ماذا بعد! 🖤
Photo
ياربي اي النحس ده الكاميرا بتاعة الفوتوغرافر فصلت وشكلنا مش هنتصور صورة عدلة النهاردة ..
بس سيبك انتي حلوة اوي كده ليه، شايفه خالتك هناك هترشقنا عين هتجيب اجلنا ، ما هو مكنش ينفع تتجوزي ابن خالتك يعني ..انا وقعت فيكي قبله اصلي..
اهوه اخوكي بدأ يوزع العصير والجاتو ، بس انا شايلك قطعة الفانليا بالكريز اللي بتحبيها وعصير المانجا ، انا عارف انك بتتعاطي المانجا مش بتحبيها ..
اهلا ، نرمين صاحبتك وصلت ، فاكره لما دخلت عشان تصالحنا علي بعض ، القادرة قعدت تطبطب عليا وتتمحلس وتقولي استاهل حد احسن منك ، قال احسن منك قال ، بس علي مين يابا قولتلها لأ متخانقين اه بس بحبها ومش هسيبها ..
يا ساتر هيقعدوا يمشوا الشبكة علي كل المعازيم ، يا جماعة جايبين دهب والله مش نحاس ، قولت لماما بلاش الحركة دي بس برضه ..
والله ما كان له لازمة الكوافير مشوفتوش خلاكي احلي ولا حاجه ، ما هو اصلا يعني مفيش احلي من حلاوتك معذورين ، فالحين بس لو سمحت يا استاذ سيبلنا رهن عشان التاج ..
بس سيبك انا فرحان بيكي اوي ، وفرحان باللي وصلت له معاكي وانك بقيتي عروستي ، يا طلع الواحد فايته كتير وان احساسك وانت بتخطب حُب عمرك ما يتوصفش ..
عارفه انا معنديش انجازات ف حياتي تذكر ، بس عندي عيونك ومشاعرك وحلاوتك اللي ضمنتهم الليله واعلنت ده قدام الكون فـ هعتبر ان ده اول واكبر انجاز ممكن احققه ..
انا عارف اني كتير بزعلك مني وبذات النهاردة لما اتعصبت من توتري وتأخيرك فـ الكوافير ، حقك عليا متزعليش وحياة فرحتي بيكي ما تهوني عليا ..
المهم انا قلبي بيتنطط م الفرحة بجد ، شكراً انك هنا وربنا يقدرني عشان دايماً اخليكي هنا ، بحبك .
اي ده الحقي الحقي بصي كده اثبتي هيلقط الصورة .
بس سيبك انتي حلوة اوي كده ليه، شايفه خالتك هناك هترشقنا عين هتجيب اجلنا ، ما هو مكنش ينفع تتجوزي ابن خالتك يعني ..انا وقعت فيكي قبله اصلي..
اهوه اخوكي بدأ يوزع العصير والجاتو ، بس انا شايلك قطعة الفانليا بالكريز اللي بتحبيها وعصير المانجا ، انا عارف انك بتتعاطي المانجا مش بتحبيها ..
اهلا ، نرمين صاحبتك وصلت ، فاكره لما دخلت عشان تصالحنا علي بعض ، القادرة قعدت تطبطب عليا وتتمحلس وتقولي استاهل حد احسن منك ، قال احسن منك قال ، بس علي مين يابا قولتلها لأ متخانقين اه بس بحبها ومش هسيبها ..
يا ساتر هيقعدوا يمشوا الشبكة علي كل المعازيم ، يا جماعة جايبين دهب والله مش نحاس ، قولت لماما بلاش الحركة دي بس برضه ..
والله ما كان له لازمة الكوافير مشوفتوش خلاكي احلي ولا حاجه ، ما هو اصلا يعني مفيش احلي من حلاوتك معذورين ، فالحين بس لو سمحت يا استاذ سيبلنا رهن عشان التاج ..
بس سيبك انا فرحان بيكي اوي ، وفرحان باللي وصلت له معاكي وانك بقيتي عروستي ، يا طلع الواحد فايته كتير وان احساسك وانت بتخطب حُب عمرك ما يتوصفش ..
عارفه انا معنديش انجازات ف حياتي تذكر ، بس عندي عيونك ومشاعرك وحلاوتك اللي ضمنتهم الليله واعلنت ده قدام الكون فـ هعتبر ان ده اول واكبر انجاز ممكن احققه ..
انا عارف اني كتير بزعلك مني وبذات النهاردة لما اتعصبت من توتري وتأخيرك فـ الكوافير ، حقك عليا متزعليش وحياة فرحتي بيكي ما تهوني عليا ..
المهم انا قلبي بيتنطط م الفرحة بجد ، شكراً انك هنا وربنا يقدرني عشان دايماً اخليكي هنا ، بحبك .
اي ده الحقي الحقي بصي كده اثبتي هيلقط الصورة .
❤12🥰3😢3
أن يحبّك أحدُهُم
وأنت تضحكُ بطريقةٍ غريبة
وأنت
تقلقُ
تخافُ
تهتمّ بأدقّ التفاصيلِ
وتعتريكَ - فجأةً-
رغبةٌ بالابتعادِ عن النّاس..
أن يحبّك أحدُهم
بمزاجكَ المتبدّل
بوجوهكَ المُتعَبة
بأخطائكَ
وبعاديّتك المُفرطة
أن يحبّك أحدهم
وأنتَ أنتَ.. لأنّك أنت!
وأنت تضحكُ بطريقةٍ غريبة
وأنت
تقلقُ
تخافُ
تهتمّ بأدقّ التفاصيلِ
وتعتريكَ - فجأةً-
رغبةٌ بالابتعادِ عن النّاس..
أن يحبّك أحدُهم
بمزاجكَ المتبدّل
بوجوهكَ المُتعَبة
بأخطائكَ
وبعاديّتك المُفرطة
أن يحبّك أحدهم
وأنتَ أنتَ.. لأنّك أنت!
❤15