لاحظت مؤخراً ان معظم أمنياتي في الحياة تتلخص في أمنيه واحدة بس وهي اني اكون "مستقر نفسياً" أكون عادي !! لا متوترة ولا قلقانة ولا زعلانة ولا مستنية حاجة من حد ، أكون مطمنة لا اكتر ولا اقل..🖤.
❤13
صباح الخير 🤍🫶:
أنا مش عارفه انت هتشوف المسدج دي امتا، بس اللي عاوزه أقولهولك، كمل وجاهد، ربنا شايف تعبك، شايف تعبك النفسي قبل الجسدي، لا يضيع الله أجر من أحسن عملا، هتجبر ي بني أدم حتى يفيض عيناك من الدمع 🥹❤️.
❤23🥰1
وسندََا لـ دينا صالحََا يا الله إن طبخت غسل الأطباق مُبتسمََا...
ويحب صدر الفرخة علشان يسبلي الورك 🥹.
ويحب صدر الفرخة علشان يسبلي الورك 🥹.
😁11❤6😇2
الحمدلله الله، تسلميلي والله يحلو🥹💗💗💗، اللي مطمن أصلا ف الحياه كلها أنو اي تعب مأجور عليه🥹❤️، ربنا هيكرمك من وسع والله، ومتقوليش مش بيستجيب، لأ انتي ممكن تكوني كنتي بتدعي بحاجه مش خير ليكي او انتي مش مدركه ورا الحاجه دي أي بس بتدعي بيها، ف ربنا بيعوضك بالأجمل والأحلى ليكي فاهمني؟
عاش ليكي عاش وألف عاش إنك مستمره وربنا يحفظك بحفظه ويبعد عنك أي سوء وضرر ويشفيكي شفاء لا يغادر سقما، قوامي وربنا مش بيعدي أي تعب، وهيعوضك عن كل تنهده وتعب، وشايف مقاومتك، ربنا يكرمك من وسع يا رب 💗💗💗💗💫.
ادعولها ي شباب 🥹❤️❤️.
عاش ليكي عاش وألف عاش إنك مستمره وربنا يحفظك بحفظه ويبعد عنك أي سوء وضرر ويشفيكي شفاء لا يغادر سقما، قوامي وربنا مش بيعدي أي تعب، وهيعوضك عن كل تنهده وتعب، وشايف مقاومتك، ربنا يكرمك من وسع يا رب 💗💗💗💗💫.
ادعولها ي شباب 🥹❤️❤️.
❤10
بصي يغاليه أحلى حل، تختصريها خالص خالص، اللي زي دا متدهاش الأمان، وتبقي عبيطه لو مروحتيش الدرس عشانها، وبتقولي عاوزه تحرقيها؟؟
احرقيها بنجاحك، وثقتك بنفسك، وتحقيق ذاتك، دا أفضل حاجه بجد، وانك تطوري من نفسك دايما، وانك تتعملي من غلطاتك، وانك توريها إنك افضل من غير وجودها ف حياتك، يبقى ريلي كدا هتحرقيها🫶..
عمرها م جيت بالمشاكل او الاذيه، دايما الاختصار حلو، وانتي ملكيش دعوه بحد، واحرقي الصفحه دي ودرس واتعلمتي منه، وربنا يوفقك ويجبر بخاطرك ❤️.
احرقيها بنجاحك، وثقتك بنفسك، وتحقيق ذاتك، دا أفضل حاجه بجد، وانك تطوري من نفسك دايما، وانك تتعملي من غلطاتك، وانك توريها إنك افضل من غير وجودها ف حياتك، يبقى ريلي كدا هتحرقيها🫶..
عمرها م جيت بالمشاكل او الاذيه، دايما الاختصار حلو، وانتي ملكيش دعوه بحد، واحرقي الصفحه دي ودرس واتعلمتي منه، وربنا يوفقك ويجبر بخاطرك ❤️.
❤7
انا مفهمتش اووي معنى كلامك، بس اللي فهمته الكرامه بين اتنين بيحبوا بعض صح؟
أصلا هو لو بيحبني بجد هيخاف ع كرامتي أكتر مني، والكرامه تبعديها ف حاجات ، يعني مش كل حاجه تقولي كرامتي وكدا، الحب هو اغفرلك اكبر الاخطاء، واعاتبك ع اتف الأسباب 🌚، هيخاف عليكي وع مشاعرك وكرامتك، وهتلاقيه ف حاجات كتيره شايل حتة الكرامه، وانتي كذالك هتشيلي حتة الكرامه ف حاجات كتيره، بس ف نفس الوقت هتبقي حافظه كرامتك، ومفيش أي اهانه ليكي، دي العلاقات الناضجه، العلاقات الصح🫶.
أصلا هو لو بيحبني بجد هيخاف ع كرامتي أكتر مني، والكرامه تبعديها ف حاجات ، يعني مش كل حاجه تقولي كرامتي وكدا، الحب هو اغفرلك اكبر الاخطاء، واعاتبك ع اتف الأسباب 🌚، هيخاف عليكي وع مشاعرك وكرامتك، وهتلاقيه ف حاجات كتيره شايل حتة الكرامه، وانتي كذالك هتشيلي حتة الكرامه ف حاجات كتيره، بس ف نفس الوقت هتبقي حافظه كرامتك، ومفيش أي اهانه ليكي، دي العلاقات الناضجه، العلاقات الصح🫶.
❤7🔥1