✨انتبه:
_الصوم الركن الرابع
_والصلاة الركن الثاني
ٰ
فلا تفتخر بصيامك
وأنت نائم عن صلاتك ...!
صلاة الفجر 🦋🦋🦋
_الصوم الركن الرابع
_والصلاة الركن الثاني
ٰ
فلا تفتخر بصيامك
وأنت نائم عن صلاتك ...!
صلاة الفجر 🦋🦋🦋
متصل الآن: عبارة دمرت الكثير من العلاقات وأفقدت الثقة بين الأصدقاء وخلقت كثير من الخصومات
متصل الآن:لاتعنى أنه يتكلم مع أحد
متصل الآن:لاتعنى أنه متجاهلك
متصل الآن:لا تعنى أنه جاهز للرد فى ذلك الوقت
متصل الآن: نفسياً غير مستعد للرد على أحد
التمسوا الأعذار وتعاملوا مع (متصل الآن) بحسن النوايا💔
متصل الآن:لاتعنى أنه يتكلم مع أحد
متصل الآن:لاتعنى أنه متجاهلك
متصل الآن:لا تعنى أنه جاهز للرد فى ذلك الوقت
متصل الآن: نفسياً غير مستعد للرد على أحد
التمسوا الأعذار وتعاملوا مع (متصل الآن) بحسن النوايا💔
من الحاجات الصعبه انك تكون بتحاول تبقى مع حد ف كل وقت وفعلا بتكون معاه اول ما تفضى وتعمل مجهود برغم انو انت معندكش طاقه تمسك كوبايه مايه حتى بس بتحاول تبقى معاه عشان هو غالي عليك بتعتبره مسؤوليتك وفالاخر يقولك انت ولا جنبي ولا معايا ومن امتى وانت معايا يالهوي ع الاحساس اللي بتبقى حاسس بيه يعني هو مش مقدر تعبك حتى لو انت عافرت بحاجه صغيره
رفقا بمن حولكم حتى لو بالكلام 🙂💔
رفقا بمن حولكم حتى لو بالكلام 🙂💔
❤1
Forwarded from عالم الكرتون💙🌻
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
ماذا بعد! 🖤
ف اي سوره ورد كلمه الذباب
شباب معلش دي ذكرت ف سوره الحج مش النحل
تساؤلات👀 من الأسوء
قال الكلام عنك ام ناقل الكلام إليك؟
قال الكلام عنك ام ناقل الكلام إليك؟
Anonymous Poll
44%
قائل الكلام عنك
56%
ناقل الكلام إليك
اللَّهُم زوج كل عـازب وعــازبه، اللَّهُم أعــن الشباب على الزواج، ومتعهم بالحلال يارب العالمين، اللّٰهم آمين.🤎🖇
أكيد الكل هيقول امين هااا.. 🌚😂
أكيد الكل هيقول امين هااا.. 🌚😂
😁4
في بعض الأحيان عندما اقول " أنا على ما يرام " أحتاج الى شخص ما يمسكني بقوة ويحدق في عيني ويقول: لا، انا أعلم انت لست كذلك.🥀🖤
ومن استعان بحولي وقوتي، لألنت لو الحديد.. 🤎🤎
لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم 🥺🤎🤎🤎🤎🖇
لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم 🥺🤎🤎🤎🤎🖇
عارف يعني ايه " اليقين بالله؟!"
"اليقين بالله هو ان كل الابواب بتتقفل في وشك وكل حاجة ملخبطة والظروف اصبحت صعبة وانت يقينك ان ربنا هيصلح كل حاجة وبان سياتي بها الله , في قول لابن القيم عن اليقين بالله كلما سمعته كلما قشعر له بدني ، يقول " لو ان احدكم هم بإزالة جبل ، وهو واثق بالله : لازاله الله له " ومتنساش "وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ" خليك واثق في تدابير ربنا ، واوعي تيإس من الصبر سيآتي بها الله
ردد دايما اللهم اني مع اليقين صبرا ، فاني استودعتك امنية تنبض في قلبي كل يوم شغفاً واملاً بالتحقيق يارب ."♥♥♥♥.
"اليقين بالله هو ان كل الابواب بتتقفل في وشك وكل حاجة ملخبطة والظروف اصبحت صعبة وانت يقينك ان ربنا هيصلح كل حاجة وبان سياتي بها الله , في قول لابن القيم عن اليقين بالله كلما سمعته كلما قشعر له بدني ، يقول " لو ان احدكم هم بإزالة جبل ، وهو واثق بالله : لازاله الله له " ومتنساش "وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ" خليك واثق في تدابير ربنا ، واوعي تيإس من الصبر سيآتي بها الله
ردد دايما اللهم اني مع اليقين صبرا ، فاني استودعتك امنية تنبض في قلبي كل يوم شغفاً واملاً بالتحقيق يارب ."♥♥♥♥.