الحمدلله ع كل حال ❤️🩹 ..
دعواتكم بالله عليكم لو شوفتوا مني خير بنسبة 1% متنسونيش ف دعواتكم ،ادعولي وادعوا لماما بالله عليكم ❤️🩹.
دعواتكم بالله عليكم لو شوفتوا مني خير بنسبة 1% متنسونيش ف دعواتكم ،ادعولي وادعوا لماما بالله عليكم ❤️🩹.
😢7❤1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ، هي مش مساعده نفسها ، هي بتلاقي لنفسها مبررات عشان متتعبش ولا تذاكر ولا تركز ، هي أقنعت نفسها دايما أنها مش هتفهم ، انتي قوليلها انتي اقنعتي نفسك ، ومريضتيها ، ف زي ما عملتي كدا لازم تعالجي نفسك ، واعتمدي عليها ، الإنسان لازم يحاول ويجاهد ميستسلمش ، وانتي كذلك لازم تجاهدي عشان متوقعيش ف اللي هي فيه ، أدي دورك كصاحبه بس مينفعش تنغمسي معاها عشان اهو بدأتي تتأثري ، قوليلها أنا هسيبك تجاهدي ع نفسك كتير عشان تتحسني ويبقى ليكي القدره ع أنه تعدي الأمور وتفهمي ، لازم يبقى عندها ايمان بالله وإيمان ب نفسها ، وانتي اتجنبيها شويه بس خليكي بردو متابعها ، عشان مستقبلك مينفعش خالص تضحي بمستقبلك وتقولي صاحبتي !
🥰3❤1👏1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،مقدرش اقولك إنه فعلاً زي م انتي متخليه ، لأنها ممكن عادي بحسن نيه بتبعت عشان تساعدك ، عشان تعينك ، أصلا أنا مثلاً مش شايفه موقف صريح يبين إنها بتحسسك إنك اقل ، بس لو فعلاً لاحظتي حاجه تأكد دا ، قوليلها أنا لما حكتلك انت افكرك قد المكانه بس للاسف غلطت ، وعادي هتعلم من غلطي ، وانتي صحبتي وهتفضلي صحبتي ، بس عمرك هتبقي ف المكانه اللي كنتي حطاكي فيها ، وانتي متزعليش نفسك ، وبعدين تختاري الشخص الصح اللي تحكيله ، مش كلها تستاهل ولا قداها، وساعدي نفسك كلنا أصلا تعبانين بس الجدع اللي بيعالج نفسه ،الجدع اللي بيواجه.
❤2🥰1
وبعدين بقى ف الشاي والمسكن اللي عماله اخد فيهم دول عشان أواصل اليوم ولا تقول عندي نبطشيه.
😭5😢1
كلام كتير جوايا مرعب ، شعور مهلك ، نفس مخنوق ..
كلهم يتلخصوا ف كلمة "يا رب❤️🩹".
كلهم يتلخصوا ف كلمة "يا رب❤️🩹".
💔6😢2
دلوقت اقدر اقول ان زاد الامل ناحيه القضيه الفلسطنية بإعتراف كل من بريطانيا وفرنسا بالدوله الفلسطنية خاصة بريطانيا لانها كانت صاحبة البدعه الصهيونيه بوعد بلفور ، بهذا الاعتراف استحاله تصيفة هذه القضيه للابد وحتماً هتُقام الدوله الفلسطنيه حتي ولو بعد 100 سنه ، كنت اتمني اليوم ده يجي ويطل علينا المُلثم بهيبته ورعونة صوته وحنين عينه وآلم صدره وهو بيقول لنا هنيئاً بما صبرتم ي اهل غزه ويا احرار العالم ، النهارده اول مكاسب 7 اكتوبر والي من هدفها هو إحياء القضيه وحل الدولتين واقامه دوله فلسطين بحدود 67 وعاصمتها القدس الشرقيه أب
من أب وشاء من شاء ، والحمدلله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه 🦋.^
من أب وشاء من شاء ، والحمدلله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه 🦋.^
❤5🥰3🎉2
طب والله ربنا رحيم بشكل لا توصف رحمته حروف اللغة العربيه بأكملها🥹💗.
🥰6❤3
أبقى ماشيه في الشارع عادي فجأة يصعب عليا الناس وظروفهم ومفيش حد أقابله غير لما أحط نفسي مكانه، وأنا أصلاً مش عارفه أحل مشاكلي ومحتاجه ثيرابيست.
😢6😁2
في بعض الأحيان يجب
أن تبني من حولك جداراً
للعزلة لا لتبعد الناس عنك
بل لترى من سيهدم
الجدار لكي يراك..
أن تبني من حولك جداراً
للعزلة لا لتبعد الناس عنك
بل لترى من سيهدم
الجدار لكي يراك..
🥰3👏3