متوصّلش نفسك لدرجة العطش اللي تخليك تشرب من أي كوباية تتقدم ليك.
خليك انتقائي وماتقبلش ب أقل من اللي تستحقه♥️.
خليك انتقائي وماتقبلش ب أقل من اللي تستحقه♥️.
🥰5❤3🫡2
و مَالي أراكِ في كُلِ الوجوه
أغَزَوتِ عَيني ؟ أم غزوتِ الأماكِن ؟♡
أغَزَوتِ عَيني ؟ أم غزوتِ الأماكِن ؟♡
🥰5😍1👀1
أرجو أن أنال ما أريده
وأن أكون مطمئنًّا
وأن أحظى بحياة تليق بي
وأن تتيسّر أموري
وأن يكون أملي صادقًا كما أتصوّر."))♥️
وأن أكون مطمئنًّا
وأن أحظى بحياة تليق بي
وأن تتيسّر أموري
وأن يكون أملي صادقًا كما أتصوّر."))♥️
❤5🥰2😘1
احساسي بقيمتي مش متوقف على ندمك عليا ،كده كده دلوقتي او بعدين مش هتفتكرني غير بالخير عشان انا مش بسبب أذى يخليك تفتكرني بالوحش، ومش ضعف مني بس هي اصول وده طبعي فا مهما شوفت وحش مني مش هكون اوحش حد عدي عليك وهكون سايبه اثر كويس عمومًا.
🥰5❤1🫡1
هتبقي انسان قوي لو عرفت تاخد قرارات عكس رغبتك لمجرد انها الصح حتي لو مش هتريحك.
🥰4❤2👏1
خليك متاكد ان الي سابك خلاص ياحبيبي مبقاش بيفكر فيك ، متعيش الوهم وتقول انا لسه مآثر علي حياتهم وانا الشخصيه المحوريه في حياتهم انت ولا حاجه يسطا عندهم لانهم سابوك لوحدك للايام، وخف بقى.
🫡5❤1👏1
"ولا يَزالُ كُل امرئ يُقاتل نَفسَه علىٰ أن تَستَقيم
حَتىٰ إذا صَدق أقامها اللّٰه لهُ."🤍
حَتىٰ إذا صَدق أقامها اللّٰه لهُ."🤍
❤5🥰1
مش هبطل اطلبهم من ربنا
يارب الانتظام في الصلاه
يارب ابعد عن المعاصي
يارب أزور الكعبه
يارب أسافر
يارب وظيفه بحبها
يارب أصلحني
يارب الجنة
يارب احلامي تتحقق
يارب اوصل للي نفسي فيه
يارب حياتي تتحسن
يارب قلبي يطمن
يارب عقلي يهدا
يارب بكره يبقى احسن🦋.
يارب الانتظام في الصلاه
يارب ابعد عن المعاصي
يارب أزور الكعبه
يارب أسافر
يارب وظيفه بحبها
يارب أصلحني
يارب الجنة
يارب احلامي تتحقق
يارب اوصل للي نفسي فيه
يارب حياتي تتحسن
يارب قلبي يطمن
يارب عقلي يهدا
يارب بكره يبقى احسن🦋.
❤4🥰1😘1
"عَسَى اللَّهُ أَنْ يُنْهِيَ كُلَّ هَذِهِ الِابْتِلَاءَاتِ وَيَعُودَ شُعُورُ الطُّمَأْنِينَةِ إِلَى قُلُوبِنَا "🦋
❤3🥰1😍1
• الوسامَه العقليّه مُغرية أكتر ألف مره مِن الشكل والمَلامِح الفارغه.
🥰2🫡1😘1
حقيقي انت كإنسان مش ضامن أي حاجه ف الدنيا دي ، متتعاملش أبدا إنك صاحب مكان هنا.
❤4😢2
أنت هنا ضيف وهتفضل ضيف مهما طولت دوست فيها ، دارك ، مكانك ،قرارك ، بعملك انت اللي بتختاره ،شوف بقى عملك هيختارلك دار نعيم ولا جحيم .
❤3😢2
اتعامل دايماً أنه مفيش بكرا ، عشان انت فعلاً معندكش دليل مؤكد بنسبة 1٪ أنه فيه بكرا.
❤6🫡1
كل السيط والدوشه اللي هنا متخلهاش تنسيك الاخره ، خلي عندك يقين ب الاخره ، يقين فعلي عشان متهوش ف الدنيا ونزواتها وتنسى الحساب.
❤6
الحمدلله ع كل حال ❤️🩹 ..
دعواتكم بالله عليكم لو شوفتوا مني خير بنسبة 1% متنسونيش ف دعواتكم ،ادعولي وادعوا لماما بالله عليكم ❤️🩹.
دعواتكم بالله عليكم لو شوفتوا مني خير بنسبة 1% متنسونيش ف دعواتكم ،ادعولي وادعوا لماما بالله عليكم ❤️🩹.
😢7❤1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ، هي مش مساعده نفسها ، هي بتلاقي لنفسها مبررات عشان متتعبش ولا تذاكر ولا تركز ، هي أقنعت نفسها دايما أنها مش هتفهم ، انتي قوليلها انتي اقنعتي نفسك ، ومريضتيها ، ف زي ما عملتي كدا لازم تعالجي نفسك ، واعتمدي عليها ، الإنسان لازم يحاول ويجاهد ميستسلمش ، وانتي كذلك لازم تجاهدي عشان متوقعيش ف اللي هي فيه ، أدي دورك كصاحبه بس مينفعش تنغمسي معاها عشان اهو بدأتي تتأثري ، قوليلها أنا هسيبك تجاهدي ع نفسك كتير عشان تتحسني ويبقى ليكي القدره ع أنه تعدي الأمور وتفهمي ، لازم يبقى عندها ايمان بالله وإيمان ب نفسها ، وانتي اتجنبيها شويه بس خليكي بردو متابعها ، عشان مستقبلك مينفعش خالص تضحي بمستقبلك وتقولي صاحبتي !
🥰3❤1👏1