النهارده كلامي هيبقى عباره عن رسايل لناس أنا معرفهاش ولا هي تعرفني ،بس زي م تكون كدا ربنا سخرني عشان اقولك الكلمتين دول ؟
🥰5🕊1
أرجع ي مسلم لربنا ،كفايه اللي بتعمله ،انت مش قد العذاب والله.
🥰6
ملكش والله غيره ،مهما عملت ولما تقبل عليه ،هيقبلك ،دا ربنا يحبيبي 💗.
🥰4😢1
اقطعي العلاقه الغير شريعه دي يحبيبي ،اللي بتستهلك ف رصيد سترك ورزقكك وحسناتك .
🥰6
كفايه ،بستخبى من مين قولي ؟
طيب استخبيت من الناس عشان بتعمل الذنب دا .
طب ورب الناس يسطا ؟
طيب استخبيت من الناس عشان بتعمل الذنب دا .
طب ورب الناس يسطا ؟
🥰4😢2
رب الناس شايف كل ذنوب اللي بتتدارى من الناس منها .
رب الناس اللي لو شال ستره من علينا كلنا ،مش هنقدر نبص ف عيون بعض .
رب الناس اللي لو شال ستره من علينا كلنا ،مش هنقدر نبص ف عيون بعض .
😢6
اتغلب يحبيبي ع شيطانك ونفسك والدنيا والهوى،ع الأقل صارع وجاهد ،اوعى تستسلم وتترك نفسك للهوى.
🥰4❤2
مش يمكن انت فتحت دلوقت ف الوقت دا بالذات ،تشوف الرسايل دي ،عشان ترجع لربنا ؟
ربنا بيحبك والله وعاوزك ف الجنه💗.
ربنا بيحبك والله وعاوزك ف الجنه💗.
🥰3❤2🕊1
حلَّتْ عليكَ صلاةُ ربِّي كُلَّما
رُفِعَتْ أكفٌّ للإلهِ تَضَرُّعا
فعليكَ من صلواتِ ربِّي هاطِلًا
كالغيثِ أقبلَ وابِلًا مُتتابِعا 🦋.
رُفِعَتْ أكفٌّ للإلهِ تَضَرُّعا
فعليكَ من صلواتِ ربِّي هاطِلًا
كالغيثِ أقبلَ وابِلًا مُتتابِعا 🦋.
❤2🥰2😘1