خلاص ي حبايبي عرفنا ان كلكوا حياتكوا هتبقي احسن لو جيبتوا البتاع اللي بيطلع بلالين ده، ده يخربيت الكرينج
وانا كمان بصراحة عايزة واحد .
وانا كمان بصراحة عايزة واحد .
😁5
"تُدركُ أن الأمر.َ انتهى
لكنكَ ما زلت تتمسكُ
بأملٍ غامض..لفرطِ معزّتهِ في قلبك"
لكنكَ ما زلت تتمسكُ
بأملٍ غامض..لفرطِ معزّتهِ في قلبك"
💔8😢2
أنا والله محدش ينفع يسبني مع ضيوف...
جايه اقول لخالتي بقالك فتره مجتيش عندنا ، قولتلها جايه ليه عندنا ؟
جايه اقول لخالتي بقالك فتره مجتيش عندنا ، قولتلها جايه ليه عندنا ؟
😁10
"ينبغي للمرء أن يشعر بالعار، لمجرد أن تراوده فكرة خداع إنسان طيب."
❤6🫡2🕊1
قَلبي يَنطوي على أُمنية أحِبها
أسجُد كثيراً لأجلِها
أُناجيكَ بِها سراً
أرسلها للسَّماء ليلاً
أرجوكَ بِها كُل ثانية مِن عُمري
أن تُسير لِي سُبلها وترزقني بِها 🤍.
أسجُد كثيراً لأجلِها
أُناجيكَ بِها سراً
أرسلها للسَّماء ليلاً
أرجوكَ بِها كُل ثانية مِن عُمري
أن تُسير لِي سُبلها وترزقني بِها 🤍.
❤4🥰3🍓2
يجدعان والله انا مش بهزر بس بجد يحسبُ المرء نفسهُ عزيزاً فِي قلُوب أحبتِهِ، ثُم يأتِي مَوقف يُنهِي كُل هَذا الظَن❤️🩹.
💔11😢3❤1
والله يا جماعه مفيش احلي من شعور الانتهاء من الحاجه اللي كانت مخلياك متوتر دايمًا وقلقان، والرجوع الي حياتك الروتينية الهاديه دي is the best feeling ever.
🥰7❤3😘3
اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.
❤7🥰2🕊1
مفيش أسوأ من شعور العجز ، يعني تلاقي حد غالي عليك بيعاني وتعبان وانت مش بإيدك حاجه ، انت بتعاني ومش قادر تساعد نفسك ومش بإيدك حاجه ف بتعاني ، أنا أصنف من أسوأ المشاعر اللي تحس بيها هو العجز ، عجز عن التعبير ،عجز عن الوصف ،عجز عن الفعل ،عجز عن الكلام .
💔7😢2