ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
حزين يا ربّ
حزين حزن مُبالغ فيه.
يكاد الحزن يفلق قلبي.:')
💔4😢3
ايه دا ليه ؟
🤔4
نفس حالتي ، بس الحقيقه بحس لما بهون ع حد كأني بهون ع نفسي ، بقول الكلام أنا نفسي حد يقولهولي🥹.

بس كمان بحس أنه ربنا بيقولي انتي مش لوحدك ، انتي اهو ف ضيقه بس ربنا اهو اختارك أنه تكوني ملجأ ، بهون ع نفسي كتير بنفسي بسماع القرآن ، وبراضي الناس عشان ربنا يراضيني ،هوني ع نفسك يحبيبي 🤍.
4🥰1
احمدي ربنا ، المواقف بتبين معادن الناس ، الحمدلله ،حقكك ربنا هيجبه وانتي قاعده ، هنا مكنوش صحابك ، الصحاب اللي يتغير مع الخناقه كان عدوك وانتي مش واخده بالك ، متزعليش نفسك خالص ع ناس متستهلش والله ، ربنا يعوضك ويفرح قلبك❤️.
4🥰1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،مقدرش اقولك إنه فعلاً زي م انتي متخليه ، لأنها ممكن عادي بحسن نيه بتبعت عشان تساعدك ، عشان تعينك ، أصلا أنا مثلاً مش شايفه موقف صريح يبين إنها بتحسسك إنك اقل ، بس لو فعلاً لاحظتي حاجه تأكد دا ، قوليلها أنا لما حكتلك انت افكرك قد المكانه بس للاسف غلطت ، وعادي هتعلم من غلطي ، وانتي صحبتي وهتفضلي صحبتي ، بس عمرك هتبقي ف المكانه اللي كنتي حطاكي فيها ، وانتي متزعليش نفسك ، وبعدين تختاري الشخص الصح اللي تحكيله ، مش كلها تستاهل ولا قداها، وساعدي نفسك كلنا أصلا تعبانين بس الجدع اللي بيعالج نفسه ،الجدع اللي بيواجه.
2🥰1
وبعدين بقى ف الشاي والمسكن اللي عماله اخد فيهم دول عشان أواصل اليوم ولا تقول عندي نبطشيه.
😭5😢1
كلام كتير جوايا مرعب ، شعور مهلك ، نفس مخنوق ..

كلهم يتلخصوا ف كلمة "يا رب❤️‍🩹".
💔6😢2
دلوقت اقدر اقول ان زاد الامل ناحيه القضيه الفلسطنية بإعتراف كل من بريطانيا وفرنسا بالدوله الفلسطنية خاصة بريطانيا لانها كانت صاحبة البدعه الصهيونيه بوعد بلفور ، بهذا الاعتراف استحاله تصيفة هذه القضيه للابد وحتماً هتُقام الدوله الفلسطنيه حتي ولو بعد 100 سنه ، كنت اتمني اليوم ده يجي ويطل علينا المُلثم بهيبته ورعونة صوته وحنين عينه وآلم صدره وهو بيقول لنا هنيئاً بما صبرتم ي اهل غزه ويا احرار العالم ، النهارده اول مكاسب 7 اكتوبر والي من هدفها هو إحياء القضيه وحل الدولتين واقامه دوله فلسطين بحدود 67 وعاصمتها القدس الشرقيه أب
من أب وشاء من شاء ، والحمدلله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه 🦋.^
5🥰3🎉2
طب والله ربنا رحيم بشكل لا توصف رحمته حروف اللغة العربيه بأكملها🥹💗.
🥰63
البنت ماتسعاش ورا حدّ..
البنت يتمّ قصدها سعيًا.")😚
😘5🥰21
أبقى ماشيه في الشارع عادي فجأة يصعب عليا الناس وظروفهم ومفيش حد أقابله غير لما أحط نفسي مكانه، وأنا أصلاً مش عارفه أحل مشاكلي ومحتاجه ثيرابيست.
😢6😁2
رجعت للفترة اللي كنت بهرب منها .
😢4💔3
💗.
🥰3😘2
ماذا بعد! 🖤
💗.
وجود ماما ❤️‍🩹، ادعولي يدوم وجودها وتبقى جنبي دايما وميحرمنيش منها ❤️‍🩹.
😢43
في بعض الأحيان يجب
أن تبني من حولك جداراً
للعزلة لا لتبعد الناس عنك
بل لترى من سيهدم
الجدار لكي يراك..
🥰3👏3
...
😢4👀1
أدعوا لأبن عمي يطلع بالسلامه ، داخل العمليات دلوقت❤️‍🩹.
3😢2
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα♡»)
" سيدنا موسي مكنش عارف ربنا هيشق البحر إزاي علشانه، بس كان واثق إن ربنا معاه "

- مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.
3🥰2🕊1
أنا مش قادره أكمل والله .
💔5