يومًا ما سنتقاسم تحفيظ أطفالنا والقلق أنا هاخد القلق وأنت خد سورة المُطففين والجن ربنا معاك🚶♀.
😁11🥰4
" سيدنا موسي مكنش عارف ربنا هيشق البحر إزاي علشانه، بس كان واثق إن ربنا معاه "
- مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.
- مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.
❤20
انا عارفه انك سهران مضايق و حزين بس افتح شوف دي !
أنا بعتذر ليك بالنيابة عن كل اللي زعلوك في حياتك ، بعتذر ليك عن كل لحظة وحشة مريت بيها في حياتك ، يمكن أنا معرفكش ولا أنت تعرفني ، بس عشان أنت طيب و تستاهل ربنا سخرني ليك عشان اقولك " كل حاجة هتعدي بكرم ربنا زي م انت عايز و حاسبها بالظبط متقلقش اللي معاه ربنا مبيغلبش ، سيبها علي اللي خلقك و قول يارب و أوعي في يوم تيأس ". ❤️
❤18😢2
وَاسْكُبْ فِي هَذَا القَلْبِ سَكِينَةً لا يَقْلَقُ بَعْدَهَا أَبَدَاً طَمْئِنْهُ مِثْلَمَا يَفْعَلُ الفَجْرُ فِي صُدُورِ المُتْعَبِينَ يَا الله🖤.
❤11
دي حقيقه، وضيفي كمان انو ثقتي قلت ف الناس، بس دا مش معناها انو مش بحبكم والله العظيم بحبكم كلكم ووجودكم خفيف ع قلبي، بس الفكره كلها انو انا بقيت قليلة الكلام جداً، ف هيبان انك تقيل ع قلبي، لكن بالله أبداً، انت لو تقيل ع قلبي مش هرد عليك هتجنبك عشان انا مش بعرف ابقا بوشين او ازيف حتى كلمة ازيك، عموما ربي وحده أعلم انتو غاليين ع قلبي ازاي♥.
❤8