- كيف أخبرك أن وجودك طمأنينه لروح شخص أمضى أيامه غارقًا في القلق ♥️♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🧚♀️
👍1
وإن هزّت رياحُ اليأسِ مركبَنا فحُسنُ الظنِ باللٰهِ يُنجينا🤍
If you shook the winds of despair
If you shook the winds of despair
وعاوزه اقول بصوت عالي:
شكراً لأبي لما بسيب فوني جنبك ومش بتلمسه شكرا لثقه دي شكراً انك مفيش مره شكيت فيا او قولت هات اشوف فونك أو بكون بتكلم ف الفون ومتقوليش بتكلمي مين شكراً جدا، شكراً لأخي لما بيلاقيني أونلاين ف وقت متأخر جداً ومش بيقولي بتعملي اي شكراً للثقه دي شكراً انك واثق فيا وبتخلني اعمل حساب ع كل مواقف السوشيال ميديا وبأسمي ومش بتشك فيا باي طريقه ولا حتى بمجرد كلمه شكرآ للثقه دي، شكرا لأمي اللي بتشوفني بالساعات ع الفون ومش بتقولي بتكلمي مين ولا بتعملي اي اللي بتقوله بس كفايه عشان عيونك شكراً ع الثقه دي والخوف عليا، شكراً ع كل موقف صغير مقصود او غير مقصود بيدل ع الثقه.. شكراً كمان عشان ربتوني أحسن تربيه.. ممكن مواقف تكون صغيره بالنسبالكم بس بالنسبالي كبيره اوووي..🖤🖇
شكراً لأبي لما بسيب فوني جنبك ومش بتلمسه شكرا لثقه دي شكراً انك مفيش مره شكيت فيا او قولت هات اشوف فونك أو بكون بتكلم ف الفون ومتقوليش بتكلمي مين شكراً جدا، شكراً لأخي لما بيلاقيني أونلاين ف وقت متأخر جداً ومش بيقولي بتعملي اي شكراً للثقه دي شكراً انك واثق فيا وبتخلني اعمل حساب ع كل مواقف السوشيال ميديا وبأسمي ومش بتشك فيا باي طريقه ولا حتى بمجرد كلمه شكرآ للثقه دي، شكرا لأمي اللي بتشوفني بالساعات ع الفون ومش بتقولي بتكلمي مين ولا بتعملي اي اللي بتقوله بس كفايه عشان عيونك شكراً ع الثقه دي والخوف عليا، شكراً ع كل موقف صغير مقصود او غير مقصود بيدل ع الثقه.. شكراً كمان عشان ربتوني أحسن تربيه.. ممكن مواقف تكون صغيره بالنسبالكم بس بالنسبالي كبيره اوووي..🖤🖇
"وفي الساعات المتأخره من الليل، حين ينطفأ نور غرفتك وتبقى وحيدًا، تحدّق في المجهول، وفي خلال دقائق تكون قد وقعت في فخ عقلك وجعلت من نفسك ضحيه لأفكارك السوداء، تتذكّر كل ما مررت به من هزائم وكل ما تسبب في إحباطك لهذا الحد، وتظل تفكر وحدك لساعات، وأخيرًا تدرك الحقيقه المطلقه في هذا الأمر.. أنه لن تمتد لك يد وتمسح دموعك، سوى يدك أنت فقط، ستبقى يدك هي اليد الوحيده التي تطيب جراحك!"🥀🖤
وقبل أذآن الفجر:
" اللهُم النصيب الجميل من كُل شيء ، اللهُم راحة تستوطن قلوبنا بعرض سمائك والارض ، اللهُم جبرًا واستجابة ومغفرة ومرضاة "🤍
" اللهُم النصيب الجميل من كُل شيء ، اللهُم راحة تستوطن قلوبنا بعرض سمائك والارض ، اللهُم جبرًا واستجابة ومغفرة ومرضاة "🤍
اللهم إني أسالك حُسن الصيام وحُسن الختام ولا تجعلنا من الخاسرين في رمضان ، اللهم اجعلنا ممن تدركهم الرحمة ثم المغفرة ثم العتق من النار يارب العالمين 🤍🤍🤍🤍🤍🖇
✨انتبه:
_الصوم الركن الرابع
_والصلاة الركن الثاني
ٰ
فلا تفتخر بصيامك
وأنت نائم عن صلاتك ...!
صلاة الفجر 🦋🦋🦋
_الصوم الركن الرابع
_والصلاة الركن الثاني
ٰ
فلا تفتخر بصيامك
وأنت نائم عن صلاتك ...!
صلاة الفجر 🦋🦋🦋
متصل الآن: عبارة دمرت الكثير من العلاقات وأفقدت الثقة بين الأصدقاء وخلقت كثير من الخصومات
متصل الآن:لاتعنى أنه يتكلم مع أحد
متصل الآن:لاتعنى أنه متجاهلك
متصل الآن:لا تعنى أنه جاهز للرد فى ذلك الوقت
متصل الآن: نفسياً غير مستعد للرد على أحد
التمسوا الأعذار وتعاملوا مع (متصل الآن) بحسن النوايا💔
متصل الآن:لاتعنى أنه يتكلم مع أحد
متصل الآن:لاتعنى أنه متجاهلك
متصل الآن:لا تعنى أنه جاهز للرد فى ذلك الوقت
متصل الآن: نفسياً غير مستعد للرد على أحد
التمسوا الأعذار وتعاملوا مع (متصل الآن) بحسن النوايا💔
من الحاجات الصعبه انك تكون بتحاول تبقى مع حد ف كل وقت وفعلا بتكون معاه اول ما تفضى وتعمل مجهود برغم انو انت معندكش طاقه تمسك كوبايه مايه حتى بس بتحاول تبقى معاه عشان هو غالي عليك بتعتبره مسؤوليتك وفالاخر يقولك انت ولا جنبي ولا معايا ومن امتى وانت معايا يالهوي ع الاحساس اللي بتبقى حاسس بيه يعني هو مش مقدر تعبك حتى لو انت عافرت بحاجه صغيره
رفقا بمن حولكم حتى لو بالكلام 🙂💔
رفقا بمن حولكم حتى لو بالكلام 🙂💔