ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
مساء الخير:

بلاش تقول كلام أنت مش قده، بلاش توعد بحاجه أنت مش هتعملها، حتى لو عندك شك واحد ف الميه إنك مش هتقدر تعمل الشئ دا يبقى بلاش تقول عليه، بلاش توعد بيه، ف ناس بتعيش ع كلمه!! 🖤
14👌1
لو تتلاشى كل المشاعر، ويبقى الأمان ♡゙.
14
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (‌Ɒiиα 🥀🖤)
يعني انتي بتحبي الفسيخ والرنجه والاندومي وخايفه تحبيه! ي شيخه عيب عليكي.. 🦦
😁12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
يروحي عليهم🥹💫.
13🥰3
معلش عارفه اني مقصره مع ناس كتير الفترة دي
بس خلاص هانت قريب اوي هقصر معاكو كلكو ان شاء الله 🚶‍♀.
😁123😢1
انا مش عارفه أدعي ب أي بالظبط!

فتولني يا رب! 🖤
19
كل حاجه بتقول لأ، بس انتي لسه عندك ثقه بالله، متسمعيش من حد حاجه، المستر كلامه مش مقدس استغفر الله يعني، طول ما انتي بتجاهدي وعندك ثقه بالله يبقى أطمئن، ملكيش علاقه باللي فات وباللي عدى وباللي ضيعتيه، خلينا ف دلوقت خلينا ف النهارده، الساعه بتفرق والدقيقه، لي نهلك نفسنا ونعيط ونحبط ولسه معانا وقت، هنفضل نندب ف حظنا، يبقى مش هتعملي حاجه ولا هتنجزي حاجه، وهوب هتلاقي نفسك ف اللجنه، اعملي اللي عليكي وسيبي الباقي ع الله، ثقي بالله، وسيبك من اي حاجه تخوفك وتحبطك، توكلي ع واستعيني بيه وربنا مش هيخذلك أبداً 🤍.
13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
يا رب🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎💫.
13🥰2
"اتجوزت بالركعتين، جبت طب بالركعتين، والأول على الدفعة امتياز بالركعتين، انا كُل حاجة ف حياتي جاتلي بالركعتين دول.

قيام الليل."

- حازم شومان.
🥰188
انا كان مالي ومال التعليم، مالها الشهاده الإعداديه؟ 🚶‍♀
😁17
الشخص المناسب.
🥰151
عندك أوردر شخص مناسب، وزودلها الانتساب حبه! 🚶‍♀.
😁22
رسالة اليوم 🫶🤍:

ويأتيك جبر من الله ينسيك متاعب أيامك..♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫.
🥰125
قلبك أبيض يبت وربنا يبارك فيكي ، خلاص فكك منها عملتي اللي عليكي وزياده، ومفيش تقدير ليكي، يبقى تروقي دماغك، اتعلمي دايما اي علاقه مفيهاش تقدير ليكي، تلغيها فوراً 🫶.
12
حمام زاجل يجماعه فوراً

طلباتكم كترت يرجاله مش معقول كدا 🚶‍♀.
😁16🌚3
﴿ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴾  .❤️
21
1/فيه ابلكشين كدا بس ناسيه اسمه، لو افتكرت هقولك.

2/تانيه كليه +تسلميلي يحلو.
6
أسألك الرضا يا رب .
16
تجربتي كانت ماشي حالها شويه، طبيعي كنت بقع واقوم، طبيعي ازهق واتعب واسيب الكتاب، وشويه أقول لأ وارجع تاني، أنا الثانويه دي كانت سنه تغيير ف حياتي كبيره جداً، يعني مش كانت مجرد مرحلة انتقال، اتعلمت فيها حاجات كتيره جداً، واكتشفت حاجات كتيره، المهم تعملي اللي عليكي وتسيبي الباقي ع الله، وخليكي دايما طمعانه ف كرم ربنا🤍.
12
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ❤️..
خدي خطوه وقربي م ربك، مش عشان مثلا تنجحي تؤتؤ، عشان تنولي رضا ربنا، وما ادراك رضا ربنا! 🤍
هتلاقي نفسك أحسن بقرب ربنا سواء نفسيه او جسديا او حتى دراسيا..
شجعي نفسك وامسكي ماده ماده كأنها هي اللي عليكي بس، وسيبك من اللي عدى وفات، وخلينا ف النهارده، الساعه بتفرق، وثقي بالله عزوجل هو معاكي دايما ونحن أقرب إليه من حبل الوريد، استعني بالله كدا وأبدأي وفكك من وحدك ولا مش وحدك، انتي قدها❤️.
7