ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
من أعتمد على الله لاملّ ولاقلّ ولاضلّ ولاذُلّ.
11
in fact:
اللي فاهمك سابق اللي بيحبك بكتيررر🖤.
10🥰1
‏"الصَّديق موقف، لا عُمر، ولا عِشرة."🤍
11
وليغلِبنّ لُطفه خَوفي.
10😢1
منشوراتنا الدينيه ليست دليلاً علي صلاحنا
لعل الله يهدي بها أحد ف حياتنا أو حتي بعد موتنا
كلنا مقصرون، مذنبون، نطلب من الله العفو والعافيه.

"وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِي ۚ إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّي ۚ إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ".
11
عقول
فارغه ،
مواضيع
تافهة ،
مجتمع
منافق ،
عالم
فاشل ،
كوكب
حقير .
💔12
انا كده محتاجة حد يشرحلي twitter و snapchat و threads🚶‍♀.
😁8
إظهار المرأة طرفًا من شعرها أو منبته أمر محرم شرعًا، إذ إظهار بعضه كإظهار كله في الحكم.
10
‏ألطف من البسمه، مرورك على البال.
11
ولنا أحلام صغرى
كأن نصحو مُعافين من الخيبة.
💔10
‏"في نهاية أدركت انني مدين لنفسي بكثير من الاعتذارت."
😢8💔3
‏صدقني مش عيب لما تعيد ترتيب أولوياتك فى كل فترة من حياتك، ومش عيب تكتشف إنك كنت بتتصرف غلط فتتغير وتتصرف صح، ومش عيب تقول أنا غلطان لما تغلط، ومش عيب تعتذر، ومش عيب تندم، العيب إنك تكابر وتفضل مش معترف بغلطك، لإن بالطريقة دي محدش هيزعل غيرك.
8
انا معنديش حاجه اسمها فطار وغدا وعشا، هي وجبه بعد المغرب وكدا فل أوي 🦦.
😁6
هانت والله، خلي عندك ثقه بالله مهما طالت هي الفرج بردو، إن الله يحب الصابرين، ربنا بجبر بخاطرك ويفرح قلبك يارب .
7💔2
طيب انتي دا زمان

انا لحد قريب افكر مركز ديرمواس اسمه ديل مواس أصلا 😂.
😁11😡1
معلومه حلوه😂❤️.

والله افكره اسمه ديل مواس فعلاً، لحد قريب 😂.
🥰8
فارغٌ
من الداخل ،
لستُ متأكدًا من أي شيء ،
لم أعد أرغبُ بشيء ،
ولا أتمنى أيّ شيء ،
هَدأت ،
أنطفأت ،
واستسلمت ،
لا أدري ماذا يُسمى
هَذا الشُعور بالتحديد !
لا أدري حَتى إذا
مازال هُناك شُعور !
أم أنَ الفَراغ ..
قد وصلَ حقًا
إلى الرُوح هذِه المرة .
💔9😢3
انا بموووووت ع طريقة اسمك مش قادره بجد بطنيييييييي😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂..

لو شايفه طنط هتتقبل الحوار عادي قوليلها لو كدا متقوليش .
😁10
وحالتي والله، الله المستعان.
💔8
ايوا افكر ازاي هنا ف الاتشانل 😂😂😂😂.
😁6
يبجحتك🤡😂.
😁12