عارفين إحساس اللي من كتر الضغط مبقيتوش عارفين تاخدوا رد فعل صح ع أي حاجه بتحصل ومن أقل حاجه تحسوا إنكم خلاص You will start crying until you die
وياريت محدش يهمس عشان مش مستحمله حاجة خالص وقرفانه سيبوني ف حالي.
وياريت محدش يهمس عشان مش مستحمله حاجة خالص وقرفانه سيبوني ف حالي.
😭3😢2❤1
Forwarded from آبّہوِٰ مَٰـُـٰٓآلَٰـُـٰٓڪَٰـُـٰ - 𝗔𝗕𝗢 𝗠𝗔𝗟𝗜𝗞
مجلد ليل❤️
زياده من0️⃣ 5️⃣ 1️⃣ ل 0️⃣ 0️⃣ 2️⃣ عضو يوميا
اعلانات قصيره✅
دعم مستمر و زياده كبيره👑 ⭐️
للاشتراك كلمني❤️ ✅ / @La_il4 🆒
زياده من
اعلانات قصيره
دعم مستمر و زياده كبيره
للاشتراك كلمني
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🥰2⚡1❤🔥1😍1
وعليكم السلام
طيب ايه نسيتي رحمة ربنا ؟
نسيتي رحمة ربنا التي وسعت كل شيء ؟💗
ولا تيأسوا من روح الله يحبيبي ،احنا عندنا رب كريم حنان منان🥹💗.
ارجعلي لربنا توبي توبه نصيحه خليكي طمعانه ف رحمته ،متحسبهاش بحسبتنا احنا ، دا ربنا !
دا بيحبك ،عشان كدا حسيتي بتأنيب ضمير ،عشان بيحبك مش عاوزك ف غفله ، ف ليه توهمي نفسك أنه ربنا مغفرلكيش ؟
دي وساويس شيطانيه والله ، الشيطان مش عاوزك تستمري ف التوبه والعيش في رضا ،حبيبي افتكري أنه التائب من الذنب لا ذنب له🥹💗.
وأنه اللي يتوب ربنا يبدل سيئاته حسنات متخيله😭💗.
طيب ايه نسيتي رحمة ربنا ؟
نسيتي رحمة ربنا التي وسعت كل شيء ؟💗
ولا تيأسوا من روح الله يحبيبي ،احنا عندنا رب كريم حنان منان🥹💗.
ارجعلي لربنا توبي توبه نصيحه خليكي طمعانه ف رحمته ،متحسبهاش بحسبتنا احنا ، دا ربنا !
دا بيحبك ،عشان كدا حسيتي بتأنيب ضمير ،عشان بيحبك مش عاوزك ف غفله ، ف ليه توهمي نفسك أنه ربنا مغفرلكيش ؟
دي وساويس شيطانيه والله ، الشيطان مش عاوزك تستمري ف التوبه والعيش في رضا ،حبيبي افتكري أنه التائب من الذنب لا ذنب له🥹💗.
وأنه اللي يتوب ربنا يبدل سيئاته حسنات متخيله😭💗.
🥰4😭1
عارف شعور إنك مش قادر تتكلم عن اللي جواك ف بالتالي بيظهر ع ملامحك،بس بتخبيهم بشوية ضحك وهزار وطول الوقت هه هه ،عشان محدش يسألك ، عشان انت عارف نفسك مش هتعرف تتكلم عن اللي حاسس بيه !
للأسف بتتألم ولازم تكمل ❤️🩹.
للأسف بتتألم ولازم تكمل ❤️🩹.
💔5😭2
ماذا بعد! 🖤
وعليكم السلام الحمدلله بخير. اه كويس ، الشخص قال بيضيف ناس حقيقه وتفاعل حقيقي ،مفيش حاجه فيك ،واعتقد الدعم مش غالي ، ادخل واسأل، الاتشانل وكمان المنشن موجود.
الدعم مش بفلوس ولا حاجه ،تضيف الاتشانل بتاعتك بس.
