ي صديقي ف الواقع احنا خلاص داخلنا حياة الكبار ،لازم بقى تتعايش فيها .
💔3😭3
الحمدلله بخير💗.
والله معرفتكيش ،اهو دا عيب الإنسان الاجتماعي اللي بيدي رقمه لكل الناس😂.
حصل معايا الموقف دا كتير ،ف عشان كدا مش قادره اجمع انتي مين ، والحقيقي مش عاوزه اجمع ،عشان تاخدي راحتك ،انا لو عاوزه اعرفك هكون عشان اقف جنبك ،لكن حقيقي أنتي هتفضلي ف نظري كويسه حتى لو غلطتي !
كلنا بنغلط ،كلنا لازم نعدي بفتره مش حلوه ،بس الغلط انك تكملي ف الغلط ، ربنا رحيم وغفور ،الغصه اللي ف قلبك عشان غلطي وعاوزه تصلحي من نفسك عشان دي تعتبر توبه 🥹💗.
قومي كدا لسه فيه فرصه تصلحي كل حاجه ،تجربه وعدت ولازم تتعلمي منها وانا عارفه انك شطوره وهتعرفي💗.
لو حبيتي تكلمني برايفت ابعتي ،متتكسفيش ،وصورتك عمرها متتغير أبدا🦋.
والله معرفتكيش ،اهو دا عيب الإنسان الاجتماعي اللي بيدي رقمه لكل الناس😂.
حصل معايا الموقف دا كتير ،ف عشان كدا مش قادره اجمع انتي مين ، والحقيقي مش عاوزه اجمع ،عشان تاخدي راحتك ،انا لو عاوزه اعرفك هكون عشان اقف جنبك ،لكن حقيقي أنتي هتفضلي ف نظري كويسه حتى لو غلطتي !
كلنا بنغلط ،كلنا لازم نعدي بفتره مش حلوه ،بس الغلط انك تكملي ف الغلط ، ربنا رحيم وغفور ،الغصه اللي ف قلبك عشان غلطي وعاوزه تصلحي من نفسك عشان دي تعتبر توبه 🥹💗.
قومي كدا لسه فيه فرصه تصلحي كل حاجه ،تجربه وعدت ولازم تتعلمي منها وانا عارفه انك شطوره وهتعرفي💗.
لو حبيتي تكلمني برايفت ابعتي ،متتكسفيش ،وصورتك عمرها متتغير أبدا🦋.
❤3🥰3😘2
الحوار كله غلط ف غلط ،كل اللي حواليكي مش سالكين ،اقطعي علاقتك بيهم كلهم ،وفكك مين اللي قال ،عشان أصلا محدش فيهم هيطلع نفسه غلطان كل واحد هيرمي ع التاني ، ف هتوهي، ف الافضل تعملي بلوك ومتسمعيش، هو الواد اتحرق منك ف قال كدا ،الله اعلم بقى صحبتك اللي معاكي مظلومه ولا لأ ،بس حاسه حقيقي كلهم مش سالكين،ولو قدرتي تغيري مكان الشغل ماشي.
😢2🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سبحان الله العظيم خسوف القمر 🥹.
ان ترى الخسوف و لا تخاف او تفزع.
{وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا}❤️🩹
ان ترى الخسوف و لا تخاف او تفزع.
{وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا}❤️🩹
❤3😢2🕊1
لما تبقى مرتب لحاجة ومستنيها ، وكل ترتيباتك مبنيه ع الحاجه دي ، والحاجه دي للأسف مكتملتش !
❤2👍1🥰1🍓1
يعني مثلاً ، قدامك طريقين ، وانت هتختار ، ف انت اخترت الطريق اليمين ، ف طلع الطريق صعبه وفيه مشقة شويه ، ساعتها تأكد أنه الطريق التاني كان هلاكك حرفياً !!
❤2👍1🥰1🍓1
شوفت نعم ربنا ورحمته عليك ازاي ؟
ف دايما الاختبار يجي ف الحاجه اللي غاليه عليك ، عشان لما تصبر الاجر يبقى عظيم جداً ، والعوض يبقى مبهر🦋.^
ف دايما الاختبار يجي ف الحاجه اللي غاليه عليك ، عشان لما تصبر الاجر يبقى عظيم جداً ، والعوض يبقى مبهر🦋.^
❤2🥰2🍓2👍1
هُنا إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا؛
ليُصبح النسخة الأفضل مِنه
وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره.")
ليُصبح النسخة الأفضل مِنه
وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره.")
🥰4🫡2👏1
"يا ربّ
نحنُ قومٌ مساكِّين، وهذه الدُّنيا ثقيلة مُرة،
لا قِبل لنا بهَا ولا طاقة.
ولا نجاة إلا بكَ، بكَ وحدكَ فتولَّنا.."❤️🩹
نحنُ قومٌ مساكِّين، وهذه الدُّنيا ثقيلة مُرة،
لا قِبل لنا بهَا ولا طاقة.
ولا نجاة إلا بكَ، بكَ وحدكَ فتولَّنا.."❤️🩹
🥰5❤2💔2
الإنسان عايز يعيط لأنه مبقاش شاطر في فعل الأشياء اللي بيحبها..
ومش قادر يمارس هواياته، ومبقاش فاكراها، ولا عارف يعمل ايه ، وواقع في فراغ سيء جداً محسسه بالفشل التام.
ومش قادر يمارس هواياته، ومبقاش فاكراها، ولا عارف يعمل ايه ، وواقع في فراغ سيء جداً محسسه بالفشل التام.
😭4😢2
كنت شخص مبحبش أتفهم غلط خالص ولازم أدي مبرر لكل حاجة،
دلوقتي أنت صح وأنا فعلاً نموذج سيئ واطفي النور واقفل الباب وراك وسيبوني أنام بالله .
دلوقتي أنت صح وأنا فعلاً نموذج سيئ واطفي النور واقفل الباب وراك وسيبوني أنام بالله .
❤3👏1🫡1