ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
انا مش عارفه والله اجبهالك ازاي، بس حرفيا أنا برد بس، حد بعت برد، انما بالله م بسأل ع حد، ولا بكلم حد، ف آسفه.
3
عارفه يعني ايه " ولا تهنوا ولا تحزنوا "

يعني ربنا بيقولك متضعفش ومتخليش الحزن يتمكن منك ، الفرج جي جي ، والخير علي الأبواب ، زود أملك في الله وقلل التشاؤم ، لأنها بجد هتعدي وأحسن مما تتوقع كمان.
8
مين أنتي؟
بالله م ناقصه، اللي زعلانه تدخل نترضى غير كدا معنديش أي طاقه اللي فيا مكفيني بالمعنى الحرفي*.
👍4
‏"أنزِل سَكينَّتكَ عليَّ وعلى قلبِي.. يارب"🖤
10
حاجه جميله جداً
حاجه جميله انك تستشعري وجود ربنا ف كل حاجه، وخلي عندك يقين وطبيعي القلق دا عادي، انتي بس حاولي تهدي الدنيا، وربنا يفرح قلبك، ريلي بتكون رسائل ربانيه.
5
نقفل تاني عشان منزعلش حد مننا.
😡7
ونعم بالله العلي العظيم ..
شكراً ليكي يحلو 🥹.
🥰8
طب تمام يفنان.
😢13💔4
يومًا ما سنتقاسم تحفيظ أطفالنا والقلق أنا هاخد القلق وأنت خد سورة المُطففين والجن ربنا معاك🚶‍♀.
😁11🥰4
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα♡🧸'')
الوتر وليحظى قلبي بدعوه لطيفه منكم 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🫶.
14
" سيدنا موسي مكنش عارف ربنا هيشق البحر إزاي علشانه، بس كان واثق إن ربنا معاه "

- مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.
20
انا عارفه انك سهران مضايق و حزين بس افتح شوف دي !

أنا بعتذر ليك بالنيابة عن كل اللي زعلوك في حياتك ، بعتذر ليك عن كل لحظة وحشة مريت بيها في حياتك ، يمكن أنا معرفكش ولا أنت تعرفني ، بس عشان أنت طيب و تستاهل ربنا سخرني ليك عشان اقولك " كل حاجة هتعدي بكرم ربنا زي م انت عايز و حاسبها بالظبط متقلقش اللي معاه ربنا مبيغلبش ، سيبها علي اللي خلقك و قول يارب و أوعي في يوم تيأس ". ❤️
18😢2
الصلاة خير من النوم.
11
وقت الفجر دا بنرتاح فيه اوي كدا، اومال راحه الجنه عامله ازاي !
13
وَاسْكُبْ فِي هَذَا القَلْبِ سَكِينَةً لا يَقْلَقُ بَعْدَهَا أَبَدَاً طَمْئِنْهُ مِثْلَمَا يَفْعَلُ الفَجْرُ فِي صُدُورِ المُتْعَبِينَ يَا الله🖤.
11
يعمري بجد 🥹
وانا كمان بحبك جداً جداً جداً، يمكن انا م بعرف أبين بس بالله بحبك وبدعيلك دايما والله وهفضل أدعيلك، بحبك وبحب وجودك اللطيف وبحب كل حاجه والله معاكي، واياكي يحبيبي أضعاف اضعاف، وانا كمان🖇.
6
لأ انا حالتي بقى ميؤوس منها بجد، ريلي هعيط، والله أبداً أكيد احساس غلط، انا يمكن اللي مش قادره اتكلم مع حد عشان كدا حسيتي كدا، وانا كمان والله العظيم بحبك بحبك بحبك بجد.
7
الحكاية مليانة تراكمات مُش موقف واحد اللي بيزعلنا !
😢10
دي حقيقه، وضيفي كمان انو ثقتي قلت ف الناس، بس دا مش معناها انو مش بحبكم والله العظيم بحبكم كلكم ووجودكم خفيف ع قلبي، بس الفكره كلها انو انا بقيت قليلة الكلام جداً، ف هيبان انك تقيل ع قلبي، لكن بالله أبداً، انت لو تقيل ع قلبي مش هرد عليك هتجنبك عشان انا مش بعرف ابقا بوشين او ازيف حتى كلمة ازيك، عموما ربي وحده أعلم انتو غاليين ع قلبي ازاي.
8
🥹.
14