• الوسامَه العقليّه مُغرية أكتر ألف مره مِن الشكل والمَلامِح الفارغه.
🥰2🫡1😘1
حقيقي انت كإنسان مش ضامن أي حاجه ف الدنيا دي ، متتعاملش أبدا إنك صاحب مكان هنا.
❤4😢2
أنت هنا ضيف وهتفضل ضيف مهما طولت دوست فيها ، دارك ، مكانك ،قرارك ، بعملك انت اللي بتختاره ،شوف بقى عملك هيختارلك دار نعيم ولا جحيم .
❤3😢2
اتعامل دايماً أنه مفيش بكرا ، عشان انت فعلاً معندكش دليل مؤكد بنسبة 1٪ أنه فيه بكرا.
❤6🫡1
كل السيط والدوشه اللي هنا متخلهاش تنسيك الاخره ، خلي عندك يقين ب الاخره ، يقين فعلي عشان متهوش ف الدنيا ونزواتها وتنسى الحساب.
❤6
الحمدلله ع كل حال ❤️🩹 ..
دعواتكم بالله عليكم لو شوفتوا مني خير بنسبة 1% متنسونيش ف دعواتكم ،ادعولي وادعوا لماما بالله عليكم ❤️🩹.
دعواتكم بالله عليكم لو شوفتوا مني خير بنسبة 1% متنسونيش ف دعواتكم ،ادعولي وادعوا لماما بالله عليكم ❤️🩹.
😢7❤1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ، هي مش مساعده نفسها ، هي بتلاقي لنفسها مبررات عشان متتعبش ولا تذاكر ولا تركز ، هي أقنعت نفسها دايما أنها مش هتفهم ، انتي قوليلها انتي اقنعتي نفسك ، ومريضتيها ، ف زي ما عملتي كدا لازم تعالجي نفسك ، واعتمدي عليها ، الإنسان لازم يحاول ويجاهد ميستسلمش ، وانتي كذلك لازم تجاهدي عشان متوقعيش ف اللي هي فيه ، أدي دورك كصاحبه بس مينفعش تنغمسي معاها عشان اهو بدأتي تتأثري ، قوليلها أنا هسيبك تجاهدي ع نفسك كتير عشان تتحسني ويبقى ليكي القدره ع أنه تعدي الأمور وتفهمي ، لازم يبقى عندها ايمان بالله وإيمان ب نفسها ، وانتي اتجنبيها شويه بس خليكي بردو متابعها ، عشان مستقبلك مينفعش خالص تضحي بمستقبلك وتقولي صاحبتي !
🥰3❤1👏1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،مقدرش اقولك إنه فعلاً زي م انتي متخليه ، لأنها ممكن عادي بحسن نيه بتبعت عشان تساعدك ، عشان تعينك ، أصلا أنا مثلاً مش شايفه موقف صريح يبين إنها بتحسسك إنك اقل ، بس لو فعلاً لاحظتي حاجه تأكد دا ، قوليلها أنا لما حكتلك انت افكرك قد المكانه بس للاسف غلطت ، وعادي هتعلم من غلطي ، وانتي صحبتي وهتفضلي صحبتي ، بس عمرك هتبقي ف المكانه اللي كنتي حطاكي فيها ، وانتي متزعليش نفسك ، وبعدين تختاري الشخص الصح اللي تحكيله ، مش كلها تستاهل ولا قداها، وساعدي نفسك كلنا أصلا تعبانين بس الجدع اللي بيعالج نفسه ،الجدع اللي بيواجه.
❤2🥰1
وبعدين بقى ف الشاي والمسكن اللي عماله اخد فيهم دول عشان أواصل اليوم ولا تقول عندي نبطشيه.
😭5😢1
كلام كتير جوايا مرعب ، شعور مهلك ، نفس مخنوق ..
كلهم يتلخصوا ف كلمة "يا رب❤️🩹".
كلهم يتلخصوا ف كلمة "يا رب❤️🩹".
💔6😢2
دلوقت اقدر اقول ان زاد الامل ناحيه القضيه الفلسطنية بإعتراف كل من بريطانيا وفرنسا بالدوله الفلسطنية خاصة بريطانيا لانها كانت صاحبة البدعه الصهيونيه بوعد بلفور ، بهذا الاعتراف استحاله تصيفة هذه القضيه للابد وحتماً هتُقام الدوله الفلسطنيه حتي ولو بعد 100 سنه ، كنت اتمني اليوم ده يجي ويطل علينا المُلثم بهيبته ورعونة صوته وحنين عينه وآلم صدره وهو بيقول لنا هنيئاً بما صبرتم ي اهل غزه ويا احرار العالم ، النهارده اول مكاسب 7 اكتوبر والي من هدفها هو إحياء القضيه وحل الدولتين واقامه دوله فلسطين بحدود 67 وعاصمتها القدس الشرقيه أب
من أب وشاء من شاء ، والحمدلله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه 🦋.^
من أب وشاء من شاء ، والحمدلله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه 🦋.^
❤5🥰3🎉2
طب والله ربنا رحيم بشكل لا توصف رحمته حروف اللغة العربيه بأكملها🥹💗.
🥰6❤3
أبقى ماشيه في الشارع عادي فجأة يصعب عليا الناس وظروفهم ومفيش حد أقابله غير لما أحط نفسي مكانه، وأنا أصلاً مش عارفه أحل مشاكلي ومحتاجه ثيرابيست.
😢6😁2