1/أكيد ❤️، @dinaasultan
2/مش صعبه ولا حاجه، انا عندي كرامتي فوق كل حاجه بالمعنى الحرفي، ادوس ع قلبي ادهسه كدا، بس مسمحش لحد خالص يمس كرامتي، متخلقش والله اللي يجي ع كرامتي، هندمه بجد، بس كله بردو بالأدب والاحترام، ربنا خلقنا احرار يغاليه.
2/مش صعبه ولا حاجه، انا عندي كرامتي فوق كل حاجه بالمعنى الحرفي، ادوس ع قلبي ادهسه كدا، بس مسمحش لحد خالص يمس كرامتي، متخلقش والله اللي يجي ع كرامتي، هندمه بجد، بس كله بردو بالأدب والاحترام، ربنا خلقنا احرار يغاليه.
❤7
لاحظت مؤخراً ان معظم أمنياتي في الحياة تتلخص في أمنيه واحدة بس وهي اني اكون "مستقر نفسياً" أكون عادي !! لا متوترة ولا قلقانة ولا زعلانة ولا مستنية حاجة من حد ، أكون مطمنة لا اكتر ولا اقل..🖤.
❤13
صباح الخير 🤍🫶:
أنا مش عارفه انت هتشوف المسدج دي امتا، بس اللي عاوزه أقولهولك، كمل وجاهد، ربنا شايف تعبك، شايف تعبك النفسي قبل الجسدي، لا يضيع الله أجر من أحسن عملا، هتجبر ي بني أدم حتى يفيض عيناك من الدمع 🥹❤️.
❤23🥰1
وسندََا لـ دينا صالحََا يا الله إن طبخت غسل الأطباق مُبتسمََا...
ويحب صدر الفرخة علشان يسبلي الورك 🥹.
ويحب صدر الفرخة علشان يسبلي الورك 🥹.
😁11❤6😇2
الحمدلله الله، تسلميلي والله يحلو🥹💗💗💗، اللي مطمن أصلا ف الحياه كلها أنو اي تعب مأجور عليه🥹❤️، ربنا هيكرمك من وسع والله، ومتقوليش مش بيستجيب، لأ انتي ممكن تكوني كنتي بتدعي بحاجه مش خير ليكي او انتي مش مدركه ورا الحاجه دي أي بس بتدعي بيها، ف ربنا بيعوضك بالأجمل والأحلى ليكي فاهمني؟
عاش ليكي عاش وألف عاش إنك مستمره وربنا يحفظك بحفظه ويبعد عنك أي سوء وضرر ويشفيكي شفاء لا يغادر سقما، قوامي وربنا مش بيعدي أي تعب، وهيعوضك عن كل تنهده وتعب، وشايف مقاومتك، ربنا يكرمك من وسع يا رب 💗💗💗💗💫.
ادعولها ي شباب 🥹❤️❤️.
عاش ليكي عاش وألف عاش إنك مستمره وربنا يحفظك بحفظه ويبعد عنك أي سوء وضرر ويشفيكي شفاء لا يغادر سقما، قوامي وربنا مش بيعدي أي تعب، وهيعوضك عن كل تنهده وتعب، وشايف مقاومتك، ربنا يكرمك من وسع يا رب 💗💗💗💗💫.
ادعولها ي شباب 🥹❤️❤️.
❤10