ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
حمام زاجل يجماعه فوراً

طلباتكم كترت يرجاله مش معقول كدا 🚶‍♀.
😁16🌚3
﴿ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴾  .❤️
21
1/فيه ابلكشين كدا بس ناسيه اسمه، لو افتكرت هقولك.

2/تانيه كليه +تسلميلي يحلو.
6
أسألك الرضا يا رب .
16
تجربتي كانت ماشي حالها شويه، طبيعي كنت بقع واقوم، طبيعي ازهق واتعب واسيب الكتاب، وشويه أقول لأ وارجع تاني، أنا الثانويه دي كانت سنه تغيير ف حياتي كبيره جداً، يعني مش كانت مجرد مرحلة انتقال، اتعلمت فيها حاجات كتيره جداً، واكتشفت حاجات كتيره، المهم تعملي اللي عليكي وتسيبي الباقي ع الله، وخليكي دايما طمعانه ف كرم ربنا🤍.
12
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ❤️..
خدي خطوه وقربي م ربك، مش عشان مثلا تنجحي تؤتؤ، عشان تنولي رضا ربنا، وما ادراك رضا ربنا! 🤍
هتلاقي نفسك أحسن بقرب ربنا سواء نفسيه او جسديا او حتى دراسيا..
شجعي نفسك وامسكي ماده ماده كأنها هي اللي عليكي بس، وسيبك من اللي عدى وفات، وخلينا ف النهارده، الساعه بتفرق، وثقي بالله عزوجل هو معاكي دايما ونحن أقرب إليه من حبل الوريد، استعني بالله كدا وأبدأي وفكك من وحدك ولا مش وحدك، انتي قدها❤️.
7
الرجاله لما تحب.
13💔4🫡2😁1
يختي انا ف كليه عمري م سمعت عنها، ف آداب اثار، ابقا كيف حققت حلمي؟
مبلاش تقليب مواجع بقى، عشان وربي م ناقصه، بس الحمدلله أكيد اختيار ربي أحلى🤍.
8🥰2😢2
🖤.
9
"أغار على ظل الحليلة أن يُرى
وقولوا إذا شئتم بأني مُعَقّدُ

إذا لم يغر مرءٌ على عِرض أهله
فليس له بين الأكارم مَقعدُ."
9🥰2😍2
م بني سويف، وسوهاج🫶.
13
انسيه وانتي قد دا، واحمدي ربك انو بان ع حقيقته، وقولي انك عاوزه تكملي دراسه، وانك مش مستعده للجواز دلوقت، لحد م تتعافي منه، مهو شهر مش كتير بردو عشان تموف أون منه، وخليكي بتدعي دايما، ومتراقبيش ذنبك، فكك منه وانتي قدها، وادعي كتير جداً جداً.
5
1/آه🥹😂.

2/هي الناس دورها كدا، والله يجماعه احنا بنقول خسيت ولا تخنيت لما بنلاقي الشخص محتاج يسمع كدا، انما غير كدا، دي بجاحه، وتطفل، وقلة أدب.
8
يا رب كلنا نلمس أحلامنا في يوم قريب 🦋!
12😢6
الرساله دي ليك🫶🤍:

ومن عظيم لطفه أنه يراك مبتسما فيكتبها لك أجرًا، ويراك موجوعا فيغفر لك ذنبًا، وما بين الأجر والذنب، أنت محاط بعين اللطيف دومًا.
14🥰5
- لو كان خيراً " لأتى " ♥️.
- لو كان خيراً " لبقى " ♥️.
- لو كان خيراً " لدام " ♥️.
- لو كان خيراً " لكان " ♥️.


﴿ وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللهُ يَعْلَـمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَـمُونَ ﴾♥️♥️♥️ـ""".
15
شوية و هتفهم إن مش لازم تشتكي في كل الحالات، و إن تعبيرك عن مضايقتك مش دايماً هو الانسب، وان الحل الأسلم في اوقات كتير هو السكوت، و إنك تعدي الحاجة اللي مضايقاك دي لوحدك، و تكمل بعدها عادي من غير اي دوشة ولا وقوف متكرر عند كل حاجة عكننت عليك.
👌86
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..

ممكن دعوه حلوه ليا بالشفاء، عشان بالله خلاص 🖤.
10😢3
1/وانتو كمان يجماعه والله 🤍🫶.

2/حصل والله، ف ناس بترمي سكاكين.
💔41