لا تراقبي أحد عزيزتي فأنتي لا تحتاجين لمراقبة أحد من يريدك سيعرف جيدًا كيف يكون وفياً معك.
🥰9
ماذا بعد! 🖤
" ٧ كتب قرأتها وفرقت معايا" 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 ١-توقف عن إرضاء الآخرين "هيعلمك إزاي تعرفي هدفِك في الحياه"🦋 ٢- كتاب لإنك الله. "استشعار وجود الله في حياتك"🦋 ٣- كتاب كن الشخص الذي يجعلك سعيدًا. "هيعلمك المعني الحقيقي للسعاده، وإزاي تتبسِط صح"🦋 ٤- كتاب ابدأ الحياة…
أقرأي دول هيفرقوا جداً معاكي، واستفادي م المشاكل اللي مريتي بيها قبل كدا.
❤4
قد يصنع الصمت ما لا يصنعه الكلام، وقد يعالج البعد أموراً لم يستطع القرب علاجها."
💔9
رجعونى الكليه بقا علشان مذاكرش، ومحضرش محاضرات، ومصحاش الصبح، واخد الاجازه الحرام، علشان الاجازه الحلال دى مش شغاله معايا👀.
😁14🤔1
اولا، البقاء لله..
ثانيا أنا احترت والله، بصي انتي بتقولي انو انتو بتتكلموا وكدا، خلاص اسأليه قوليله هو انت بتحب البنت اللي بتكلمها وكدا، وقصدك اي بالاستوري، وشوفي هيقول اي.
ثانيا أنا احترت والله، بصي انتي بتقولي انو انتو بتتكلموا وكدا، خلاص اسأليه قوليله هو انت بتحب البنت اللي بتكلمها وكدا، وقصدك اي بالاستوري، وشوفي هيقول اي.
❤6