🥰2❤🔥1🔥1🤩1
"يتعلق بكُلِ أملٍ ولو زائفًا
يسعى وراءَ أحلامه
يخطو في طرقاتٍ لا يعرفُ نهايتُها؛ على أملِ أن يتعثر بأشياءٍ تُشبهه
عقلهُ يُحاول
قلبهُ يحاول
كُلهُ يحاول ❤️🩹))
يسعى وراءَ أحلامه
يخطو في طرقاتٍ لا يعرفُ نهايتُها؛ على أملِ أن يتعثر بأشياءٍ تُشبهه
عقلهُ يُحاول
قلبهُ يحاول
كُلهُ يحاول ❤️🩹))
💔3❤2😭1
ترتيبات ربنا جميلة جداً
انا علي يقين كامل بهذا
رغم عدم إتضاح الرؤيه🤍.
انا علي يقين كامل بهذا
رغم عدم إتضاح الرؤيه🤍.
🥰4😘1
والله ي خواتي خايفه اعمل ريفريش للاستوريهات الأقي بابا بيخطب .
😁5
يعني خلاص مجبرين نفكر كويس ونحسبها بشكل دقيق ، عشان خلاص استنزفنا كل طاقتنا ومشاعرنا.
💔2😭2
ي صديقي ف الواقع احنا خلاص داخلنا حياة الكبار ،لازم بقى تتعايش فيها .
💔3😭3
الحمدلله بخير💗.
والله معرفتكيش ،اهو دا عيب الإنسان الاجتماعي اللي بيدي رقمه لكل الناس😂.
حصل معايا الموقف دا كتير ،ف عشان كدا مش قادره اجمع انتي مين ، والحقيقي مش عاوزه اجمع ،عشان تاخدي راحتك ،انا لو عاوزه اعرفك هكون عشان اقف جنبك ،لكن حقيقي أنتي هتفضلي ف نظري كويسه حتى لو غلطتي !
كلنا بنغلط ،كلنا لازم نعدي بفتره مش حلوه ،بس الغلط انك تكملي ف الغلط ، ربنا رحيم وغفور ،الغصه اللي ف قلبك عشان غلطي وعاوزه تصلحي من نفسك عشان دي تعتبر توبه 🥹💗.
قومي كدا لسه فيه فرصه تصلحي كل حاجه ،تجربه وعدت ولازم تتعلمي منها وانا عارفه انك شطوره وهتعرفي💗.
لو حبيتي تكلمني برايفت ابعتي ،متتكسفيش ،وصورتك عمرها متتغير أبدا🦋.
والله معرفتكيش ،اهو دا عيب الإنسان الاجتماعي اللي بيدي رقمه لكل الناس😂.
حصل معايا الموقف دا كتير ،ف عشان كدا مش قادره اجمع انتي مين ، والحقيقي مش عاوزه اجمع ،عشان تاخدي راحتك ،انا لو عاوزه اعرفك هكون عشان اقف جنبك ،لكن حقيقي أنتي هتفضلي ف نظري كويسه حتى لو غلطتي !
كلنا بنغلط ،كلنا لازم نعدي بفتره مش حلوه ،بس الغلط انك تكملي ف الغلط ، ربنا رحيم وغفور ،الغصه اللي ف قلبك عشان غلطي وعاوزه تصلحي من نفسك عشان دي تعتبر توبه 🥹💗.
قومي كدا لسه فيه فرصه تصلحي كل حاجه ،تجربه وعدت ولازم تتعلمي منها وانا عارفه انك شطوره وهتعرفي💗.
لو حبيتي تكلمني برايفت ابعتي ،متتكسفيش ،وصورتك عمرها متتغير أبدا🦋.
❤3🥰3😘2
الحوار كله غلط ف غلط ،كل اللي حواليكي مش سالكين ،اقطعي علاقتك بيهم كلهم ،وفكك مين اللي قال ،عشان أصلا محدش فيهم هيطلع نفسه غلطان كل واحد هيرمي ع التاني ، ف هتوهي، ف الافضل تعملي بلوك ومتسمعيش، هو الواد اتحرق منك ف قال كدا ،الله اعلم بقى صحبتك اللي معاكي مظلومه ولا لأ ،بس حاسه حقيقي كلهم مش سالكين،ولو قدرتي تغيري مكان الشغل ماشي.
😢2🥰1