يحبيبي ممكن تفكير زايد مش أكتر، وكذا حد قال لو حد مات ف الحلم يبقى عمره طويل، وربنا يشفيها ويعافيها ادعولها يشباب بالله 🥹♥♥♥♥♥.
❤7
السبب وراء اعتقاد العرب إن تربية الولاد أسهل من تربية البنات إنهم مش بيربوا الولاد أصلا !
👍9👏2
Me to me :
" اهدي كده و خف قرارات غلط عشان العمليه سارحه منك و هاتك يا عك "
" اهدي كده و خف قرارات غلط عشان العمليه سارحه منك و هاتك يا عك "
😁9❤2
"كُلُّ شيءٍ حُرمْتَ مِنهُ، رُحِمْتَ مِن شَرِّه
اختيَارات اللّٰه مُذهِلة".
اختيَارات اللّٰه مُذهِلة".
❤12
الأهَم من أنك تكون مع ناس بتحبهم أنك تكون مع ناس سلامك و هدوئك النفسي بيزيد معاهم.♡
❤13
"نقول لغيرنا مانود سماعه، فنتحدث كثيرًا عن الأمل ونحن نقاوم مآسينا ويأسنا، نخوض في تفاصيل عن الرضا، ونحاول أن نتجاوز مراحل العمر الأشد أذى، نؤكد أن كل شيء سيمر وفي قلوبنا تفاصيل نرجو مرورها، نبدو مقنعين، نتمسك بكل فرص التخطي والتجاوز، وربما كان هذا اختيارنا الوحيد."
💔9