ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
‏ألطف من البسمه، مرورك على البال.
11
ولنا أحلام صغرى
كأن نصحو مُعافين من الخيبة.
💔10
‏"في نهاية أدركت انني مدين لنفسي بكثير من الاعتذارت."
😢8💔3
‏صدقني مش عيب لما تعيد ترتيب أولوياتك فى كل فترة من حياتك، ومش عيب تكتشف إنك كنت بتتصرف غلط فتتغير وتتصرف صح، ومش عيب تقول أنا غلطان لما تغلط، ومش عيب تعتذر، ومش عيب تندم، العيب إنك تكابر وتفضل مش معترف بغلطك، لإن بالطريقة دي محدش هيزعل غيرك.
8
انا معنديش حاجه اسمها فطار وغدا وعشا، هي وجبه بعد المغرب وكدا فل أوي 🦦.
😁6
هانت والله، خلي عندك ثقه بالله مهما طالت هي الفرج بردو، إن الله يحب الصابرين، ربنا بجبر بخاطرك ويفرح قلبك يارب .
7💔2
طيب انتي دا زمان

انا لحد قريب افكر مركز ديرمواس اسمه ديل مواس أصلا 😂.
😁11😡1
معلومه حلوه😂❤️.

والله افكره اسمه ديل مواس فعلاً، لحد قريب 😂.
🥰8
فارغٌ
من الداخل ،
لستُ متأكدًا من أي شيء ،
لم أعد أرغبُ بشيء ،
ولا أتمنى أيّ شيء ،
هَدأت ،
أنطفأت ،
واستسلمت ،
لا أدري ماذا يُسمى
هَذا الشُعور بالتحديد !
لا أدري حَتى إذا
مازال هُناك شُعور !
أم أنَ الفَراغ ..
قد وصلَ حقًا
إلى الرُوح هذِه المرة .
💔9😢3
انا بموووووت ع طريقة اسمك مش قادره بجد بطنيييييييي😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂..

لو شايفه طنط هتتقبل الحوار عادي قوليلها لو كدا متقوليش .
😁10
وحالتي والله، الله المستعان.
💔8
ايوا افكر ازاي هنا ف الاتشانل 😂😂😂😂.
😁6
يبجحتك🤡😂.
😁12
خلصانه.

انا بموت والله العظيم لحد دلوقت حتى ماما قولتلها بتضحك يخربيت فصلانك😂😂😂😂😂😂😂.
😁7
عيب ازاي تشيليها دا انتي حتى لسه بدأه فيها !! 😂

خير خير ان شاء الله ربنا يوفقكم جميعا ان شاء الله .
4
لما افكر واشوف طريقة هدخلك بف، سبيني اركز بقى😂.
👍5😁2
اتمنى😂.
🥰7
ماذا بعد! 🖤
اتمنى😂.
مسدج م شخص عسسسول عسسسول.
7
ماشي ي عسسسسسسسسسسسسسسول😂❤️.
8
أنا لو عليا ..
أديكي سنيني كلها وفوقهم عنيا 🥹.
13
بجد يعني 🤍.
8