صدقني مش عيب لما تعيد ترتيب أولوياتك فى كل فترة من حياتك، ومش عيب تكتشف إنك كنت بتتصرف غلط فتتغير وتتصرف صح، ومش عيب تقول أنا غلطان لما تغلط، ومش عيب تعتذر، ومش عيب تندم، العيب إنك تكابر وتفضل مش معترف بغلطك، لإن بالطريقة دي محدش هيزعل غيرك.
❤8
انا معنديش حاجه اسمها فطار وغدا وعشا، هي وجبه بعد المغرب وكدا فل أوي 🦦.
😁6
فارغٌ
من الداخل ،
لستُ متأكدًا من أي شيء ،
لم أعد أرغبُ بشيء ،
ولا أتمنى أيّ شيء ،
هَدأت ،
أنطفأت ،
واستسلمت ،
لا أدري ماذا يُسمى
هَذا الشُعور بالتحديد !
لا أدري حَتى إذا
مازال هُناك شُعور !
أم أنَ الفَراغ ..
قد وصلَ حقًا
إلى الرُوح هذِه المرة .
من الداخل ،
لستُ متأكدًا من أي شيء ،
لم أعد أرغبُ بشيء ،
ولا أتمنى أيّ شيء ،
هَدأت ،
أنطفأت ،
واستسلمت ،
لا أدري ماذا يُسمى
هَذا الشُعور بالتحديد !
لا أدري حَتى إذا
مازال هُناك شُعور !
أم أنَ الفَراغ ..
قد وصلَ حقًا
إلى الرُوح هذِه المرة .
💔9😢3