متقوليش تاني حتة نفسي اعيش م غير أهل دي، دول نعمه يغاليه وانتي مش مدركه حجم الكلمه اللي قولتيلها، عارفه انها صعبه انو محدش فاهمك او مش بتخرجي، بس ريلي دا خوف عليكي مش أكتر، ممكن ترسمي، تحفظي قرآن، تشوفي شغل أونلاين، تسمعي فيديوز للتطوير الذات، يعني تملي يومك، تكسري الملل، وتحاولي تكبري دماغك، تشوفي حاجه بتحبيها واعمليها ف بيتك، هما كمان ف ضغط، هما مش م سنك ف مش هيفموكي فهماني!
❤7
عملت جاهدًا يا الله ربما كان جهدي قليلًا ولكنه حيلتي فلا تردني خائبًا🖤.
❤12👍1
انا يمكن فرحت اكتر منك أنهم وافقوا ع رأيي وقدرت اقنعهم😂❤️أصلا مكنتش معتبرها مجرد مساعده والسلام، انا كنت واخدها task بالنسبالي، كنت التلات أيام دي كل م اقوم م النوم أجهز كلام جديد أقوله ل طنط، والحمدلله نجحت ف دا🫶، ومش لازم يكون فيه بينا عشره طويله وبتاع، عشان اقف جنبك، كفايه إنك اخترتيني واعتمدتي عليا، بالرغم م اننا منعرفش بعض كويس أوي، ولا هطلب حاجه كفايه عليا دعواتك ي حبيبي ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🫶.
❤11
هل عليّ أن أبكي في الطرُقات أمام الجميع ليعلمُوا أنني لستُ بِخير ؟
💔8❤4
مساء الخير:
بلاش تقول كلام أنت مش قده، بلاش توعد بحاجه أنت مش هتعملها، حتى لو عندك شك واحد ف الميه إنك مش هتقدر تعمل الشئ دا يبقى بلاش تقول عليه، بلاش توعد بيه، ف ناس بتعيش ع كلمه!! 🖤
❤14👌1