ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
انا اسمي دينا مبالغة🥹😂.
😁2😘1
وعليكم السلام
طيب ايه نسيتي رحمة ربنا ؟
نسيتي رحمة ربنا التي وسعت كل شيء ؟💗
ولا تيأسوا من روح الله يحبيبي ،احنا عندنا رب كريم حنان منان🥹💗.

ارجعلي لربنا توبي توبه نصيحه خليكي طمعانه ف رحمته ،متحسبهاش بحسبتنا احنا ، دا ربنا !
دا بيحبك ،عشان كدا حسيتي بتأنيب ضمير ،عشان بيحبك مش عاوزك ف غفله ، ف ليه توهمي نفسك أنه ربنا مغفرلكيش ؟
دي وساويس شيطانيه والله ، الشيطان مش عاوزك تستمري ف التوبه والعيش في رضا ،حبيبي افتكري أنه التائب من الذنب لا ذنب له🥹💗.

وأنه اللي يتوب ربنا يبدل سيئاته حسنات متخيله😭💗.
🥰4😭1
عارف شعور إنك مش قادر تتكلم عن اللي جواك ف بالتالي بيظهر ع ملامحك،بس بتخبيهم بشوية ضحك وهزار وطول الوقت هه هه ،عشان محدش يسألك ، عشان انت عارف نفسك مش هتعرف تتكلم عن اللي حاسس بيه !

للأسف بتتألم ولازم تكمل ❤️‍🩹.
💔5😭2
وعليكم السلام
الحمدلله بخير.
اه كويس ، الشخص قال بيضيف ناس حقيقه وتفاعل حقيقي ،مفيش حاجه فيك ،واعتقد الدعم مش غالي ، ادخل واسأل، الاتشانل وكمان المنشن موجود.
1🥰1👌1😍1🍓1😘1
"يتعلق بكُلِ أملٍ ولو زائفًا
يسعى وراءَ أحلامه
يخطو في طرقاتٍ لا يعرفُ نهايتُها؛ على أملِ أن يتعثر بأشياءٍ تُشبهه
عقلهُ يُحاول
قلبهُ يحاول
كُلهُ يحاول ❤️‍🩹))
💔32😭1
ترتيبات ربنا جميلة جداً
انا علي يقين كامل بهذا
رغم عدم إتضاح الرؤيه🤍.
🥰4😘1
والله ي خواتي خايفه اعمل ريفريش للاستوريهات الأقي بابا بيخطب .
😁5
يارب انا عبيطه على الجد اللى بيحصل فى حياتى دا والله.
😁4😢1
هي الخطوات بقيت حاسمه ومصيره كدا امتى ؟
💔2😭2
يعني خلاص مجبرين نفكر كويس ونحسبها بشكل دقيق ، عشان خلاص استنزفنا كل طاقتنا ومشاعرنا.
💔2😭2
مستنين الخطوه الجايه تكون العوض عن اللي حصل قبل كدا .
💔2😭2
ي صديقي ف الواقع احنا خلاص داخلنا حياة الكبار ،لازم بقى تتعايش فيها .
💔3😭3
هتكون الحيط اللي يسند ،بالرغم انت اللي عاوز تتسند .
💔4😭3
الحمدلله بخير💗.

والله معرفتكيش ،اهو دا عيب الإنسان الاجتماعي اللي بيدي رقمه لكل الناس😂.
حصل معايا الموقف دا كتير ،ف عشان كدا مش قادره اجمع انتي مين ، والحقيقي مش عاوزه اجمع ،عشان تاخدي راحتك ،انا لو عاوزه اعرفك هكون عشان اقف جنبك ،لكن حقيقي أنتي هتفضلي ف نظري كويسه حتى لو غلطتي !
كلنا بنغلط ،كلنا لازم نعدي بفتره مش حلوه ،بس الغلط انك تكملي ف الغلط ، ربنا رحيم وغفور ،الغصه اللي ف قلبك عشان غلطي وعاوزه تصلحي من نفسك عشان دي تعتبر توبه 🥹💗.
قومي كدا لسه فيه فرصه تصلحي كل حاجه ،تجربه وعدت ولازم تتعلمي منها وانا عارفه انك شطوره وهتعرفي💗.

لو حبيتي تكلمني برايفت ابعتي ،متتكسفيش ،وصورتك عمرها متتغير أبدا🦋.
3🥰3😘2
الحوار كله غلط ف غلط ،كل اللي حواليكي مش سالكين ،اقطعي علاقتك بيهم كلهم ،وفكك مين اللي قال ،عشان أصلا محدش فيهم هيطلع نفسه غلطان كل واحد هيرمي ع التاني ، ف هتوهي، ف الافضل تعملي بلوك ومتسمعيش، هو الواد اتحرق منك ف قال كدا ،الله اعلم بقى صحبتك اللي معاكي مظلومه ولا لأ ،بس حاسه حقيقي كلهم مش سالكين،ولو قدرتي تغيري مكان الشغل ماشي.
😢2🥰1
بصي يحبيبتي انتي مش غلطانه ف دافعي عن نفسك بصوتك قوي كدا ،ولو معاكي الشات وريه ،او متخليهمش يتكلموا ،حقيقي كله دا كلام فاضي وعاوزين يمسكوا عليكي حاجه.
🥰3🫡2
🤍.
🥰6😘1
هلا ،بخير الحمدلله ،والله كتير قالي عاوز يكون ادمن ف أنا حلفت مرفعش حد ادمن عشان محدش يزعل😂💗.
كنتي تنوريني ،وعموما الاتشانل منوره بجودك💗.
تسلمي والله 💗.
🥰2🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سبحان الله العظيم خسوف القمر 🥹.


ان ترى الخسوف و لا تخاف او تفزع.

{وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا}❤️‍🩹
3😢2🕊1