دي حقيقه، وضيفي كمان انو ثقتي قلت ف الناس، بس دا مش معناها انو مش بحبكم والله العظيم بحبكم كلكم ووجودكم خفيف ع قلبي، بس الفكره كلها انو انا بقيت قليلة الكلام جداً، ف هيبان انك تقيل ع قلبي، لكن بالله أبداً، انت لو تقيل ع قلبي مش هرد عليك هتجنبك عشان انا مش بعرف ابقا بوشين او ازيف حتى كلمة ازيك، عموما ربي وحده أعلم انتو غاليين ع قلبي ازاي♥.
❤8
منشوراتنا الدينيه ليست دليلاً علي صلاحنا
لعل الله يهدي بها أحد ف حياتنا أو حتي بعد موتنا
كلنا مقصرون، مذنبون، نطلب من الله العفو والعافيه.
"وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِي ۚ إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّي ۚ إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ".♥
لعل الله يهدي بها أحد ف حياتنا أو حتي بعد موتنا
كلنا مقصرون، مذنبون، نطلب من الله العفو والعافيه.
"وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِي ۚ إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّي ۚ إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ".♥
❤11
صدقني مش عيب لما تعيد ترتيب أولوياتك فى كل فترة من حياتك، ومش عيب تكتشف إنك كنت بتتصرف غلط فتتغير وتتصرف صح، ومش عيب تقول أنا غلطان لما تغلط، ومش عيب تعتذر، ومش عيب تندم، العيب إنك تكابر وتفضل مش معترف بغلطك، لإن بالطريقة دي محدش هيزعل غيرك.
❤8
انا معنديش حاجه اسمها فطار وغدا وعشا، هي وجبه بعد المغرب وكدا فل أوي 🦦.
😁6
فارغٌ
من الداخل ،
لستُ متأكدًا من أي شيء ،
لم أعد أرغبُ بشيء ،
ولا أتمنى أيّ شيء ،
هَدأت ،
أنطفأت ،
واستسلمت ،
لا أدري ماذا يُسمى
هَذا الشُعور بالتحديد !
لا أدري حَتى إذا
مازال هُناك شُعور !
أم أنَ الفَراغ ..
قد وصلَ حقًا
إلى الرُوح هذِه المرة .
من الداخل ،
لستُ متأكدًا من أي شيء ،
لم أعد أرغبُ بشيء ،
ولا أتمنى أيّ شيء ،
هَدأت ،
أنطفأت ،
واستسلمت ،
لا أدري ماذا يُسمى
هَذا الشُعور بالتحديد !
لا أدري حَتى إذا
مازال هُناك شُعور !
أم أنَ الفَراغ ..
قد وصلَ حقًا
إلى الرُوح هذِه المرة .
💔9😢3