لما تبقى مرتب لحاجة ومستنيها ، وكل ترتيباتك مبنيه ع الحاجه دي ، والحاجه دي للأسف مكتملتش !
❤2👍1🥰1🍓1
يعني مثلاً ، قدامك طريقين ، وانت هتختار ، ف انت اخترت الطريق اليمين ، ف طلع الطريق صعبه وفيه مشقة شويه ، ساعتها تأكد أنه الطريق التاني كان هلاكك حرفياً !!
❤2👍1🥰1🍓1
شوفت نعم ربنا ورحمته عليك ازاي ؟
ف دايما الاختبار يجي ف الحاجه اللي غاليه عليك ، عشان لما تصبر الاجر يبقى عظيم جداً ، والعوض يبقى مبهر🦋.^
ف دايما الاختبار يجي ف الحاجه اللي غاليه عليك ، عشان لما تصبر الاجر يبقى عظيم جداً ، والعوض يبقى مبهر🦋.^
❤2🥰2🍓2👍1
هُنا إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا؛
ليُصبح النسخة الأفضل مِنه
وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره.")
ليُصبح النسخة الأفضل مِنه
وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره.")
🥰4🫡2👏1
"يا ربّ
نحنُ قومٌ مساكِّين، وهذه الدُّنيا ثقيلة مُرة،
لا قِبل لنا بهَا ولا طاقة.
ولا نجاة إلا بكَ، بكَ وحدكَ فتولَّنا.."❤️🩹
نحنُ قومٌ مساكِّين، وهذه الدُّنيا ثقيلة مُرة،
لا قِبل لنا بهَا ولا طاقة.
ولا نجاة إلا بكَ، بكَ وحدكَ فتولَّنا.."❤️🩹
🥰5❤2💔2
الإنسان عايز يعيط لأنه مبقاش شاطر في فعل الأشياء اللي بيحبها..
ومش قادر يمارس هواياته، ومبقاش فاكراها، ولا عارف يعمل ايه ، وواقع في فراغ سيء جداً محسسه بالفشل التام.
ومش قادر يمارس هواياته، ومبقاش فاكراها، ولا عارف يعمل ايه ، وواقع في فراغ سيء جداً محسسه بالفشل التام.
😭4😢2
كنت شخص مبحبش أتفهم غلط خالص ولازم أدي مبرر لكل حاجة،
دلوقتي أنت صح وأنا فعلاً نموذج سيئ واطفي النور واقفل الباب وراك وسيبوني أنام بالله .
دلوقتي أنت صح وأنا فعلاً نموذج سيئ واطفي النور واقفل الباب وراك وسيبوني أنام بالله .
❤3👏1🫡1
واجعل لي فيما أحبَّ نصيب
ولا تجعلني أفني عمري
في تمنِّي الأشياء
التي لن أنالها ياربَّ".
ولا تجعلني أفني عمري
في تمنِّي الأشياء
التي لن أنالها ياربَّ".
🥰6😘1
خلاص ي حبايبي عرفنا ان كلكوا حياتكوا هتبقي احسن لو جيبتوا البتاع اللي بيطلع بلالين ده، ده يخربيت الكرينج
وانا كمان بصراحة عايزة واحد .
وانا كمان بصراحة عايزة واحد .
😁5
"تُدركُ أن الأمر.َ انتهى
لكنكَ ما زلت تتمسكُ
بأملٍ غامض..لفرطِ معزّتهِ في قلبك"
لكنكَ ما زلت تتمسكُ
بأملٍ غامض..لفرطِ معزّتهِ في قلبك"
💔8😢2