ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
بصي يحبيبتي انتي بتقولي انو هو مسافر عشان شغل يعني اوريدي مش هيبقي فاضي، ف غصب عنه يعني بلص كمان هو بيعتذرلك وواخد باله انو مقصّر، وع فكره حتى لو اتكلمتوا ليل نهار برضو مش هتعرفيه كويس، كله دا كوم وانو لما يتقفل عليكم باب واحد كوم تاني، عمرها ما الشاتات ولا كتر الكلام بيعرف الشخصيه فاهمني، ف حاولي عادي عيشي يومك وسبيه ف شغله براحته ووقت ما يكلمك كلميه.
👍3
👍1
10
ماذا بعد! 🖤
Photo
ياربي اي النحس ده الكاميرا بتاعة الفوتوغرافر فصلت وشكلنا مش هنتصور صورة عدلة النهاردة ..

بس سيبك انتي حلوة اوي كده ليه، شايفه خالتك هناك هترشقنا عين هتجيب اجلنا ، ما هو مكنش ينفع تتجوزي ابن خالتك يعني ..انا وقعت فيكي قبله اصلي..

اهوه اخوكي بدأ يوزع العصير والجاتو ، بس انا شايلك قطعة الفانليا بالكريز اللي بتحبيها وعصير المانجا ، انا عارف انك بتتعاطي المانجا مش بتحبيها ..

اهلا ، نرمين صاحبتك وصلت ، فاكره لما دخلت عشان تصالحنا علي بعض ، القادرة قعدت تطبطب عليا وتتمحلس وتقولي استاهل حد احسن منك ، قال احسن منك قال ، بس علي مين يابا قولتلها لأ متخانقين اه بس بحبها ومش هسيبها ..

يا ساتر هيقعدوا يمشوا الشبكة علي كل المعازيم ، يا جماعة جايبين دهب والله مش نحاس ، قولت لماما بلاش الحركة دي بس برضه ..

والله ما كان له لازمة الكوافير مشوفتوش خلاكي احلي ولا حاجه ، ما هو اصلا يعني مفيش احلي من حلاوتك معذورين ، فالحين بس لو سمحت يا استاذ سيبلنا رهن عشان التاج ..

بس سيبك انا فرحان بيكي اوي ، وفرحان باللي وصلت له معاكي وانك بقيتي عروستي ، يا طلع الواحد فايته كتير وان احساسك وانت بتخطب حُب عمرك ما يتوصفش ..

عارفه انا معنديش انجازات ف حياتي تذكر ، بس عندي عيونك ومشاعرك وحلاوتك اللي ضمنتهم الليله واعلنت ده قدام الكون فـ هعتبر ان ده اول واكبر انجاز ممكن احققه ..

انا عارف اني كتير بزعلك مني وبذات النهاردة لما اتعصبت من توتري وتأخيرك فـ الكوافير ، حقك عليا متزعليش وحياة فرحتي بيكي ما تهوني عليا ..

المهم انا قلبي بيتنطط م الفرحة بجد ، شكراً انك هنا وربنا يقدرني عشان دايماً اخليكي هنا ، بحبك .

اي ده الحقي الحقي بصي كده اثبتي هيلقط الصورة .
12🥰3😢3
بقيت حاسه انو النضج مرتبط بالسكوت..
تنضج أكتر
تسكت أكتر.
9
لم أعرف الحب إلا بك !
10😢1
عسل .
🥰121
أن يحبّك أحدُهُم
وأنت تضحكُ بطريقةٍ غريبة
وأنت
تقلقُ
تخافُ
تهتمّ بأدقّ التفاصيلِ
وتعتريكَ - فجأةً-
رغبةٌ بالابتعادِ عن النّاس..

أن يحبّك أحدُهم
بمزاجكَ المتبدّل
بوجوهكَ المُتعَبة
بأخطائكَ
وبعاديّتك المُفرطة

أن يحبّك أحدهم
وأنتَ أنتَ.. لأنّك أنت!
15
"لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم"
13
اول علامات النضج إنك تكتشف انك كنت حمار، متقلقش أنت كدا ماشي صح🫶.
😁11
نسيت انساك ! 🖤
5
أنا اقع ف مشاكل
اقع ف شارع قدام الناس
انما حب !
جديده دي😂مجرد بوستات وبعدين ولا قلبت ولا حاجه دا كام بوست.
😁12👏1
بصراحه بقى
بدل الملل دا..
🥰117😁1😘1
1/"فإن مع العسر يسرا"

2/😂❤️.
5
أنا يبني !
أنا كاريزما !
سبحانه ! 🚶‍♀
😁8🌚1
- ‏الخلايا المسؤله عن طاقتي وشغفي الفتره دي :
😁11
انا مش عارفه والله اجبهالك ازاي، بس حرفيا أنا برد بس، حد بعت برد، انما بالله م بسأل ع حد، ولا بكلم حد، ف آسفه.
3
عارفه يعني ايه " ولا تهنوا ولا تحزنوا "

يعني ربنا بيقولك متضعفش ومتخليش الحزن يتمكن منك ، الفرج جي جي ، والخير علي الأبواب ، زود أملك في الله وقلل التشاؤم ، لأنها بجد هتعدي وأحسن مما تتوقع كمان.
8
مين أنتي؟
بالله م ناقصه، اللي زعلانه تدخل نترضى غير كدا معنديش أي طاقه اللي فيا مكفيني بالمعنى الحرفي*.
👍4
‏"أنزِل سَكينَّتكَ عليَّ وعلى قلبِي.. يارب"🖤
10
حاجه جميله جداً
حاجه جميله انك تستشعري وجود ربنا ف كل حاجه، وخلي عندك يقين وطبيعي القلق دا عادي، انتي بس حاولي تهدي الدنيا، وربنا يفرح قلبك، ريلي بتكون رسائل ربانيه.
5