تصرفات البلوجر او الانفلونسر تصرفات عبثية ريلي يعني، اول لما يلاقي الناس راحت ابلكيشن جديد، يقوم طالع يجري يعمل اكونت وينزل اللينك يقولنا سيبكم من تويتر وانستا وتعالوا هنا، يابني ماحنا سايبينهم عشان زهقنا منك، تقوم تيجي ورانا هناك تقرفنا تاني نروح منك فين طيب !
😁11
و لكنني أخترتكِ أنتِ ، في الوقت
الذي كان العالم أجمع يفردُ لي ذراعيه♥ .
الذي كان العالم أجمع يفردُ لي ذراعيه♥ .
❤12
ميغركوش الصور الحلوة والضحك اللي علي السوشيال ميديا أنا ف الحقيقة شكلي أحلي ودمي أخف 🥹.
🥰10😍2
أكثر رَد عالق ببالي وبحسُّه في قلبي جداً، لمّا شيخ رد على واحدة سألتُه :
" هل البُكاء في السجود على أمر دنيوي وانا بدعي من شدة احتياجي حرام أو يُبطل الصلاة؟ "
فقام رَد عليها وقالها :
" البُكاء مش بس مِن خشية الله!، مُمكن يكون على اُمور كتير دنيويَّة..مُمكن للتأثُّر بفُقدان شخص، تأخُّر أُمنية، الزعل على حد كان عندي عشم فيه وخذلني..
كل دا وجّعني؛ فبكيت !.
ابكي وادعي براحتك وملكيش غير ربنا، ودموعك أيًّا كان سببها غالية على ربنا؛ لأنّه قلب المُؤمن غالي على ربنا ".
- الإجابة دي في قلبي والله، طمنتني أوي..
خاصّةً لما قال جُملة "دموعك أيًّا كان سببها غالية على ربنا 💗💗💗💗. "
" هل البُكاء في السجود على أمر دنيوي وانا بدعي من شدة احتياجي حرام أو يُبطل الصلاة؟ "
فقام رَد عليها وقالها :
" البُكاء مش بس مِن خشية الله!، مُمكن يكون على اُمور كتير دنيويَّة..مُمكن للتأثُّر بفُقدان شخص، تأخُّر أُمنية، الزعل على حد كان عندي عشم فيه وخذلني..
كل دا وجّعني؛ فبكيت !.
ابكي وادعي براحتك وملكيش غير ربنا، ودموعك أيًّا كان سببها غالية على ربنا؛ لأنّه قلب المُؤمن غالي على ربنا ".
- الإجابة دي في قلبي والله، طمنتني أوي..
خاصّةً لما قال جُملة "دموعك أيًّا كان سببها غالية على ربنا 💗💗💗💗. "
❤10🥰2👍1