني وجايلي البيت ، حركه بسيطه غيرت يومي الكئيب المتعب ، أنا بحبك جداً جداً مفيش وصف يوصف مشاعري نحيتك ، أجمل حاجه طلعتي بيها م الكليه ، لأ لأ أجمل حاجه طلعت بيها فحياتي عموماً 😭💗💗💗💗💗💗💗💗💗."
3🥰2😘1
حبيت أنزلها ك ميموري ليا عشان لما بكون مخنوقه بحب اقرأ المواقف اللي فرحتني ف الاتشانل 🥹💗.
3🥰2😘1
تسلميلي والله 🥹💗.
يا رب يا رب 🥹💗.

والله ما أكلت لسه مش فاضيه 😂..
بس عموماً هيبقى أحلى أكل أكلته ف حياتي 😭💗.
🌚3🥰1
‏"إلهي الرَّحيم،
‏أرجو أن تُشرق شمسك في قلبي
‏ألّا تغيب،
اني أستوحش العَتْمة"🤍
2🍓2🥰1
من أعلى درجات الجهاد ، جهاد الحزن، جهادك في التَّقبُل، جهادك في الحمد والشكر وأنت في شدة، وأنت ما حدش حاسس بعصرة قلبك ولا الأيام بتمرّ عليك ازاي ؟!
إنك تسلّم أمرك لله حتى لو مش فاهم الحكمة ولا مستوعب الأحداث، إنك تلجأ وأنت متيقن أن لا ملجأ من الله إلا إليه، إنك تستسلم وترضى حتى وإن خالف هواك،
- صبرك وشكرك وتقبلك جهاد
فالابتلاءات في الحياة ليست اختبار لقدرتك الذاتية بس اختبار لقوة استعانتك بالله.
اللهم ثبتنا وأعنا❤️‍🩹.
5😢1